Διαθέσιμη είναι ξανά από σήμερα η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ για το κοινωνικό τιμολόγιο – Τι πρέπει να κάνουν οι παλιοί δικαιούχοι

Η πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ για το κοινωνικό τιμολόγιο είχε βγει προσωρινά εκτός λειτουργίας και δεν «δέχονταν» αιτήσεις του κοινωνικού τιμολογίου λόγω της αναβάθμισης του συστήματος για την επεξεργασία αιτήσεων ΚΟΤ-Β με τα οικονομικά στοιχεία του 2022.

Ωστόσο, από σήμερα νέοι (αλλά και παλιοί) δικαιούχοι μπορούν και πάλι να μπαίνουν στην πλατφόρμα https://www.idika.gr/kot/ και να κάνουν τις αιτήσεις τους. Σημειώνεται ότι οι αιτήσεις του ΚΟΤ και του Μητρώου Ευάλωτων Πελατών ελέγχονται βάσει:

– Της φορολογικής δήλωσης 2022, όσον αφορά εισοδήματα και σύνθεση νοικοκυριού.
– Της τελευταίας εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ (2022), όσον αφορά ακίνητη περιουσία.

Οι πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση από την 31/08/2023, και πριν την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ 2023, και οι οποίοι έχουν μεταβολές στην ακίνητη περιουσία τους μέσα στο 2022 (εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ 2023), μπορούν αν θέλουν, να κάνουν νέα αίτηση, η οποία θα ελεγχθεί, όσον αφορά την ακίνητη περιουσία, βάσει της τελευταίας εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ (2023).

Υπενθυμίζεται ότι:
– Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν εντός του έτους (αφού πρώτα ακυρώσουν ήδη υπάρχουσα υποβληθείσα αίτηση).
– Με την παρέλευση διμήνου από τη λήξη της διορίας υποβολής φορολογικών δηλώσεων (από 31/08/2023 έως και 31/10/2023), όσοι από τους εν ενεργεία δικαιούχους δεν έχουν υποβάλλει νέα αίτηση, θα απενταχθούν αυτόματα από το ΚΟΤ.

 

 

 

Πηγή:dnews.gr