Το περιστατικό με το «γλίστρημα» του πίνακα του Πικάσο από τον πάγκο που είχε τοποθετηθεί, το μεσημέρι της Τρίτης, στη διάρκεια παρουσίασης της εξιχνίασης της υπόθεσης κλοπής στην Εθνική Πινακοθήκη, προκάλεσε σωρεία σχολίων στα social media.

Σε αναρτήσεις με εξαιρετικό χιούμορ, προχώρησαν και η σελίδα της αλυσίδας καταστημάτων IΚΕΑ στην Ελλάδα, αλλά και το «Πλαίσιο» οι οποίες παρουσίασαν μια απλή και οικονομική «λύση» για την αποφυγή παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον!

Συγκεκριμένα, η γνωστή αλυσίδα επίπλων ΙΚΕΑ για να σατιρίσει το πέσιμο στο πάτωμα του πίνακα Πικάσο χρησιμοποίησε έναν χιουμοριστικό και ταυτόχρονα έξυπνο από πλευράς μάρκετινγκ τρόπο.

Η εταιρεία έκανε ανάρτηση στο facebook προωθώντας ένα ειδικό ραφάκι για στήριξη κορνίζας γράφοντας μάλιστα ένα μικρό σχόλιο που έλεγε «ιδέες δίνουμε»

Επίσης στην ανάρτηση είχε βάλει τα hashtag #picasso και #oops και προτείνει με τον τρόπο της, να χρησιμοποιήσουν άλλη φορά το ράφι για την αποφυγή ατυχημάτων.

Δεν χρειάζεται να πούμε ότι στη σελίδα της εταιρείας στο facebook έγινε «πάρτι», καθώς ακολούθησαν πάρα πολλά αντίστοιχα χιουμοριστικά σχόλια από πελάτες της.

Εξίσου έξυπνη και η ανάρτηση από το «Πλαίσιο», που διαφημίζει βάση στήριξης με τη φράση «Στηρίζουμε ό,τι έχει αξία» και hashtag #δενθαπεσειποτε…

 

Πηγή: protothema.gr