Απολογισμός 2021 και Προγραμματισμός 2022 από την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Δήμου Κατερίνης (ΦΩΤΟ)
Με «όπλο» την εξωστρέφεια
Τον ετήσιο απολογισμό και τον προγραμματισμό για τη νέα χρονιά πραγματοποίησε η αντιδημαρχία Τουρισμού Δήμου Κατερίνης, στη συνεδρίαση της Τρίτης στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
«Με όπλο την εξωστρέφεια, δημιουργούμε υπεραξία για το δήμο μας», ανέφερε στην τοποθέτησή του ο Αναπληρωτής Δημάρχου Γιώργος Νταντάμης. Ο κ. Νταντάμης, επικέντρωσε σε δράσεις που μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα θα αποτελέσουν αιχμή για το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στο Μνημόνιο Συνεργασίας που πρόφατα υπέγραψε ο Δήμος με τον ΟΣΕ και τη ΓΑΙΟΣΕ για την αξιοποίηση του Εργοστασίου Εμποτισμού στο Σιδ. Σταθμό, καθώς και στον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για την ανάπλαση του κέντρου της Κατερίνης.
«Το 2021 ο Δήμος Κατερίνης προχώρησε σε μία σειρά δράσεων προβολής του τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας, πλήρως εναρμονισμένης και εγκεκριμένης από τον ΕΟΤ», τόνισε η αντιδήμαρχος Τουρισμού Μαρία Τερζίδου. Σε ό,τι αφορά το τουριστικό πρόγραμμα του Δήμου για το 2022, η κ. Τερζίδου τόνισε ότι είναι αποτέλεσμα «της σαφούς στοχοθεσίας της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου, καθώς και της διαρκούς διάδρασης με τοπικούς φορείς και όσους σχετίζονται επαγγελματικά με τον τουρισμό στον Δήμο Κατερίνης».
Η συνεργασία Επιτροπής και φορέων, η συζήτηση επί των προτάσεων που καταθέτουν τα μέλη της και η σταθερή πολυστόχευση στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Δήμου μας, αποτελούν την κεντρική φιλοσοφία που διέπει την Επιτροπή, είπε η αντιδήμαρχος Τουρισμού.
Σε ό,τι αφορά το 2022, έγινε σαφές πως πρόθεση της Επιτροπής παραμένει η αξιοποίηση των δυνατοτήτων του σύγχρονου τουριστικού μάρκετινγκ ενεργοποιώντας όλα τα καινοτόμα εργαλεία επικοινωνίας, ενημέρωσης και προβολής.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η αντιδήμαρχος Τουρισμού, το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής 2022 σχεδιάστηκε σε συνέχεια εκείνου, του 2021. Εναρμονίζεται με την εθνική στρατηγική για τον τουρισμό και προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, ώστε να ανταποκριθεί στις νέες τάσεις της τουριστικής αγοράς, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ, με προτεραιότητες την υποστήριξη και αναβάθμιση του τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος, τη βελτίωση της επισκεψιμότητας και τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης πληροφόρησης.
Κύριος στόχος μας, είπε η κ. Τερζίδου, είναι να επανακαθορίσουμε τη θέση του Δήμου Κατερίνης στην εγχώρια και διεθνή τουριστική αγορά με την ενδυνάμωση του τουριστικού brand μέσω του «Experience Katerini» και του νέου DMS (Destination Management System) που απέκτησε ο Δήμος μας. Ακόμα με την περαιτέρω ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του, στοχεύουμε την καθιέρωσή μας σε τουριστικό προορισμό 365 ημερών το χρόνο έτσι ώστε να προσελκύσουμε ποιοτικότερο τουρισμό, περισσότερους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες και με μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής.
Στο τέλος της συνεδρίασης η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Μαρία Τερζίδου και τα μέλη της Επιτροπής έκοψαν την καθιερωμένη πίτα και αντάλλαξαν ευχές.
(Δελτίο τύπου)