Δήμος Πύδνας-Κολινδρού: Αναβάθμιση της υπηρεσίας Ύδρευσης-Αποχέτευσης μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας
odelalis,
Ιούλιος 9, 2020
1 λεπτά ανάγνωσης
Στο πλαίσιο των προσπαθειών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων του, ο δήμος Πύδνας-Κολινδρού εκσυγχρόνισε την υπηρεσία Ύδρευσης-Αποχέτευσης. Ειδικότερα, μέσω ειδικής διαδικτυακής «πλατφόρμας» παρέχονται στους κατοίκους οι παρακάτω δυνατότητες:
- Ενημέρωση για την έκδοση λογαριασμού, μέσω e-mail
- Εκτύπωση λογαριασμού
- Ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμού
- Ανάλυση χρεώσεων λογαριασμού
- Κατάσταση τελευταίων πληρωμών
- Δήλωση ενδείξεων υδρομέτρου
- Έλεγχος καταναλώσεως
- Υποβολή αιτήσεως για Ύδρευση-Αποχέτευση
- Ενημέρωση για βλάβη, από το δήμο
- Δήλωση βλάβης, από τον κάτοικο
Η διαδικασία για την ενεργοποίηση του λογαριασμού κάθε καταναλωτού είναι πολύ απλή και γίνεται σε τέσσερα (4) βήματα:
- Είσοδος στη σελίδα https://ydata.eu
- Δημιουργία λογαριασμού, καταχωρώντας απλά ένα e-mail και τον επιθυμητό κωδικό σας.
- Επιβεβαίωση εγγραφής μέσω e-mail
- Προσθήκη υδρομέτρου, συμπληρώνοντας τον ΡΙΝ που υπάρχει τυπωμένος στο λογαριασμό Ύδρευσης-Αποχέτευσης (κάτω από το όνομα του ιδιοκτήτη, στο πάνω αριστερό πλαίσιο)
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Υπηρεσία Ύδρευσης-Αποχέτευσης του δήμου, στο e-mail [email protected] ή στο τηλέφωνο 2353 350113.