Σε ΗΠΑ και παγκοσμίως με μεγάλη διαφορά οι ηλεκτρονικές συσκευές ή αξεσουάρ που σχετίζονται με αυτές, είναι αυτά που αναζητούν οι περισσότεροι άνθρωποι όταν μπαίνουν στα site της Amazon.

Mε βάση τα μηνιαία στοιχεία που παρουσιάζει το visualcapitalist, το πιο δημοφιλές keyword αναζήτησης σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η κονσόλα της Nintendo, το Nintendo Switch. Aκολουθούν πιο γενικά keywords όπως «laptop» και «ssd» και την πεντάδα κλείνουν το kindle kai το ps4.

Σημειώνεται πως όσων αφορά τις κατηγορίες που ανήκουν τα διάφορα προϊόντα τόσο στις ΗΠΑ όσο και στον υπόλοιπο πλανήτη τα ηλεκτρονικά προϊόντα κυριαρχούν. Από τα 100 δημοφιλέστερα keywords αναζήτησης τα 70 σε παγκόσμιο επίπεδο αφορούν προϊόντα τεχνολογίας, ακολουθούν τα είδη σπιτιού με 12, τα media με 7, προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία «διάφορα» με 6 και ο ρουχισμός με 4.

Σημειώνεται πως όσον αφορά ειδικά τις ΗΠΑ, περίπου το 60% των χρηστών του Διαδικτύου που αναζητούν ηλεκτρονικές συσκευές  πηγαίνουν κατευθείαν στο site της Άmazon.

Eπίσης στις ΗΠΑ είναι αρκετά πιο συχνή η αναζήτηση προϊόντων για το σπίτι, με 22 keywords στην πρώτη 100άδα. Το δημοφιλέστερο είναι η φριτέζα-πολυμάγειρας ενώ το δεύτερο είναι το χαρτί τουαλέτας. Πιθανότατα εδώ η πανδημία του κορωνοϊού έχει παίξει τον ρόλο της.