Με τη βοήθεια των δημοτών, βελτιώνουμε την καθημερινότητα μας μέσω της πλατφόρμας Novoville.

Ο Δήμος Κατερίνης συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville», επιλύοντας άμεσα τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας Novoville που αφορούν στο διάστημα μεταξύ 1 Ιανουαρίου και 31 Δεκεμβρίου 2020, καταγράφηκαν 2.697 αιτήματα πολιτών προς το Δήμο, από τα οποία επιλύθηκαν 1.719, δηλαδή το 64%. Περίπου 126 αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.

Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφηκαν στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν στις κατηγορίες “Φωτισμός δημόσιος – βλάβη” και “Κάδος σκουπιδιών-έλλειψη/βλάβη”.

Επιπλέον, εστάλησαν 2.376 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη.

Συνολικά, από την αρχή της λειτουργίας της πλατφόρμας στο Δήμο, έχουν επιλυθεί περισσότερα από 2.000 αιτήματα πολιτών και έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα 3.833 δημότες.

 

 

Υπενθυμίζουμε ότι η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό AppleiOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

– Επιλογή τοποθεσίας

– Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

– Προσθήκη φωτογραφίας

– Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Κατερίνης, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Ο Δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος δήλωσε: «Με όχημά μας τις νέες τεχνολογίες και σύμμαχο τον πολίτη, βελτιώνουμε διαρκώς την ποιότητα ζωής στο Δήμο μας με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της χρήσης και λειτουργίας της πλατφόρμας Novoville στο Δήμο και ευχαριστούμε όλους τους δημότες που βοηθούν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητά τους. Όραμα και στόχος μας είναι να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο το επίπεδο εξυπηρέτησης των δημοτών και την ποιότητα ζωής στο Δήμο μας».

 

 

(Δελτίο τύπου)