Άνοιξε τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για τους οφειλέτες – πληγέντες από την πανδημία του κορονοϊού, που έχασαν τη ρύθμιση των 100 και 120 δόσεων, από τον Μάρτιο έως και τον Νοέμβριο. Οι δικαιούχοι έχουν δεύτερη ευκαιρία να ενταχθούν στη ρύθμιση, μέσω του myBusinessSupport.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση επανένταξής τους στις 100 – 120 δόσεις:

– στο ίδιο καθεστώς ρύθμισης

– με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις

– για την υπολειπόμενη οφειλή και

– για τις δόσεις, που απομένουν

 

Πώς γίνεται η επανένταξη – Ποια είναι η προθεσμία

Οι ενδιαφερόμενοι προκειμένου να επανενταχθούν στη ρύθμιση των 100 – 120 δόσεων πρέπει:

– Να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση

– Να καταβάλουν τη δόση Δεκεμβρίου 2020 έως την 31η Δεκεμβρίου 2020.

Η κατάθεση της δόσης Δεκεμβρίου γίνεται σε πίστωση της Ταυτότητας Ρυθμισμένης Οφειλής (Τ.Ρ.Ο), αποκλειστικά με έναν από τους δύο πιο κάτω τρόπους:

– μέσω web-banking ή

– σε υποκατάστημα στην τράπεζά σας, μόνο αν δεν είναι δυνατή η καταβολή μέσω web-banking.

 

Χρονοδιάγραμμα επανένταξης

Η επανένταξη των οφειλετών στις ρυθμίσεις γίνεται την επομένη εργάσιμη από την ημέρα παραλαβής του σχετικού αρχείου των τραπεζών από την Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΔΗΛΕΔ) της ΑΑΔΕ.

Η ΓΔΗΛΕΔ θα εκκινήσει τη διαδικασία του σχετικού ελέγχου στις 21 Δεκεμβρίου 2020.

Για πληρωμές που θα γίνουν στις 31 Δεκεμβρίου 2020, η επανένταξη θα ολοκληρωθεί έως και την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021.

Στη συνέχεια, στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση, στο myTAXISnet, θα επικαιροποιηθεί η εικόνα της ρύθμισης (δόσεις, ποσά, ημερομηνίες καταβολής).

Διευκρινίζεται ότι οι αιτήσεις επανένταξης ρυθμίσεων στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων (ν. 4469/2017) πραγματοποιούνται στην Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (Ε.Μ.ΕΙΣ.) της ΑΑΔΕ.