Με απόφαση του Δημάρχου Πύδνας Κολινδρού Ανέστη Μανώλα ορίζονται οι επτά νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Πύδνας Κολινδρού.

Σύμφωνα με την απόφαση αυτή Αντιδήμαρχοι αναλαμβάνουν οι Βασίλειος Παππάς, Κωνσταντίνος Παραλυκίδης, Λάζαρος Προβατίδης και Πασχάλης Πουρτσίδης.

Αναπληρωτής Δημάρχου ορίζεται ο Βασίλειος Παππάς.

Η θητεία των νέων αντιδημάρχων και εντεταλμένων συμβούλων αρχίζει στις 2 Σεπτεμβρίου 2019 και τελειώνει στις 1 Σεπτεμβρίου 2020.

Αναλυτικά και σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην απόφαση που αναρτήθηκε ήδη στη Διαύγεια:

 

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Πύδνας –Κολινδρού  , με θητεία από 02-09-2019 μέχρι 01-09-2020, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

  1. Τον κ. Παππά Βασίλειο του Νικολάου, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

     1.1 Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  1. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του ΑυτοτελούςΤμήματος Περιβάλλοντος και Καθαριότητος. Ειδικότερα:

α. Την ευθύνη της καθαριότητος όλων των κοινοχρήστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του δήμου, της αποκομιδής και διαχειρίσεως των αποβλήτων και της οργανώσεως και διαθέσεως των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.

β. Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και Πρασίνου.

γ. Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.

  1. Την εποπτεία του προσωπικού των Τμημάτων αρμοδιότητάς του.
  2. Την εποπτεία και έλεγχο του συνόλου του Μηχανολογικού εξοπλισμού του δήμου.
  3. Την εποπτεία και ευθύνη για το δημοτικό φωτισμό.
  4. Τα θέματα ασφαλείας και λειτουργίας των παιδικών χαρών του δήμου.
  5. Την εποπτεία και ευθύνη για την ομαλή λειτουργία των Νεκροταφείων.
  6. Τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβερνήσεως.
  7. Την εποπτεία της εφαρμογής του προγράμματος «Διαύγεια».
  8. Την εφαρμογή προγραμμάτων για την πρόληψη της παραβατικότητος, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές.
  9. Την εποπτεία και ευθύνη για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των οχημάτων.
  10. Την εποπτεία και ευθύνη στα θέματα εθιμοτυπίας, τελετών και εορταστικών εκδηλώσεων του δήμου.
  11. Την ευθύνη, συντονισμό και εποπτεία του έργου της Πολιτικής Προστασίας (αποχιονισμοί, πλημύρες κλπ) σε συνεργασία με τους συναρμοδίους κρατικούς φορείς.
  12. Τη συνεργασία –επί θεμάτων αρμοδιότητός του– με τους Προέδρους των Κοινοτήτων του δήμου, για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.
  13. Την εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, τα οποία εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω καθ΄ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων.
  14. Την ευθύνη για την έκδοση και υπογραφή Υπηρεσιακών Σημειωμάτων για την προμήθεια των υλικών καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, κατόπιν συννενοήσεως με την Οικονομική Υπηρεσία.
  15. Την ευθύνη για την έκδοση και υπογραφή Υπηρεσιακών Σημειωμάτων για την προμήθεια των λιπαντικών και καυσίμων κινήσεως των οχημάτων καθώς και εργασιών για τις Δημοτικές Ενότητες Αιγινίου, Μεθώνης και Πύδνας, κατόπιν συννενοήσεως με την Οικονομική Υπηρεσία.

 1.2 Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας  Αιγινίου τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.
  2. Την παρακολούθηση της εξελίξεως των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
  3. Τον έλεγχο για τη χρέωση στο αρμόδιο προσωπικό του δήμου των μηχανημάτων, υλικών και λοιπού εξοπλισμού που υπάρχει και θα διατεθεί στο μέλλον στη Δημοτική Ενότητα.
  4. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία των μηχανημάτωνκαι του εν γένει εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα.
  5. Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητος, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  6. Την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως στη Δημοτική Ενότητα
  7. Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος.
  8. Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου αρδεύσεως εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος και τη μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
  9. Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων από τις Δημοτικές Υπηρεσίες οι οποίες λειτουργούν εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος.
  10. Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

  1. Τον κ. Παραλυκίδη Κωνσταντίνο του Βλασίου, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  2.1 Καθ’ ύλην, αρμοδιότητες:

  1. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:

α. Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς ΤμήματοςΔιοικητικών Υπηρεσιών και των αντιστοίχων οργανικών μονάδων του δήμου (Γραμματείας Οργάνων Διοικήσεως, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Καταστάσεως, Πρωτοκόλλου και Διεκπεραιώσεως κλπ).

β. Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού.

γ. Τη λειτουργία των υπηρεσιών αλλοδαπών και μεταναστών.

δ. Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις παραπάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

  1. Την εποπτεία και ευθύνη για τη διαχείριση, αξιοποίηση και εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας του δήμου.
  2. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του AυτοτελούςΤμήματος Προγραμματισμού, Οργανώσεως και Πληροφορικής.
  3. Την εποπτεία λειτουργίας της Διευθύνσεως Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας (Εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντιστοίχων οργανικών μονάδων του δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού αρχείου-Γραμματείας).
  4. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του AυτοτελούςΤμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και ειδικότερα:

α. Τον πρωτογενή τομέα (Αγροτικής ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας και Αλιείας).

β. Τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις, στο πλαίσιο Προγραμμάτων χρηματοδοτήσεως στους τομείς Αγροτικής ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας και Αλιείας.

γ. Την εποπτεία και ευθύνη για τα Καταστήματα, τις επιχειρήσεις και το εμπόριο και

ιδίως για:

(1) Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

(2) Την έκδοση των πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχειρήσεως υγειονομικού ενδιαφέροντος.

(3) Την έκδοση των πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχειρήσεως εκμεταλλεύσεως, Οργανισμού ή Φορέα.

(4) Τη χορήγηση αδειών ασκήσεως επαγγέλματος.

(5) Την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων και την προστασία του καταναλωτού.

(6) Τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.

(7) Τη διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφημίσεως.

(8) την επιβολή προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (Ν. 2946/2001, ΦΕΚ 224 Α΄/2001).

  1. Την εποπτεία του προσωπικού της Διεύθυνσης και των Τμημάτων αρμοδιότητάς του.
  2. Την εποπτεία και ευθύνη για την αποκατάσταση των βλαβών που αφορούν τα δίκτυα υδρεύσεως, αρδεύσεως και αποχετεύσεως.
  3. Την ευθύνη για την έκδοση και υπογραφή υπηρεσιακών σημειωμάτων για την προμήθεια υλικών υδρεύσεως, αρδεύσεως και αποχετεύσεως.
  4. Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, καθώς και την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.
  5. Την εποπτεία και ευθύνη αντιμετωπίσεως του προβλήματος των κουνουπιών, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
  6. Τη συνεργασία –επί θεμάτων αρμοδιότητός του– με τους Προέδρους των Κοινοτήτων του δήμου, για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.
  7. Γενικά την υπογραφή και χορήγηση αδειών και πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντιστοίχων οργανικών μονάδων του δήμου.
  8. Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων που εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθέμενων καθ΄ύλην αρμοδιοτήτων.
  9. Την ευθύνη για την έκδοση και υπογραφή Υπηρεσιακών Σημειωμάτων για την προμήθεια των λιπαντικών και καυσίμων κινήσεως των οχημάτων καθώς και εργασιών για τη Δημοτική Ενότητα Κολινδρού.

2.2 Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κολινδρού, τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.
  2. Την παρακολούθηση της εξελίξεως των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
  3. Τον έλεγχο για τη χρέωση στο αρμόδιο προσωπικό του δήμου των μηχανημάτων, υλικών και λοιπού εξοπλισμού που υπάρχει και θα διατεθεί στο μέλλον στη Δημοτική Ενότητα.
  4. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία των μηχανημάτωνκαι του εν γένει εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα.
  5. Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητος, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  6. Την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως στη Δημοτική Ενότητα
  7. Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος.
  8. Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου αρδεύσεως εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος και τη μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
  9. Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων από τις Δημοτικές Υπηρεσίες οι οποίες λειτουργούν εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος.
  10. Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

  1. Τον κ. Προβατίδη Λάζαρο του Παναγιώτη, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

     3.1 Καθ’ ύλην, αρμοδιότητες:

  1. Την εποπτεία και ευθύνη της καθαριότητος των ακτών των Δημοτικών Ενοτήτων Πύδνας και Μεθώνης
  2. Την ευθύνη και τις αρμοδιότητες για τα αδέσποτα ζώα που βρίσκονται στα διοικητικά όρια του δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις των Νόμων, καθώς και των εγκυκλίων και των οδηγιών που καθορίζουν τις αρμοδιότητες του δήμου για το θέμα αυτό. (Ν.604/1977-ΦΕΚ 163/13-6-1977 τεύχος Α΄, ΠΔ 463/1978-ΦΕΚ 96/14-6-1978 τεύχος Α΄, Ν. 3170/2003 Άρθρο 14, Ν.4030/2012-ΦΕΚ 15/02-2-2012 τεύχος Α΄, Ν. 4235/2014-ΦΕΚ Α32/11-2-2014).
  3. Την εποπτεία και ευθύνη των θεμάτων που αφορούν την ανάδειξη και προβολή των αρχαιολογικών χώρων, των μνημείων και των μουσείων, καθώς και των προστατευομένων περιβαλλοντικά και αρχαιολογικά περιοχών του δήμου, σε συνεργασία με τους αρμοδίους φορείς.
  4. Τα θέματα προβολής του δήμου και Τουρισμού.
  5. Τη συνεργασία –επί θεμάτων αρμοδιότητός του– με τους Προέδρους των Κοινοτήτων του δήμου, για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.
  6. Τις αδελφοποιήσεις και τη συμμετοχή του δήμου σε εθνικά και ευρωπαϊκά Δίκτυα
  7. Την εξουσιοδότησηυπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται στο πλαίσιο των παραπάνω καθ΄ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων.

3.2 Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μεθώνης, τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.
  2. Την παρακολούθηση της εξελίξεως των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
  3. Τον έλεγχο για τη χρέωση στο αρμόδιο προσωπικό του δήμου των μηχανημάτων, υλικών και λοιπού εξοπλισμού που υπάρχει και θα διατεθεί στο μέλλον στη Δημοτική Ενότητα.
  4. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία των μηχανημάτωνκαι του εν γένει εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα.
  5. Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητος, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  6. Την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως στη Δημοτική Ενότητα.
  7. Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος.
  8. Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου αρδεύσεως εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος και τη μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
  9. Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων από τις Δημοτικές Υπηρεσίες οι οποίες λειτουργούν εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος.
  10. Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

4.Τον κ. Πουρτσίδη Πασχάλη του Δημητρίου, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

4.1 Καθ’ ύλην, αρμοδιότητες:

  1. Οικονομικά θέματα και ιδίως:

α. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντιστοίχων οργανικών μονάδων του δήμου και συγκεκριμένα των : Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών καθαριότητος-φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαιώσεως Εισπράξεων, Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθαρίσεως δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου-Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχειρίσεως υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού Γραφείων.

β. Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις, σχετικά με την Οικονομική υπηρεσία.

  1. Την εποπτεία λειτουργίας του Aυτοτελούς Τμήματος Οικονομικών Υπηρεσιών.
  2. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και συντήρηση των Σχολικών κτηρίων και την εύρυθμη λειτουργία των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν εντός των ορίων του δήμου, σε συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων, τους κατά τόπους Αντιδημάρχους και τις διοικήσεις των αντιστοίχων Νομικών Προσώπων του δήμου.
  3. Την εποπτεία λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρετήσεως Πολιτών (ΚΕΠ) του δήμου, σε συνεργασία με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους.
  4. Την ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πολιτών, σε συνεργασία με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους.
  5. Την εποπτεία λειτουργίας του ΑυτοτελούςΤμήματος Κοινωνικής προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, καθώς και των Αθλητικών θεμάτων σε συνεργασία με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους.
  6. Την εποπτεία του προσωπικού των Τμημάτων αρμοδιότητάς του.
  7. Την εποπτεία και ευθύνη για τα ιαματικά λασπόνερα στις Αλυκές.
  8. Την εκπροσώπηση στην Πανελλήνια Εταιρία Αλυκών Α.Ε.
  9. Την εποπτεία και ευθύνη για τα αλιευτικά καταφύγια Αλυκών Κίτρους και Μεθώνης (λιμάνια) και τη συνεργασία με το Λιμενικό Ταμείο Πιερίας.
  10. Τη συνεργασία –επί θεμάτων αρμοδιότητός του– με τους Προέδρους των Κοινοτήτων του δήμου, για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.
  11. Την εξουσιοδότησηυπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται στο πλαίσιο των παραπάνω καθ΄ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων.

4.2 Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Πύδνας , τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.
  2. Την παρακολούθηση της εξελίξεως των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
  3. Τον έλεγχο για τη χρέωση στο αρμόδιο προσωπικό του δήμου των μηχανημάτων, υλικών και λοιπού εξοπλισμού που υπάρχει και θα διατεθεί στο μέλλον στη Δημοτική Ενότητα.
  4. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία των μηχανημάτωνκαι του εν γένει εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα.
  5. Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητος, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  6. Την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως στη Δημοτική Ενότητα.
  7. Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος.
  8. Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου αρδεύσεως εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος και τη μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
  9. Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων από τις Δημοτικές Υπηρεσίες οι οποίες λειτουργούν εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητος.
  10. Την τέλεση πολιτικών γάμων.