ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
odelalis,
8 Σεπτεμβρίου, 2011
2 λεπτά ανάγνωσης
Και στα κρίσιμα ζητήματα της εκπαίδευσης η κυβέρνηση αποδείχθηκε επιπόλαιη και εκτός πραγματικότητας. Μία ανάσα πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς το Υπουργείο Παιδείας όχι μόνο εξάντλησε την υπομονή χιλιάδων εκπαιδευτικών που περίμεναν μέχρι το τέλος Αυγούστου την ανακοίνωση των αποσπάσεων, αλλά άφησε και σημαντικά κενά στο εκπαιδευτικό δυναμικό των σχολείων, παρά τις-περί του αντιθέτου- εξαγγελίες της κυρίας Υπουργού.
Γίνεται αντιληπτό ότι η εφαρμοζόμενη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, κατευθυνόμενη από τις εντολές της τρόικας, δεν μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες της εκπαίδευσης. Πώς μπορεί π.χ να ερμηνευτεί η απόφαση του Υπουργείου να μειώσει διορισμούς και μεταθέσεις όταν οι μαζικές αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δημιούργησαν κενά που θα πρέπει με κάποιο τρόπο να καλυφθούν;
Ποια ήταν άραγε τα «αντικειμενικά» κριτήρια με τα οποία φέτος δεν αποσπάστηκαν εκπαιδευτικοί με σοβαρά προβλήματα υγείας ή τρίτεκνοι; Ποιος είναι ο λόγος που φέτος για πρώτη φορά ο αριθμός των αποσπάσεων δεν καθορίζεται με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες; Τι εξυπηρετεί η δημιουργία τριών πινάκων αποσπασμένων;
Η ΝΟΔΕ Πιερίας καταγγέλλει την προχειρότητα με την οποία το Υπουργείο Παιδείας χειρίστηκε φέτος το θέμα των αποσπάσεων και καλεί τους αρμόδιους να δουν, έστω και τώρα, τις πραγματικές ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΟΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ
Και στα κρίσιμα ζητήματα της εκπαίδευσης η κυβέρνηση αποδείχθηκε επιπόλαιη και εκτός πραγματικότητας. Μία ανάσα πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς το Υπουργείο Παιδείας όχι μόνο εξάντλησε την υπομονή χιλιάδων εκπαιδευτικών που περίμεναν μέχρι το τέλος Αυγούστου την ανακοίνωση των αποσπάσεων, αλλά άφησε και σημαντικά κενά στο εκπαιδευτικό δυναμικό των σχολείων, παρά τις-περί του αντιθέτου- εξαγγελίες της κυρίας Υπουργού.
Γίνεται αντιληπτό ότι η εφαρμοζόμενη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, κατευθυνόμενη από τις εντολές της τρόικας, δεν μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες της εκπαίδευσης. Πώς μπορεί π.χ να ερμηνευτεί η απόφαση του Υπουργείου να μειώσει διορισμούς και μεταθέσεις όταν οι μαζικές αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δημιούργησαν κενά που θα πρέπει με κάποιο τρόπο να καλυφθούν;
Ποια ήταν άραγε τα «αντικειμενικά» κριτήρια με τα οποία φέτος δεν αποσπάστηκαν εκπαιδευτικοί με σοβαρά προβλήματα υγείας ή τρίτεκνοι; Ποιος είναι ο λόγος που φέτος για πρώτη φορά ο αριθμός των αποσπάσεων δεν καθορίζεται με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες; Τι εξυπηρετεί η δημιουργία τριών πινάκων αποσπασμένων;
Η ΝΟΔΕ Πιερίας καταγγέλλει την προχειρότητα με την οποία το Υπουργείο Παιδείας χειρίστηκε φέτος το θέμα των αποσπάσεων και καλεί τους αρμόδιους να δουν, έστω και τώρα, τις πραγματικές ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΟΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ