Η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος παρέχει συμβουλές προς τους πολίτες για σωστές αγορές.

 

Ειδικότερα η Ένωση συμβουλεύει τους καταναλωτές:

 

– Να ιεραρχήσουν τις αγορές τους με βάση τις οικονομικές τους δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.

 

– Να κάνουν επισταμένη σύγκριση τιμών και ποιότητας. ιδιαίτερα πριν από την έναρξη των εκπτώσεων για να διαπιστώνουν εάν από την έναρξή τους εμπεριέχουν έκπτωση.

– Να καταρτίσουν λίστα με τα απαραίτητα είδη.

 

– Να διαχωρίσουν το θέλω από το χρειάζομαι.

 

– Να μην αγοράζουν βεβιασμένα, γιατί κερδισμένοι καταναλωτές θα είναι αυτοί που η αγοραστική τους συμπεριφορά θα είναι πέρα του δέοντος ορθολογική.

 

– Οι καταναλωτές δεν πρέπει να βιάζονται καθώς οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.

 

– Να ενημερώνονται για τις αλλαγές των ειδών που αγοράζουν κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

 

– Να ζητάνε αποδείξεις, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.

 

– Να ζητάνε πλήρη και επακριβή ενημέρωση όταν αγοράζουν με δόσεις.

 

– Nα καταγγέλλουν ο,τιδήποτε περίεργο πέφτει στην αντίληψή τους στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (τηλ. 1520) εφόσον υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία για παραπλανητικές – πλασματικές εκπτώσεις.