CAR MERKELΣτην σχέση της γερμανικής πολιτικής με την αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρεται νέο δημοσίευμα του Politico, με αφορμή το σκάνδαλο της Volkswagen. Το κείμενο τιτλοφορείται «Ο εφιάλτης της Μέρκελ με τα αυτοκίνητα» και αναφέρει ότι το συγκεκριμένο σκάνδαλο αφορά ίσως την πιο δύσκολη υπόθεση που έχει να αντιμετωπίσει η Γερμανίδα καγκελάριος.

Παρόλο που η κυρία Μέρκελ είχε να αντιμετωπίσει πολλά ζητήματα τον τελευταίο χρόνο, όπως το τρίτο πρόγραμμα βοήθειας της χώρας μας και την προσφυγική κρίση, το σκάνδαλο της Volkswagen θέτει σε κίνδυνο όλη την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κάτι τέτοιο θέτει σε κίνδυνο όλη την χώρα.

Σύμφωνα με το Politico, η παραίτηση του CEO της γερμανικής εταιρείας, Martin Winterkorn, δεν καθησυχάζει αυτές τις ανησυχίες. Πολλοί οικονομολόγοι εκτιμούν πως το ένα τέταρτο της εθνικής παραγωγής προέρχεται από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Όπως είναι αναμενόμενο, κυριαρχεί πανικός στον συγκεκριμένο τομέα παραγωγής.

«Για πρώτη φορά στην πρόσφατη ιστορία, η Γερμανία δεν φέρνει λύση στο πρόβλημα. Η Γερμανία είναι το πρόβλημα», αναφέρει το Politico.

Το άρθρο αναφέρεται στον δυναμικό ρόλο που είχε η Γερμανία στην Ευρώπη και στο πως οι πολιτικές της χώρας πάντοτε ευνοούσαν την αυτοκινητοβιομηχανία. Όταν επί παραδείγματι ο πρώην υπουργός μεταφορών Matthias Wissmann είχε αποστείλει επιστολή στην καγκελάριο, ζητώντας να μην επιβληθούν αυστηρότερα μέτρα στα επιτρεπόμενα όρια εκπομπής ρύπων των αυτοκινήτων, εκείνη δέχτηκε να εισακούσει την πρότασή του.

Την ίδια στιγμή, η χώρα ανάγκασε άλλες χώρες να σταματήσουν την χρήση πυρηνικής ενέργειας και ακολουθήσουν τις «πράσινες» πολιτικές της.

«Στο παρελθόν οι Γερμανοί δεν παρακολουθούσαν τις στενές σχέσεις της συγκεκριμένης βιομηχανίας με τους πολιτικούς. Στη Γερμανία, μια χώρα που στερείται εθνικών συμβόλων. Μάρκες όπως η VW προσδίδουν μεγάλη υπερηφάνεια. Αυτό ίσως τώρα να αλλάξει», καταλήγει το Politico.

 

huffingtonpost.gr