ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΑΓΔΑΡΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΝΤΑΓΚΛΙΟΥΔΗ
Σε πρόσφατο δημοσίευμα ο κ. Αντώνης Νταγκλιούδης ανάμεσα σε άλλα και, αφού περνάει γενεές δεκατέσσερις διάφορους προέδρους Τοπικών Συμβουλίων για τα ατόπημά τους να ενταχθούν στο σχήμα μας «Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών», έρχεται στη συνέχεια στο πρόσωπό μου και στη διακήρυξη αρχών που ανακοίνωσα ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών του Μαΐου. Με το ύφος του αλάθητου, που διεκδικεί την αποκλειστικότητα της αυθεντικής εκπροσώπησης των «λαϊκών συμφερόντων, με μια μονοκονδυλιά διαγράφει ως «χιλιοειπωμένες γενικότητες» τις αρχές του συνδυασμού μας, όπου κυριαρχεί, όπως επισημαίνει, η προβολή του «Εγώ», χαρακτηρίζοντας μάλιστα «αυτοκρατορική» τη συμπεριφορά μου. Προφανώς δεν αντιλαμβάνεται, ή έτσι τον βολεύει η (επι)κριτική του διάθεση, ότι οι διακηρυκτικές αρχές έχουν εξ ορισμού κατευθυντήριο και γενικευτικό χαρακτήρα και ότι ο κώδικας επικοινωνίας του ίδιου του κειμένου επιβάλλει τη χρήση του α΄ προσώπου (εγώ), μια και η διακήρυξη ως κείμενο αρχών και προθέσεων αφορά το πρόσωπό μου, υπογράφεται από ένα και μοναδικό άτομο, δηλαδή τον υποψήφιο Δήμαρχο ενός σχήματος, που θέλει να δηλώσει δημόσια και υπεύθυνα την «παρουσία» του στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Άλλωστε, ο Κ. Νταγκλιούδης συμμετείχε στις προηγούμενες εκλογές στο συνδυασμό μας, συνεργάστηκε μαζί μου και δε φάνηκε να διατηρεί ή να εκφράζει τέτοιες απόψεις. Δεν ξέρω αν τον ενοχλεί τώρα το γεγονός ότι ο συνδυασμός μας έχει αποκτήσει μια ιδιαίτερη δυναμική και διεύρυνση στη Βόρεια Πιερία, καθώς φαίνεται να διαμορφώνεται ένα σαφές ρεύμα αυτοδιοικητικής εμπιστοσύνης. Άλλωστε, όταν έχει εθιστεί κάποιος να λειτουργεί ως όχημα διαμαρτυρίας, αντιμετωπίζει βιαστικά και με μεμψιμοιρία τα πράγματα, δεν μπορεί να κατανοήσει την αναγκαιότητα της μετάβασης σε ρεαλιστικούς τόνους και σε πειστικές προτάσεις, που σύντομα θα καταθέσει με αίσθημα ευθύνης ο συνδυασμός μας. Τότε, ας μας κρίνει έχοντας περισσότερα στοιχεία στη διάθεσή του και τη δυνατότητα να τεκμηριώσει καλύτερα τις απόψεις του. Άλλωστε, η διαφωνία και η διασταύρωση απόψεων είναι για μας μέσο βελτίωσης και αυτοελέγχου, γι’ αυτό και δεν μας ενοχλεί, φτάνει να είναι καλοπροαίρετη και βασισμένη σε στοιχεία.