Στη μακρά λίστα των επαγγελμάτων που η ΑΙ απλώνει τα δίχτυα της προστίθεται και η μόδα και συγκεκριμένα, τα μοντέλα

Η ραγδαία άνοδος και οι απίστευτες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ήδη θορυβήσει σημαντικά και σε διεθνές επίπεδα αρκετά κοινωνικά στρώματα, που φοβούνται πως το αντικείμενο εργασίας τους απειλείται και οι ίδιοι μπορούν να αντικατασταθούν. Στη μακρά λίστα των επαγγελμάτων που η ΑΙ απλώνει τα δίχτυα της προστίθεται και η μόδα και συγκεκριμένα, τα μοντέλα.

Η ισπανική αλυσίδα fast-fashion Mango δεν προσλαμβάνει ανθρώπους που ειδικεύονται στο modeling αλλά πλέον χρησιμοποιεί avatars που δημιουργούνται από την AI για να φτιάξει τις διαφημιστικές της καμπάνιες ταχύτερα, όπως αποκάλυψε ο CEO, Τόνι Ρουίζ σε συνέντευξή του. Βεβαίως, παράλληλα, τα ρούχα που φορούν τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης είναι πραγματικά και διαθέσιμα στους πελάτες καθώς κυκλοφορούν στην αγορά.

Για να ανταγωνιστεί τα Ζara και τα H&Μ, η Mango αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να αυξήσει την ταχύτητα σε διάφορους τομείς της παραγωγής της. «Η ΑΙ βοηθά κομβικά στην ταχύτερη δημιουργία περιεχομένου που προορίζεται είτε για διαφημίσεις στην τηλεόραση ή για προώθηση στα social media», υπογράμμισε ο Διευθύνων Σύμβουλος.

Η Mango πραγματοποίησε πιλοτικά την πρώτη της καμπάνια που δημιουργήθηκε από την τεχνητή νοημοσύνη τον Ιούλιο, που περιείχε μια limited edition συλλογή η οποία απευθύνεται σε έφηβες. Η πιο πρόσφατη διαφήμισή της που δημιουργήθηκε από AI, κυκλοφόρησε αυτόν τον μήνα και είναι επίσης επικεντρωμένη στη νεολαία.

 

Μάλιστα, η Mango σχεδιάζει να επεκτείνει τη χρήση της τεχνολογίας στις γυναικείες και ανδρικές collection της και θέλει να εκμεταλλευθεί στο μέγιστο τα οφέλη της καθώς η βιομηχανία της μόδας είναι ιδιαιτέρως κερδοφόρα και αποτιμάται σε 2,5 τρισ. δολάρια παγκοσμίως.

Η Mango ενώνει τις δυνάμεις της με άλλες μάρκες όπως η Levi Strauss, η Louis Vuitton και η Nike που έχουν ήδη συνεργαστεί με εταιρείες AI.

Επίσης, τα οικονομικά πλεονεκτήματα είναι σαφή, καθώς τα μοντέλα που παράγει τεχνητής νοημοσύνης να δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτα σε σχέση με έναν άνθρωπο που είναι επαγγελματίας στον κλάδο της μόδας.

Βεβαίως, η χρήση της ΑΙ από την Mango δεν έγκειται μόνο στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, αλλά και στη δημιουργία ρούχων, παρέχοντας έμπνευση για υφάσματα και σχέδια.

 

 

Πηγή:insider