Η εφαρμογή, γνωστή για τα ανόητα χορευτικά βίντεό της, ήταν ο ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις, παγκοσμίως, στο Διαδίκτυο, για το 2021, ξεπερνώντας τον περσινό ηγέτη, την Google, της Alphabet, σύμφωνα με την εταιρεία υποδομής cloud, Cloudflare, η παρακολουθεί την κυκλοφορία στο Διαδίκτυο.

Η εφαρμογή, που ανήκει στην ByteDance Ltd., με έδρα το Πεκίνο, σημείωσε ραγδαία άνοδο, προσελκύοντας περισσότερους χρήστες με τον μυστικό αλγόριθμό της, ο οποίος προβάλλει σε κάθε χρήση τα βίντεο που θα ήθελε o ίδιος να δει. Έχει κάνει γνωστούς τους influencer χορού, Addison Rae και Charli D’Amelio, δίνοντάς τους την ευκαιρία να πάρουν ρόλους σε τηλεοπτικές εκπομπές, διαφημίσεις και ταινίες.

Στις αρχές του φετινού έτους, η TikTok εκτίμησε ότι είχε περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες.

Όπως και άλλοι ιστότοποι μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έτσι και το TikTok έχει κι αυτό τη σκοτεινή του πλευρά. Οι αλγόριθμοι της εφαρμογής κοινής χρήσης βίντεο μπορούν να οδηγήσουν ανηλίκους σε προβολή βίντεο που να περιέχουν σεξ, ναρκωτικά ή να σχετίζονται με διατροφικές διαταραχές, σύμφωνα με έρευνες της Wall Street Journal.

Η TikTok δεν προέβη σε περαιτέρω σχολιασμούς την Τετάρτη.

Η Cloudflare εκτίμησε ότι το TikTok άρχισε για πρώτη φορά να βρίσκεται στην κορυφή των τσαρτ ως ο ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις παγκοσμίως, τον Φεβρουάριο. Ωστόσο, η δημοτικότητά του αυξήθηκε τον Αύγουστο και, έπειτα, διατήρησε την πρώτη θέση και για το υπόλοιπο έτος.

Για την κατάταξή της, η Cloudflare ισχυρίσθηκε ότι χρησιμοποιεί δεδομένα τα οποία βασίζονται σε παγκόσμια μοτίβα κυκλοφορίας στο Διαδίκτυο, μεταξύ των οποίων οι εφαρμογές αλλά και η επισκεψιμότητα ενός ιστότοπου μέσω κάποιου προγράμματος περιήγησης ιστού.
Το TikTok κατέλαβε την έβδομη θέση στην κατάταξη, πέρυσι, ωστόσο, η Cloudflare κατέγραψε μόνο τους τελευταίους τέσσερις μήνες του 2020, καθώς άρχισε να παρακολουθεί την κυκλοφορία στον Διαδίκτυο τον Σεπτέμβριο του 2020.

Η Google, η οποία περιλαμβάνει τη λειτουργία αναζήτησής της, τους χάρτες της, το εργαλείο μετάφρασης και άλλες υπηρεσίες, κατέλαβε τη δεύτερη θέση, τη φετινή χρονιά. Ακολούθησαν το Facebook της Meta Platforms, η Microsoft, η Apple, η Amazon, η Netflix, το YouTube της Alphabet, το Twitter και το WhatsApp της Meta, σύμφωνα με την Cloudflare.

Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης Instagram της Meta κατέλαβε χαμηλότερη θέση στη λίστα του 2021 και αντικαταστάθηκε από την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp, σύμφωνα με την Cloudflare.

 

Πηγή: ot.gr