Αν δεν έχεις πειραματιστεί τουλάχιστον τα δύο τελευταία χρόνια με τη μεταμόρφωση της μπανιέρας σου, ήρθε η ώρα να το δοκιμάσεις
Το μπάνιο από την αρχή της πανδημίας έγινε το πιο μαγικό μέρος του σπιτιού. Μεταμορφώθηκε σε έναν ιερό χώρο με ροδοπέταλα, ρεσώ, αρωματικά σαπούνια, αιθέρια έλαια, φυτά, βιβλία, ποτήρια γεμάτα κρασί και ευφάνταστες διακοσμήσεις. Για περίπου 30′ δεν υπάρχει καμία σύνδεση με το κινητό και με τον έξω κόσμο, μόνο η επαφή με σένα και το νερό.

Από τις αρχές του 2020, στα social media όλες αυτές οι εικόνες απόλυτης χαλάρωσης μες στη μπανιέρα άρχισαν να πηγαίνουν σε άλλο επίπεδο. Γεννήθηκε μια ολόκληρη τάση με μπανιέρες γεμάτες ροδοπέταλα, ακριβά κεριά και χειροποίητα σαπούνια που έγινε η νέα εμμονή των influencers και καθιερώθηκε μες στην πανδημία.

Το trend σταδιακά μετονομάστηκε σε “bathscaping” και όσοι το έχουν δοκιμάσει, μπορούν να καταλάβουν γιατί θεωρείται η μεγαλύτερη απόδραση από όλους και από όλα. Το μπάνιο έγινε γρήγορα το μέρος για αυτοφροντίδα, αγάπη και αποσύνδεση από τα πάντα.

Η τάση στα social απογειώθηκε ενώ τα hashtags #shower, #bath, #showerroutine και #bathbomb πήραν φωτιά στο TikTok. Στο Pinterest, οι σχετικές αναζητήσεις εκτοξεύτηκαν, ξεπερνώντας το 145% χρόνο με τον χρόνο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη WGSN (@wgsn)

Η όλη διαδικασία του να κάνεις στη μπανιέρα το μπάνιο σου δεν άλλαξε, παραμένει ίδια από τα αρχαία χρόνια. Αυτό που άλλαξε είναι η προσέγγιση και ο στόχος για περισσότερη απόλαυση. Το μπάνιο έγινε μια ολόκληρη εμπειρία, που έγινε γνωστή ως ένα σύνολο από soaksperiences που αδειάζουν το μυαλό και σε μεταφέρουν σε έναν κόσμο χωρίς έγνοιες, ένταση και άγχος.

Δείτε εδώ

Το Bathscaping εκτοξεύει τα επίπεδα της ντοπαμίνης και προσφέρει ηρεμία μετά από μια εξαντλητική μέρα αλλά παράλληλα σύμφωνα με τους ειδικούς, οδηγεί σε μια έκρηξη καταναλωτισμού για να βρεις για παράδειγμα τα πιο ωραία κρυστάλλινα κεριά, soap bars και bath salts για να στήσεις το τέλειο σκηνικό και να πάρεις τα περισσότερα likes.

Όπως περιγράφει η CEO του TAKUMI, Mary Keane-Dawson: «Μετά από έναν χρόνο στο σπίτι, βρήκαμε τον τρόπο να κάνουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες ξεχωριστές και συναρπαστικές». Κάπως έτσι περιγράφεται όλη η ομορφιά και η ιδιαιτερότητα της απόδρασής μας μες στο νερό, κάνοντας μπουρμπουλήθρες από τον αφρό και ξεφεύγοντας από ό,τι συμβαίνει και μας απασχολεί έντονα.

 

 

Πηγή:jenny.gr