Νωρίτερα από ποτέ ξεκίνησαν φέτος την περίοδο προσφορών που συνδέεται με την Black Friday οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών. Ήδη από χθες το βράδυ στις 21.00 «τρέχει» η καμπάνια της Κωτσόβολος ενώ στις 12.00 το μεσημέρι εκκινεί την δική της καμπάνια η διοίκηση της Πλαίσιο με το χρονόμετρο στην ιστοσελίδα της εισηγμένης να μετρά αντίστροφα… Παράλληλα πληροφορίες του newmoney αναφέρουν ότι ως το βράδυ αναμένεται και η έναρξη της καμπάνιας της Public – Media Markt

Με αυτό τον τρόπο ξεκινά πλέον η «μητέρα των μαχών» σε μία αγορά που από σήμερα ως και τα Χριστούγεννα φιλοδοξεί να κάνει ταμείο πάνω από 400 εκατ. ευρώ, πραγματοποιώντας περίπου το 20% του ετήσιου τζίρου της, παρά τις δυσχέρειες που προκαλεί η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λόγω της έξαρσης της πανδημίας.

Αν και τα τελευταία δύο χρόνια ο νεοσύστατος θεσμός και στη χώρα μας εκκινούσε την Κυριακή που προηγούνταν της τελευταίας Παρασκευής του Νοεμβρίου (Black Friday), φέτος οι αλυσίδες δεν είχαν κρύψει τις προθέσεις τους να επεκτείνουν ακόμα περισσότερο την περίοδο των προσφορών. Και τούτο με απώτερο στόχο την ενίσχυση των ταμειακών τους ροών και τη στήριξη των οικονομικών τους μεγεθών σε μία εποχή δύσκολη λόγω του lockdown όπου η μάχη για τα μερίδια της αγοράς φαίνεται ότι θα κυριαρχήσει. Και η αποφασιστικότητα όλων είναι τέτοια που η κίνηση του ενός πάντα πυροδοτεί και τις αντιδράσεις των άλλων, όπως εξάλλου φάνηκε και στην επίσπευση αυτής της περιόδου προσφορών.

Σε κάθε περίπτωση για τους «μεγάλους παίκτες» της αγοράς αυτή θα είναι μία μάχη με εξαιρετική μεγάλη σημασία που, πέραν του οικονομικού σκέλους, θα κρίνει και την αξιοπιστία τους. Και τούτο καθώς το σύνολο των παραγγελιών πρέπει να διεκπεραιωθεί μέσω του e-shop και των τηλεφωνικών παραγγελιών σε μία εποχή που συνήθως τετραπλασιάζεται ο όγκος των πωλήσεων. Το μεγαλύτερο τεστ όμως θα είναι το αποκαλούμενο “last mile”, οι παραδόσεις των προϊόντων. Και τούτο καθώς όλο το σύστημα διανομής αναμένεται να δεχθεί τρομερή πίεση με αυξημένες τις πιθανότητες να υπάρξει επανάληψη φαινομένων που είδαμε στο πρώτο lockdown όταν σχεδόν κατέρρευσε το κομμάτι των ταχυμεταφορών.

 

 

 

Πηγή: newmoney.gr