O διευθύνων σύμβουλος του Netflix αποκάλυψε έναν προς έναν τους λόγους της απόφασης που δυσαρέστησε πολλούς.

Εάν πάμε ένα χρόνο πίσω, πολλοί θα θυμούνται ότι τότε το Netflix ξεκίνησε να περιορίζει τη δυνατότητα του εκάστοτε συνδρομητή να μοιράζεται τον κωδικό του με άλλους – μη συνδρομητές. Έτσι ο κάθε λογαριασμός περιορίστηκε σε ένα νοικοκυριό.

Ακολούθησε ανακοίνωση της εταιρείας, τον Μάιο του 2023, η οποία έλεγε: «Ξεκινώντας από σήμερα, θα στέλνουμε αυτό το email στα μέλη που μοιράζονται το Netflix έξω από το νοικοκυριό τους στο Ηνωμένο Βασίλειο».

Συνημμένο ήταν ένα πρότυπο email που στάλθηκε σε μέλη που υποψιάζονταν ότι μοιράζονται λογαριασμούς, το οποίο εξηγούσε: «Ο λογαριασμός σας στο Netflix είναι για εσάς και τους ανθρώπους που ζείτε μαζί – το νοικοκυριό σας».

«Μερικά προβλήματα»
Παρά τις αλλαγές αυτές, διευκρίνισε ότι οι αλλαγές αυτές δεν θα ισχύουν για όσους ταξιδεύουν, προσθέτοντας: «Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε το Netflix εν κινήσει και όταν ταξιδεύετε – είτε στις προσωπικές σας συσκευές είτε σε μια τηλεόραση σε ξενοδοχείο ή εξοχικό σπίτι.»

Για να καταλήξει, η υπηρεσία streaming τόνισε ότι ένας λογαριασμός προορίζεται σε ένα νοικοκυριό, αλλά αυτό το νοικοκυριό μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τον λογαριασμό του είτε είναι στη χώρα είτε όχι.

Τώρα, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, αποκάλυψε τον λόγο της απόφασης που δυσαρέστησε πολλούς.

Είχε επιτυχία
Στο σχετικό απόσπασμα που δημοσιεύτηκε στο TikTok o Sarandos κάνει λόγο για «μερικά προβλήματα».

«Ένα ήταν τα έσοδα, και το άλλο η εξατομίκευση», είπε ο Sarandos κατά τη διάρκεια συνέντευξής του.

«Η βοήθεια στο να βρείτε κάτι να παρακολουθήσετε λειτουργεί καλύτερα, αν δεν έχετε πέντε ή έξι διαφορετικά άτομα που χρησιμοποιούν τον λογαριασμό σας», εξήγησε.

Ακούστε τον Ted Sarandos:

https://

@bloombergbusiness Here’s why #Netflix Co-CEO Ted Sarandos says the company cracked down on password sharing. Tune into this episode of Peer-to-Peer Conversations with David Rubenstein via the link in our bio. #business #CEO #streaming #TV #film #entertainment ♬ original sound – Bloomberg Business

Παρά τις αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ακολούθησαν την απόφαση, ο διευθύνων σύμβουλος υποστήριξε ότι τα νέα μέτρα αποδείχθηκαν επιτυχημένα για την πλατφόρμα streaming.

«Ο μέσος όρος των μελών μας παρακολουθεί περίπου δύο ώρες Netflix κάθε μέρα, οπότε ουσιαστικά, γυρνάς στον κόσμο και λες, ‘ε, ξέρεις αυτό το πράγμα που χρησιμοποιείς για δύο ώρες την ημέρα, δεν πληρώνεις γι’ αυτό’. Θα θέλαμε να αποκτήσετε τον δικό σας λογαριασμό.

Και αυτό που έχει αποδειχθεί ωραίο είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι λένε: ‘Ναι, αξίζει τον κόπο να το κάνω αυτό’».

 

 

Πηγή:in