Κερδίζει την εμπιστοσύνη των επιχειρηματιών ο “On line” Σύμβουλος του Επιχειρηματία
odelalis,
7 Σεπτεμβρίου, 2011
3 λεπτά ανάγνωσης
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ
Σε 2.135 περιπτώσεις παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών ανέρχονται μέχρι τις 19 Αυγούστου 2011 τα στατιστικά στοιχεία από τη λειτουργία του “On line” Συμβούλου του επιχειρηματία. Το Επιμελητήριο Πιερίας έθεσε σε εφαρμογή το εν λόγω πρόγραμμα στις 1 Νοεμβρίου του 2010 με στόχο να παρέχει ασφαλείς και έγκυρες επιχειρηματικές πληροφορίες, εντελώς δωρεάν, προς τους επιχειρηματίες. Η καταγραφή έγινε με επιστημονικό εργαλείο μέτρησης επισκεψιμότητας. Αναλυτικά, τα στατιστικά στοιχεία από τη χρήση του “On line” Συμβούλου του επιχειρηματία έχουν ως εξής (πίνακας 1): ενημέρωση για φορολογιστικά άρθρα 1050, για πράσινη τεχνολογία 35, γενικά άρθρα e-boss 248, φορολογιστικά άρθρα με επισυναπτόμενα αρχεία (πχ. Νόμοι) 180, άρθρα στο ημερολόγιο φορολογιστικών υποχρεώσεων 160.
ΠΙΝΑΚΑΣ 1
Α/Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΥΝΟΛΟ
1. ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ 1.050
2. GREEN TECHNOLOGY 35
3. ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ E-BOSS KNOWLEDGE 248
4. ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΜΕ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΑ ΑΡΧΕΙΑ (ΝΟΜΟΥΣ ΚΛΠ) 180
5. ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ 160
ΣΥΝΟΛΟ 2.135
Ηλίας Χατζηχριστοδούλου
«Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία από τους πρώτους μήνες λειτουργίας του “On line” Συμβούλου του επιχειρηματία διαφαίνεται ότι το πρόγραμμα κερδίζει την εμπιστοσύνη των μελών. Οι ψηφιακές εφαρμογές, αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου «πακέτου» παροχής πρωτοποριακών υπηρεσιών από το Επιμελητήριο, που προσφέρει στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή και διακίνηση των προϊόντων και εμπορευμάτων της Πιερίας τη δυνατότητα να προβάλλονται και να προωθούνται τα προϊόντα τους μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) που λειτουργεί εντός της δικτυακής πύλης του Επιμελητηρίου Πιερίας www.champier.gr, ακόμα και αν οι ίδιοι δεν διαθέτουν τις απαιτούμενες τεχνολογικές υποδομές. Εμείς δυναμικά θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους επιχειρηματίες θέτοντας την τεχνολογία στην υπηρεσία τους», τονίζει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας Ηλίας Χατζηχριστοδούλου.
Οι Ψηφιακές Υπηρεσίες
Στόχος της δράσης είναι η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στις ΜΜΕ με δημιουργία εξειδικευμένου προσωπικού περιεχομένου και ουσιαστική στήριξη της επιχειρηματικότητας προσβλέποντας α) στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, β) στη μείωση της γραφειοκρατίας και γ) στην επιχειρηματική εξωστρέφεια.
Οι υπηρεσίες παρέχονται από εξειδικευμένους συμβούλους (όπως το Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών) με απλό, εύληπτο και καινοτόμο τρόπο μέσω διαδικτύου, από το Portal του Επιμελητηρίου Πιερίας (www.champier.gr), προσδίδοντας σ’ αυτό κύρος, ουσιαστικές υπηρεσίες και επισκεψιμότητα. Ο επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα να θέτει ερωτήματα και να παίρνει απαντήσεις άμεσα από αξιόπιστη Συμβουλευτική Υπηρεσία όπως είναι το ΣΟΛ.
Περιεχόμενο και Υπηρεσίες της ΔΡΑΣΗΣ
Επιχειρηματική Πληροφόρηση
Φορολογική ενημέρωση, Λογιστική ενημέρωση, Φορολογιστικό Ημερολόγιο Υποχρεώσεων, Εργασιακά θέματα, Ξεκινώντας μια επιχείρηση, Μεταβίβαση επιχειρήσεων, Πηγές, Προγράμματα και τρόποι Χρηματοδότησης, Εκθέσεις, εκδηλώσεις, κλπ (Διεθνείς και Ελληνικές), Διάχυση τοπικής επιχειρηματικής πληροφορίας, Διάχυση Επιμελητηριακής πληροφορίας.
Πράσινη Επιχειρηματικότητα
Πράσινη πληροφόρηση, Πρόσβαση στις πηγές χρηματοδότησης, Εξοικονόμηση ενέργειας στις επιχειρήσεις, Διεπιχειρηματικές συνεργασίες, Πράσινη τεχνολογία, Επενδυτικά κίνητρα & εκθέσεις.
On line Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν: Φορολογιστικά θέματα, Πράσινη Επιχειρηματικότητα, Χρηματοδοτήσεις & Επιδοτήσεις, έναρξη και μεταβίβαση επιχειρήσεων.
Ηλεκτρονική αγορά Τουρισμού & Τοπικών Προϊόντων
Στήριξη της Τοπικής Αγοράς, Ηλεκτρονική πώληση των Τοπικών προϊόντων, απευθείας από τον παραγωγό στον καταναλωτή μέσω courier, χωρίς να απαιτείται ηλεκτρονική υποδομή και τεχνογνωσία, Αυτοματοποιημένες διαδικασίες για όλους (τοπικό
ς παραγωγός, courier, τελικός καταναλωτής), Ανάδειξη του Τουριστικού προϊόντος.
ς παραγωγός, courier, τελικός καταναλωτής), Ανάδειξη του Τουριστικού προϊόντος.
Συμβουλευτική πάνω στις ηλεκτρονικές αγορές
Δημιουργία & Ανάδειξη ενός e-shop, Δίκτυα Συνεργατών, Οδηγός τοπικών e-shops.
Πανελλήνιος Ηλεκτρονικός Επιχειρηματικός Οδηγός
Προβολή των τοπικών επιχειρήσεων Πανελλήνια, Διεθνής προβολή των τοπικών επιχειρήσεων.