Χωρίς εκπλήξεις ο ανασχηματισμός στον δήμο Δίου Ολύμπου – Με τους ίδιους Αντιδημάρχους συνεχίζει ο Βαγγέλης Γερολιόλιος
Με τα ίδια πρόσωπα στη διοίκηση του δήμου Δίου Ολύμπου συνεχίζει το τελευταίο έτος της τωρινής θητείας του ο Βαγγέλης Γερολιόλιος. Με απόφαση του Δημάρχου σήμερα, Πέμπτη 1 Δεκέμβριου, οι Αντιδήμαρχοι και οι εντεταλμένοι σύμβουλοι, όπως και οι αρμοδιότητές τους.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δημάρχου Δίου Ολύμπου:
- Ορίζεται άμισθος Αντιδήμαρχος ο κ. Αθανάσιος Καλαϊτζής, προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Κατά τόπο (για τη Δημοτική Ενότητα Δίου)
Η εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων αστικής και δημοτικής κατάστασης και η έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και η υπογραφή της συναφούς αλληλογραφίας.
Η εποπτεία και ευθύνη θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής μέριμνας, των υπηρεσιών που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
Η υπογραφή με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται στις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
Η συνεργασία με τους προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας για την επίλυση προβλημάτων.
Η εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων της υπηρεσίας εξυπηρέτησης του πολίτη και λειτουργίας των ΚΕΠ της Δημοτικής Ενότητας.
Η εποπτεία, ευθύνη και ο συντονισμός των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ., των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης της Δημοτικής Ενότητας.
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ., των παιδικών σταθμών, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης της Δημοτικής Ενότητας.
Η τέλεση πολιτικών γάμων και η υπογραφή σχετικών αδειών και πιστοποιητικών.
Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
Η μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
H ευθύνη σύνταξης και υπογραφής των συμβολαιογραφικών πράξεων μεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών, κληρονομιών και λοιπών πράξεων που συντάσσονται ενώπιον συμβολαιογράφου και αφορούν τη ΔΕ Δίου.
β) Καθ’ ύλην
Η μέριμνα για τη συντήρηση και διαχείριση υποδομών, όπως έργων οδοποιίας, αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων, στη Δημοτική Ενότητα Δίου.
Η εποπτεία της άρδευσης στη Δημοτική Ενότητα Δίου.
Η έκδοση όλων των αποφάσεων, αδειών και βεβαιώσεων που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Η εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του από κοινού με τους Προϊσταμένους στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Ορίζεται Αντιδήμαρχος ο κ. Δημήτριος Μυλωνέρος, προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Κατά τόπο (στη Δημοτική Ενότητα Ανατολικού Ολύμπου)
Η εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων αστικής και δημοτικής κατάστασης και έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και υπογραφή της συναφούς αλληλογραφίας.
Η εποπτεία και ευθύνη θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής μέριμνας, των υπηρεσιών που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
Η υπογραφή με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται στις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
Η συνεργασία με τους προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας για την επίλυση προβλημάτων.
Η εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων της υπηρεσίας εξυπηρέτησης του πολίτη και λειτουργίας του ΚΕΠ Λεπτοκαρυάς.
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ., των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης της Δημοτικής Ενότητας.
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ., των παιδικών σταθμών, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης της Δημοτικής Ενότητας.
Την τέλεση πολιτικών γάμων και υπογραφή σχετικών αδειών και πιστοποιητικών.
Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
H ευθύνη σύνταξης και υπογραφής των συμβολαιογραφικών πράξεων μεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών, κληρονομιών και λοιπών πράξεων που συντάσσονται ενώπιον συμβολαιογράφου και αφορούν τη ΔΕ Ανατολικού Ολύμπου.
β) Καθ’ ύλην: Η εποπτεία, ευθύνη και συντονισμός των οικονομικών του Δήμου. Ενδεικτικά μεταβιβάζονται αρμοδιότητες που αφορούν:
Τη σύνταξη προϋπολογισμού, εκκαθάριση δαπανών, διαδικασίες διενέργειας προμηθειών του Δήμου.
Την εποπτεία και παρακολούθηση των εισηγήσεων που αφορούν τέλη ανταποδοτικού ή μη χαρακτήρα.
Την εποπτεία και παρακολούθηση θεμάτων που αφορούν τη δημοτική περιουσία.
Την παρακολούθηση της έκδοσης χρηματικών ενταλμάτων του τμήματος Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Ταμειακής Διαχείρισης, καθώς και των πληρωμών που διενεργούνται από το ταμείο.
Την έκδοση πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
Την έκδοση αδειών περιπτέρων καθώς και την ευθύνη και παρακολούθηση όλων των ενεργειών που απαιτούνται για την εφαρμογή της νομοθεσίας για τα περίπτερα.
Την έκδοση αδειών στάσιμων παραγωγών αλλά και αδειών για υπαίθριες εμπορικές δραστηριότητες.
Την εποπτεία και παρακολούθηση των θεμάτων που αφορούν την υπαίθρια διαφήμιση.
Τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αποδοχή και την αξιοποίηση των δωρεών και των κληροδοτημάτων προς τον Δήμο.
Τη μέριμνα για την διερεύνηση μεθόδων αξιοποίησης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας.
Την εποπτεία της διαδικασίας κτηματογράφησης των ακινήτων του Δήμου στο Εθνικό Κτηματολόγιο.
Την έκδοση όλων των αποφάσεων, αδειών και βεβαιώσεων που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του από κοινού με τους Προϊσταμένους στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Ορίζεται Αντιδήμαρχος ο κ. Δημήτριος Πατσιαρίκας προς τον οποία μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Κατά τόπο (στη Δημοτική Ενότητα Λιτοχώρου)
Η εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων αστικής και δημοτικής κατάστασης και έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και υπογραφή της συναφούς αλληλογραφίας.
Η εποπτεία και ευθύνη θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής μέριμνας, των υπηρεσιών που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
Η υπογραφή με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται στις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
Η συνεργασία με τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου για την επίλυση προβλημάτων.
Η εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων της υπηρεσίας εξυπηρέτησης του πολίτη και λειτουργίας του ΚΕΠ Λιτοχώρου.
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ., των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης της Δημοτικής Ενότητας.
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ., των παιδικών σταθμών, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης της Δημοτικής Ενότητας.
Η τέλεση πολιτικών γάμων και υπογραφή σχετικών αδειών και πιστοποιητικών.
Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
H ευθύνη σύνταξης και υπογραφής των συμβολαιογραφικών πράξεων μεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών, κληρονομιών και λοιπών πράξεων που συντάσσονται ενώπιον συμβολαιογράφου και αφορούν τη ΔΕ Λιτοχώρου.
β) Καθ’ ύλην: Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες που αφορούν:
Την ευθύνη εκπόνησης και ωρίμανσης μελετών ανάπτυξης και η εποπτεία αυτών.
Τη μέριμνα για την υλοποίηση εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
Την παρακολούθηση της υλοποίησης όλων των προγραμματικών συμβάσεων στις οποίες συμμετέχει ο Δήμος.
Την αρμοδιότητα του σχεδιασμού και υποβολής φακέλων υποψηφιότητας σε προγράμματα, την εποπτεία της ενημέρωσης των οργάνων διοίκησης του Δήμου για τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης των αναπτυξιακών προγραμμάτων του Δήμου (προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, προγράμματα της ΕΕ, εθνικά προγράμματα, έργα αυτοχρηµατοδοτούµενα, κ.λπ.).
Την έκδοση όλων των αποφάσεων, αδειών και βεβαιώσεων που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του από κοινού με τους Προϊσταμένους στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Ορίζεται Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Συντήρησης Πρασίνου και Διαχείρισης Υλικών και Οχημάτων ο κ. Κωνσταντίνος Κουριάτης προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
H οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμός και έλεγχος όλων των τεχνικών έργων του Δήμου.
Ο συντονισμός, έλεγχος και εποπτεία της διαχείρισης πρασίνου, όλων των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται.
Η ευθύνη της συντήρησης και επισκευής του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και οχημάτων και διαχείρισης υλικών, καυσίμων και ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
Η ευθύνη για την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων.
Ο συντονισμός για τη λειτουργία του αμαξοστασίου του Δήμου.
Η ευθύνη των προμηθειών υλικών/εξοπλισμού και αποθηκών.
Η έκδοση όλων των αποφάσεων, αδειών και βεβαιώσεων που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του από κοινού με τους Διευθυντές στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Ορίζεται Αντιδήμαρχος Αγροτικής Ανάπτυξης, Λαϊκών Αγορών, Ηλεκτροφωτισμού και Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς, ο κ. Διονύσιος Φόλιος προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας).
Η προώθηση της έρευνας και μελέτης κάθε θέματος για την ανάπτυξη της γεωργίας, κτηνοτροφίας και αλιείας καθώς και προγραμμάτων εγκατάστασης νέων αγροτών.
Η ενημέρωση του αγροτικού πληθυσμού για τις βελτιωμένες μεθόδους παραγωγής και οργάνωσης των εκμεταλλεύσεων για την αντιμετώπιση των τεχνικών, οικονομικών και διαρθρωτικών προβλημάτων στο πλαίσιο των προγραμμάτων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης.
Η ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας των Λαϊκών Αγορών, εμποροπανηγύρεων και άσκησης υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων του Δήμου.
Η προώθηση έργων τεχνικής υποδομής, που αφορούν στην αγροτική ανάπτυξη.
Η εποπτεία, ευθύνη και ο συντονισμός των θεμάτων που αφορούν τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων συντροφιάς.
Η εποπτεία, ευθύνη και ο συντονισμός των θεμάτων που αφορούν τον ηλεκτροφωτισμό του Δήμου.
Η έκδοση όλων των αποφάσεων, αδειών και βεβαιώσεων που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του από κοινού με τους Διευθυντές στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Ορίζεται Αντιδήμαρχος Αποκομιδής, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας ο κ. Γεώργιος Καραλής, προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Ο συντονισμός, έλεγχος και εποπτεία της υπηρεσίας αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται, καθώς και η ευθύνη προγραμματισμού, κίνησης, συντήρησης και κατανάλωσης καυσίμων των οχημάτων της υπηρεσίας αποκομιδής.
Η εποπτεία, ευθύνη και συντονισμός των θεμάτων, που αφορούν τα θέματα Πολεοδομίας Χωρικού Σχεδιασμού και ειδικότερα:
-Η εξέλιξη των ρυθμιστικών σχεδίων και των πολεοδομικών μελετών για την επέκταση/τροποποίηση των σχεδίων πόλεων στην περιοχή του Δήμου.
-Η ανάγκη τροποποιήσεων/αναθεώρησης των ρυμοτομικών σχεδίων των πόλεων στην περιοχή του Δήμου και αναπλάσεων ορισμένων περιοχών.
Τη μέριμνα για θέματα σχεδιασμού και ρύθμισης της κυκλοφορίας, καθορισμού πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, οδοσήμανσης, και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών, καθώς και της παρακολούθησης και της εφαρμογής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, σύμφωνα με τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η εποπτεία, ευθύνη και συντονισμός των θεμάτων, που αφορούν τα θέματα Περιβάλλοντος και ειδικότερα:
-Η εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων, δράσεων και μέτρων για την προστασία και αναβάθμιση του περιβάλλοντος στη περιοχή του Δήμου.
-Η προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων και την καταπολέμηση της ρύπανσης στην περιοχή του Δήμου.
-Η εφαρμογή των ρυθμίσεων που αφορούν τις προστατευόμενες περιοχές στην γεωγραφική περιοχή του Δήμου.
Η μέριμνα και παρακολούθηση του προγράμματος «Γαλάζια Σημαία».
Η έκδοση όλων των αποφάσεων, αδειών και βεβαιώσεων που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του από κοινού με τους Διευθυντές στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Ορίζεται άμισθη Αντιδήμαρχος Παιδείας και Τουρισμού, η κ. Σοφία Ζουρζούρα, προς την οποία μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Η εποπτεία και ευθύνη για θέματα Παιδείας.
Η μέριμνα για τη συντήρηση, την καθαριότητα και τη φύλαξη των σχολικών κτιρίων.
Η ευθύνη για τη λειτουργία βιβλιοθηκών, Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Πάρκων Κυκλοφοριακής Αγωγής.
Η επίβλεψη και ευθύνη της λειτουργίας του προγράμματος Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) του Δήμου.
Η ευθύνη τουριστικής προβολής του Δήμου.
Η μέριμνα για την εκπόνηση, υλοποίηση και τη συμμετοχή σε προγράμματα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής του Δήμου και την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού (πολιτιστικού, θρησκευτικού, γαστρονομικού κ.λπ.)
Η έκδοση όλων των αποφάσεων, αδειών και βεβαιώσεων που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του από κοινού με τους Διευθυντές στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Ορίζεται άμισθος Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας ο κ. Βασίλειος Βροχαρίδης, προς την οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Ο συντονισμός και η επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών που συμβαίνουν στα διοικητικά όρια του Δήμου, στο πλαίσιο του ετήσιου εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού.
Η μέριμνα για την εφαρμογή των σχετικών προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού.
Η μέριμνα για την διατύπωση εισήγησης για το σχεδιασμό πολιτικής προστασίας του Δήμου, στο πλαίσιο του ετήσιου εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού.
Ο συντονισμός δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου.
Η έκδοση όλων των αποφάσεων, αδειών και βεβαιώσεων που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του από κοινού με τους Διευθυντές στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Β. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Εντεταλμένους Συμβούλους του Δήμου Δίου – Ολύμπου, με θητεία από 01-12-2022 μέχρι 31-12-2023, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
- Ορίζεται η Δημοτική Σύμβουλος της πλειοψηφίας κ. Βασιλική Κουρινιώτη, Εντεταλμένη Σύμβουλος Πρόνοιας Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εθελοντισμού και Απασχόλησης προς την οποία μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Η μέριμνα για την προστασία της δημόσιας υγείας.
Η οργάνωση, ο συντονισμός και η εφαρμογή προγραμμάτων προώθησης της ισότητας των φύλων, σύμφωνα με τις πολιτικές της ΓΓΙΦ και το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων και πρωτοβουλιών για την προώθηση της ισότητας των φύλων.
Η προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης και την υποβοήθηση του έργου της κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης του Δήμου.
Η μέριμνα ανάπτυξης δράσεων και προγραμμάτων, που στοχεύουν στην, υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων με την παροχή υπηρεσιών υγείας και την προαγωγή της ψυχικής υγείας.
Η εποπτεία εφαρμογής του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»
Η οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμός και έλεγχος των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, σε θέματα Κοινωνικής Προστασίας.
Η ευθύνη υλοποίησης και συμμετοχής σε προγράμματα δράσης και πρωτοβουλίες για την εφαρμογή και ανάπτυξη πολιτικών προώθησης της απασχόλησης και της κοινωνικής ενσωμάτωσης διαφόρων κατηγοριών ανέργων, στο πλαίσιο των εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών.
Η ευθύνη υλοποίησης και συμμετοχής σε καινοτόμες δράσεις του Δήμου σε διάφορους τομείς (περιβάλλον, υγεία, ασφάλεια, ευκαιρίες εργασίας, ανακύκλωση, βιώσιμη κινητικότητα, κυκλική οικονομία, εφαρμοσμένες τεχνολογίες κ.λπ.)
Η εισήγηση, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου, στα αρμόδια όργανα του Δήμου των θεμάτων αρμοδιοτήτων ως άνω και η ευθύνη της εκτέλεσης των σχετικών αποφάσεων.
- Ορίζεται ο Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας κ. Νικόλαος Λαμπονίκος, Εντεταλμένος Σύμβουλος, Πολιτισμού, Εθιμοτυπίας και Αθλητισμού, προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Μεριμνά για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα του πολιτισμού για την προστασία του τοπικού πολιτισμού, την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο.
Η ευθύνη για την ανάδειξη και προστασία του τοπικού πολιτισμού, η προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των σύγχρονων πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο.
Η προστασία μουσείων, μνημείων, καθώς και αρχαιολογικών και ιστορικών χώρων της περιοχής και των εγκαταστάσεων αυτών.
Η διοργάνωση συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων ή η συμμετοχή τους σε αυτά.
Η προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών, σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Η διοργάνωση των εθιμοτυπικών δραστηριοτήτων .
Η μέριμνα για την υποδοχή, προπομπή και απόδοση τιμών προσωπικοτήτων (πολιτικών, διπλωματικών, επιχειρηματικών, στρατιωτικών κ.λπ.) που επισκέπτονται το Δήμο Δίου-Ολύμπου.
Η μέριμνα για την εκπροσώπηση σε τελετές συναντήσεις, συνέδρια και γενικότερα εκδηλώσεις.
Η εισήγηση, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου, στα αρμόδια όργανα του Δήμου των θεμάτων αρμοδιοτήτων ως άνω και η ευθύνη της εκτέλεσης των σχετικών αποφάσεων.
Η μέριμνα για τη συντήρηση και διαχείριση αθλητικών εγκαταστάσεων (δημοτικά γυμναστήρια, αθλητικά κέντρα και δημοτικοί χώροι άθλησης).
Η μέριμνα για την προώθηση και εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης του μαζικού αθλητισμού και διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.
Η παρακολούθηση τη λειτουργία και δράση δημοτικών δομών και νομικών προσώπων που εφαρμόζουν προγράμματα και δράσεις στους τομείς του αθλητισμού.
Η μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την προώθηση του τοπικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους.
- Ορίζεται ο Δημοτικός Σύμβουλος της μειοψηφίας κ. Απόστολος Ντινάκης, Εντεταλμένος Σύμβουλος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Η εποπτεία, ευθύνη και συντονισμός επί των θεμάτων διαφάνειας των διαδικασιών του Δήμου και της λειτουργίας, όπως και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια».
Η ευθύνη προώθησης της εφαρμογής των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), με στόχο το ριζικό μετασχηματισμό των υφιστάμενων διαδικασιών και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, προκειμένου αυτές να καταστούν αποτελεσματικότερες, εξασφαλίζοντας την ικανοποίηση των αναγκών και προάγοντας την ενεργή συμμετοχή των δημοτών και την εξοικονόμηση πόρων.
Η μέριμνα για παροχή υπηρεσίας δωρεάν ασύρματης πρόσβασης των πολιτών στο διαδίκτυο.
Η ευθύνη υλοποίησης και συμμετοχής σε καινοτόμες δράσεις του Δήμου σε διάφορους τομείς (Α.Π.Ε., περιβάλλον, υγεία, ασφάλεια, ευκαιρίες εργασίας, ανακύκλωση, βιώσιμη κινητικότητα, κυκλική οικονομία, εφαρμοσμένες τεχνολογίες κ.λπ.)
Η εποπτεία της υλοποίησης των ευρωπαϊκών προγραμμάτων στα οποία δύναται να υπαχθεί ο Δήμος και το αντικείμενο των οποίων εμπίπτει στο πλαίσιο των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
Η εισήγηση, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου, στα αρμόδια όργανα του Δήμου των θεμάτων αρμοδιοτήτων ως άνω και η ευθύνη της εκτέλεσης των σχετικών αποφάσεων.
Γ. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.
Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Δήμαρχος ή, κατά περίπτωση, ορισθείς δημοτικός σύμβουλος με οικεία απόφαση Δημάρχου.
Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Καραλής, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο.
ΣΤ. Στους ανωτέρω οριζόμενους Αντιδημάρχους, ανατίθεται εκ περιτροπής η τέλεση πολιτικών γάμων που γίνονται στα διοικητικά όρια του Δήμου Δίου –Ολύμπου, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν. Δ. 321/1982.
Ζ. Οι ανωτέρω οριζόμενοι Αντιδήμαρχοι, εξουσιοδοτούνται να βεβαιώνουν το γνήσιο της υπογραφής.
Η. Οι ανωτέρω οριζόμενοι Αντιδήμαρχοι, οφείλουν να συνεργάζονται με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.
Θ. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.