Καλές πρακτικές του Δήμου Κατερίνης για ευάλωτες ομάδες πληθυσμού
Συνάντηση στο Δημαρχείο με αντιπροσωπεία του ευρωπαϊκού προγράμματος DO-IT, στο οποίο συμμετέχει το 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης
Σε μία εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων για καλές πρακτικές που αφορούν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες εξελίχθηκε στο Δημαρχείο, η συνάντηση αντιπροσωπείας του προγράμματος DO-IT, στο οποίο συμμετέχει το 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης. Την αντιπροσωπεία υποδέχτηκαν ο Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Θάνος Μπαρμπαγεωργόπουλος και ο δημοτικός σύμβουλος – Διοικητής της Δομής Φιλοξενίας προσφύγων της Κάτω Μηλιάς, Νίκος Κατανάς.
Ειδικότερα, ο κος Μπαρμπαγεωργόπουλος χαιρέτησε την αντιπροσωπεία και μετέφερε τις ευχές του Δημάρχου Κώστα Κουκοδήμου, ενώ ο κος Κατανάς, ενημέρωσε τους προσκεκλημένους για τη μέριμνα της πολιτείας για τους πρόσφυγες. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκε στην αντιπροσωπεία φωτογραφικό υλικό και παραδείγματα καλών πρακτικών, που υλοποιεί ο Δήμος Κατερίνης, ως πρωτεργάτης στην παροχή κοινωνικής πολιτικής-πρόνοιας στον ευαίσθητο πληθυσμό των Ρομά.
Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν οι δράσεις που υλοποιούνται από το Παράρτημα Ρομά του Κέντρου Κοινότητας, προκειμένου να ενταχθούν οι Ρομά του Δήμου μας ομαλά στον κοινωνικό και οικονομικό ιστό της πόλης.
Το 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ ΚΑ2 και η ταυτότητα του προγράμματος
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, το 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης συμμετέχει στο εγκεκριμένο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ ΚΑ2 με τίτλο «Digital cOmpetence to teach youth wIth migranT background (DO-IT)”. Στο εν λόγω πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης οι European Center for Economic and Policy Analysis and Affairs (ECEPAA) – Βέλγιο, διοργανωτής του προγράμματος, Association Maison d’Enfant pour la Culture et l’Education – Ιταλία, Fundacion Red Incola – Ισπανία, Associazione Di Promozione Sociale Joint – Ιταλία, 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης – Ελλάδα.
Σύμφωνα με τη γενική πολιτική του προγράμματος Erasmus + και την πρόσκληση υποβολής προτάσεων ως απάντηση στον COVID-19, ο γενικός στόχος αυτού του προγράμματος είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη μιας καινοτόμου πρακτικής στην ψηφιακή εποχή, ενώ ταυτόχρονα δεσμεύεται για την υποστήριξη της κοινωνικής ένταξης των μαθητών με μεταναστευτικό υπόβαθρο με στόχο την αντιμετώπιση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου. Προκειμένου να υλοποιηθεί ο παραπάνω στόχος, το πρόγραμμα DO-IT διαρθρώθηκε σε τέσσερις συγκεκριμένους υπο-στόχους:
- να εντοπίσει, να αναπτύξει και να διαδώσει καλές πρακτικές και καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία για να παρέχει στους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευτές, δεξιότητες για την αντιμετώπιση των αναγκών των νέων με μεταναστευτικό υπόβαθρο που προκαλείται από την πανδημία COVID-19
- να προωθήσει την αναγνώριση των ψηφιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν από νέους με μεταναστευτικό υπόβαθρο
- να αυξήσει τις ικανότητες 50 εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών σχετικά με την ψηφιακή επάρκεια, παρέχοντάς τους μια κατάρτιση σχετικά με τις 5 δεξιότητες που περιλαμβάνονται στο “Digital Competence Framework 2.0”
- να αυξήσει της ικανότητες 50 εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών να αναγνωρίζουν τις ψηφιακές δεξιότητες που αποκτώνται από νέους με μεταναστευτικό υπόβαθρο.
(Δελτίο τύπου)