Στη Βουλή των Ελλήνων οι 4 Έφηβοι Βουλευτές της Πιερίας
odelalis,
12 Ιουλίου, 2016
2 λεπτά ανάγνωσης
ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑ΄ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Την Παρασκευή 08 Ιουλίου ξεκίνησαν οι τετραήμερες εργασίες της ΚΑ’ Συνόδου 2015 – 2016 της «Βουλής των Εφήβων» στο κτήριο της Βουλής, που διοργανώνει όπως κάθε χρόνο το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου.
Οι εργασίες των 300 μαθητών συνεχίστηκαν το Σαββατοκύριακο και τη Δευτέρα 11 Ιουλίου συνεδρίασε η Ολομέλεια της «Βουλής των Εφήβων». Στο πρώτο μέρος της συνεδρίασης, υπό την προεδρία του Προέδρου της Βουλής κ. Νίκου Βούτση, συζητηθήκαν και κατατέθηκαν οι προτάσεις των «Έφηβων Βουλευτών», ενώ στο δεύτερο μέρος, υπό την προεδρία του Ζ’ Αντιπροέδρου της Βουλής κ. Σπύρου Λυκούδη, συζητήθηκαν επίκαιρες ερωτήσεις στις οποίες απάντησε ο Υπουργός Παιδείας κ. Νίκος Φίλης, παρουσία του Πρωθυπουργού της Ελλάδας κ. Αλέξη Τσίπρα.
Από την τετραεδρική Πιερία συμμετείχαν οι «Τακτικοί Έφηβοι Βουλευτές»:
1. Γάτα Γεωργία από το 1ο Γενικό Λύκειο Κατερίνης
2. Τσιτσιώνη Καλλιόπη από το 3ο Γενικό Λύκειο Κατερίνης
3. Χατζημανώλης Θεοχάρης από το Γενικό Λύκειο Λιτοχώρου
4. Μαντίκου Ελένη από το Γενικό Λύκειο Αιγινίου
Ιστορικά να αναφέρουμε ότι η «Βουλή των Εφήβων» είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Βουλής των Ελλήνων, το οποίο διοργανώνεται από το 1995 σε ετήσια βάση σε συνεργασία με τα Υπουργεία Παιδείας Ελλάδας και Κύπρου. Από τη Θ΄ Σύνοδο (2004) το πρόγραμμα διοργανώνει το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία, και απευθύνεται σε μαθητές της Β΄ τάξης Λυκείου των σχολείων της Ελλάδας, της Κύπρου, των Ελληνικών σχολείων του απόδημου ελληνισμού καθώς και των ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ.
Γενικός στόχος του προγράμματος είναι η εξοικείωση των μαθητών με το ρόλο και τη λειτουργία του Κοινοβουλίου, η ανάδειξη της σημασίας των δημοκρατικών θεσμών στη σύγχρονη κοινωνία, αλλά και της αξίας της συμμετοχής του πολίτη στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων.