Η περαιτέρω ενίσχυση  υποκαταστήματος e-ΕΦΚΑ Κατερίνης με υλικοτεχνικό εξοπλισμό

Η επιτάχυνση της απονομής εκκρεμών αλλά και νέων αιτήσεων συνταξιοδότησης

Η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ και την ακόμα μεγαλύτερη προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών με τους ασφαλισμένους και τις επιχειρήσεις.

Η ολοκλήρωση της δημιουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του e-ΕΦΚΑ, στο οποίο οι πολίτες θα μπορούν να καλούν 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα, και να λαμβάνουν άμεσα πληροφορίες για την πορεία της υπόθεσής τους.

Αυτά ήταν τα κύρια θέματα τα οποία συζήτησε η βουλευτής ΝΔ Πιερίας Άννα Μάνη-Παπαδημητρίου με τον νέο Διοικητή e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή.

Και οι δύο συμφώνησαν ότι στην κρίσιμη χρονική συγκυρία βασικός στόχος παραμένει η όσο το δυνατόν καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση ασφαλισμένων, συνταξιούχων και επιχειρήσεων.

(Δελτίο τύπου)