Ενέργειες προβολής και δημοσιότητας του Πιερικού τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα από την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας
Ξεκίνησαν το Σάββατο 5 Φεβρουαρίου τα γυρίσματα για τα τηλεοπτικά σποτ που ετοιμάζει η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας με σκοπό τη διαφημιστική προβολή της Πιερίας σε ΜΜΕ πανελλήνιας και περιφερειακής εμβέλειας.
Η σημαντική αυτή καμπάνια που σχεδιάζεται από το Γραφείο Τουρισμού της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, «Όλυμπος», «Πιερία 365 ημέρες το χρόνο», «χειμερινοί προορισμοί της Πιερίας» και «καλοκαίρι στην Πιερία».
Θα είναι στοχευμένη σε ομάδες, πολυεπίπεδη, και απόλυτα εναρμονισμένη με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.
Η παραγωγή των τηλεοπτικών σποτ περιλαμβάνει γυρίσματα σε όλη την Πιερία, εντυπωσιακές αερολήψεις, τεχνική επεξεργασία, σύνθεση εικόνας, μοντάζ, μιξάζ, μουσική σύνθεση πρωτότυπη, σπικάζ στην ελληνική γλώσσα.
Με αφορμή την έναρξη των γυρισμάτων η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Η Πιερία είναι μία περιοχή που προσφέρεται για τουρισμό δώδεκα μήνες το χρόνο. Βασική μας επιδίωξη από την αρχή ήταν να γίνει η Πιερία ένας 12μηνος προορισμός. Η επιμήκυνση αυτή θα έρθει ως αποτέλεσμα ενός ευρύτερου σχεδιασμού δράσεων και προσεγγίσεων διαφορετικών δεξαμενών πελατών. Γι’ αυτό και σε συνεργασία με τους Δήμους, την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας, και όλους τους αρμόδιους φορείς έχουμε ήδη αρχίσει να υλοποιούμε το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής για το 2022 με μια σειρά δυναμικών δράσεων.
Λόγω της γεωμορφολογίας μας έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε τα περισσότερα είδη τουρισμού, ορειβατικό, πολιτιστικό τουρισμό, αθλητικό, γαστρονομικό, θρησκευτικό τουρισμό, κ.ά. και αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να κοινωνήσουμε σε κάθε περιοχή της χώρας μας κι όχι μόνο, αφού η ελληνική αγορά αποτελεί παραδοσιακά μια εκ των σημαντικών αγορών στόχους μας».
(Δελτίο τύπου)