Ένας διευθυντής τράπεζας προχώρησε στο πιο ακριβό λάθος της καριέρας του

Διευθυντής τράπεζας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μπερδεύτηκε και κατάφερε να εξουσιοδοτήσει μεταφορά 35 εκατομμυρίων δολαρίων μετά τη λήψη φωνητικής επιβεβαίωσης από τον κάτοχο του λογαριασμού. Μόνο που η φωνή δεν ήταν ο πραγματικός πελάτης.

Ο διευθυντής μιας τράπεζας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έλαβε μια κλήση από έναν μακροχρόνιο πελάτη – διευθυντή μιας εταιρείας με την οποία είχε μιλήσει στο παρελθόν πολλές φορές.

Ο άνδρας ήταν ενθουσιασμένος που η εταιρεία του επρόκειτο να πραγματοποιήσει μια σημαντική εξαγορά, οπότε χρειαζόταν η τράπεζα να εγκρίνει μια μεταφορά 35 εκατομμυρίων δολαρίων το συντομότερο δυνατό.

Ο πελάτης πρόσθεσε ότι ένας δικηγόρος ονόματι Μάρτιν Ζέλνερ είχε συνάψει σύμβαση για να χειριστεί την απόκτηση και ο διευθυντής μπορούσε να δει email από τον δικηγόρο στα εισερχόμενά του. Είχε μιλήσει με τον πελάτη στο παρελθόν, αναγνώρισε τη φωνή του και έτσι πίστεψε πως είχε να κάνει όντως με μια πραγματική κατάσταση. Έτσι προχώρησε στο πιο ακριβό λάθος της καριέρας του.

Ο διευθυντής της τράπεζας ενέκρινε τις τραπεζικές μεταφορές, βέβαιος ότι όλα ήταν νόμιμα, αλλά στην πραγματικότητα, μόλις είχε πέσει θύμα μιας περίτεχνης απάτης υψηλής τεχνολογίας. Το άτομο με το οποίο είχε μιλήσει στο τηλέφωνο είχε χρησιμοποιήσει την τεχνολογία «deepvoice» με τεχνητή νοημοσύνη για να κλωνοποιήσει τη φωνή του πελάτη της τράπεζας και να καταστήσει αδύνατο για κανέναν να τη ξεχωρίσει από την αρχική.

Η μεγα-ληστεία αποκαλύφθηκε σε δικαστικά έγγραφα στα οποία τα Η.Α.Ε. ζητούσε τη βοήθεια Αμερικανών ερευνητών για τον εντοπισμό μέρους των 35 εκατομμυρίων δολαρίων (400.000 δολαρίων) που προφανώς πήγαν σε λογαριασμούς που εδρεύουν στις ΗΠΑ που διατηρούσε η Centennial Bank.

 

Πηγή:e-daily.gr