the060514Η τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας, το νέο πεδίο “μάχης” των δύο υποψήφιων περιφερειαρχών. Το “picture it” του Γ. Ιωαννίδη και οι “τουρίστες της αυτοδιοίκησης” του Απ. Τζιτζικώστα

 

Σε πεδίο αντιπαράθεσης μεταξύ των υποψήφιων περιφερειαρχών Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολου Τζιτζικώστα και Γιάννη Ιωαννίδη εξελίχθηκε η τουριστική προβολή της περιοχής.

 

Σε δηλώσεις του ο κ. Ιωαννίδης επισήμανε ότι “το ενδιαφέρον, οι ικανότητες και η αποτελεσματικότητα της απερχόμενης Διοίκησης για τον Τουρισμό αποδεικνύεται από τη μηδενική επισκεψιμότητα που έχει η παρατημένη ιστοσελίδα και το Twitter των σελίδων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας”.

Ο κ. Ιωαννίδης παρουσίασε σε εκδήλωση στον Πολύγυρο Χαλκιδικής την ιστοσελίδα προβολής του Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, που δημιούργησαν οι νέοι του συνδυασμού και λειτουργεί με την επωνυμία «picture it», δηλαδή, «Φωτογράφισε το».

Απαντώντας ο κ. Τζιτζικώστας υπογράμμισε ότι “η καμπάνια τουριστικής προβολής και το τουριστικό brand name για την Κεντρική Μακεδονία, με τον τίτλο ‘’Very Macedonia’’, σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται από επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι έχουν χτίσει μια ολόκληρη εκστρατεία προβολής με τουριστικό, αλλά και εθνικό προσανατολισμό”.

“Οι ‘’τουρίστες’’ της αυτοδιοίκησης θα ωφελούνταν, εάν δεν εθελοτυφλούσαν μπροστά στην πραγματική δυναμική που δείχνει η Μακεδονία μας στον τουρισμό, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα νούμερα των αφίξεων που κάθε χρόνο αυξάνονται”, συμπλήρωσε.

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)