Scroll to top

Απαγορεύθηκε η διέλευση βαρέων οχημάτων από Ν. Μάλγαρα, Κύμινα και Χαλάστρα


- 4 Απριλίου 2019

  •  

     

    Απόφαση του Υπ. Μεταφορών και Υποδομών με βαριές «καμπάνες» για τους παραβάτες.

    Με μεγάλη ανακούφιση έγινε δεκτή η απόφαση των υπουργείων Μεταφορών και Υποδομών, βάσει της οποίας απαγορεύεται πλέον η άνευ λόγου διέλευση βαρέων οχημάτων από τους οικισμούς Νέων Μαλγάρων, Κυμίνων και Χαλάστρας του δήμου Δέλτα.

    Πρόκειται για ένα πρόβλημα που ταλαιπωρούσε για χρόνια ολόκληρα τους κατοίκους των οικισμών, υποβάθμιζε την ποιότητα της ζωής τους και κυρίως εγκυμονούσε κινδύνους για την ασφάλεια τη δική τους και των παιδιών τους.

    Μάλιστα ο νέος νόμος προβλέπει βαριά πρόστιμα, για όσους δεν συμμορφώνονται. Σύμφωνα με την παρ. 8 του νόμου 4388/2016 «απαγορεύεται η διέλευση στο οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας, στα μηχανοκίνητα οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων για λόγους οδικής ασφάλειας (προστασίας της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας των χρηστών των οδών αυτών) και αποτροπής της επιβάρυνσης και υποβάθμισης του εγγύς οικιστικού περιβάλλοντος, όπως και της έντονης καταπόνησης και ταχείας φθοράς του οδοστρώματος του οδικού δικτύου, για το οποίο ισχύει η απαγόρευση».

    «Είναι μια μεγάλη προσπάθεια που κάνει ο δήμος μας εδώ και 15 χρόνια, που αυτό το πρόβλημα ταλαιπωρεί τους δημότες των οικισμών μας. Στην ίδια κατεύθυνση κι εμείς, μετά από συναντήσεις, επιστολές και δημόσιες δηλώσεις, με πνεύμα συνεργασίας με το Υπουργείο και την Τροχαία, φτάσαμε σε ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα, σχετικά με την απαγόρευση της διέλευσης των βαρέων οχημάτων, δίνοντας λύση σε ένα μακροχρόνιο πρόβλημα», δηλώνει στη ThessNews o δήμαρχος Δέλτα, Ευθύμιος Φωτόπουλος.

    Κατ’ εξαίρεση διέλευση

    Στις περιπτώσεις που κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η διέλευση από το εσωτερικό οδικό δίκτυο, αυτή γίνεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από την Περιφερειακή Οδό Κυμίνων-Νέων Μαλγάρων και, εν συνεχεία, από την Περιφερειακή Οδό Χαλάστρας.

    Επισημαίνεται ότι π.χ. διερχόμενο όχημα άνω των 3,5 τόνων που έχει κατεύθυνση τη ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης, δεν επιτρέπεται να εισέρχεται παρά μόνο από τον κόμβο της Σίνδου και εν συνεχεία μέσω της Ενωτικής Οδού, που συνδέει τον κόμβο Σίνδου της ΠΑΘΕ και τη Βιομηχανική Περιοχή (όχι μέσω της οδού Κομνηνών στη Σίνδο). Ομοίως εάν έχει κατεύθυνση ανατολικότερα της Θεσσαλονίκης, επιτρέπεται να διέρχεται μόνο από την Εγνατία Οδό.

    Σημειώνεται ότι η βεβαίωση μόνιμης κατοικίας (άρθρο 1α) και η βεβαίωση για τη θέση αγροκτηνοτροφικής έκτασης εντός των γεωγραφικών ορίων του Δήμου (άρθρο 1ε), χορηγείται αντίστοιχα από την αντιδημαρχία Διοικητικού και την αντιδημαρχία Τεχνικών Υπηρεσιών, μέσω των οικείων Κοινοτήτων. Η υποβολή των αιτήσεων για κατ’ εξαίρεση διέλευση γίνεται στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είτε με αποστολή της αίτησης και των δικαιολογητικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email) ή στο φαξ που αναγράφεται στην αίτηση. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να κατεβάσει την αίτηση είτε από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, είτε από την ιστοσελίδα του δήμου Δέλτα.

    «Βαριά πρόστιμα σε όσους δεν έχουν λόγο να διέρχονται από τους οικισμούς, μέριμνα και εξαίρεση για όποιον πρέπει να μπει είτε γιατί κατοικεί είτε για κάποια δουλειά κ.ά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να εκλείψει η επικινδυνότητα για τα παιδιά μας, τους κατοίκους και τους οδηγούς των Κοινοτήτων μας, οι βλάβες στις κατοικίες και οι ζημιές στα οδοστρώματα», προσθέτει ο κ. Φωτόπουλος και επισημαίνει πως «εύκολη, λογική και οριστική λύση στο πρόβλημα διέλευσης θα δινόταν εάν ο σταθμός διοδίων Νέων Μαλγάρων μετακινούνταν ενάμιση χιλιόμετρο προς Αθήνα, οπότε κανείς δεν θα είχε λόγο και δεν θα μπορούσε να παρακάμψει τα διόδια».

     

  • Δείτε επίσης...

  • error: Το περιεχόμενο είναι προστατευμένο!