Μια διαφορετική είδηση που όπως και να το κάνουμε περιέχει το στοιχείο της… καινοτομίας μας έρχεται από την κεντρική Ευρώπη: ένα «έξυπνο» καπάκι που προειδοποιεί των καταναλωτή όταν το προϊόν που περιέχει το μπουκάλι, γάλα και χυμοί, είναι ακατάλληλο για την κατανάλωση, χωρίς δηλαδή να χρειάζεται ημερομηνία λήξης, εφηύραν και ετοιμάζονται μάλιστα να το κυκλοφορήσουν στην αγορά μία Λουξεμβουργιανή εταιρία παραγωγής καπακιών και καλυμμάτων, η United Caps μαζί με την Βρετανική Startup Mimica, θέλοντας έτσι να συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης των τροφίμων που προσλαμβάνει τεράστιες διαστάσεις, την στιγμή που μάλιστα υπάρχουν συνάνθρωποί μας σε ανεπτυγμένες χώρες, που υποσιτίζονται ή και ολοένα αδυνατούν να προμηθευτούν τα βασικά στο καθημερινό τους τραπέζι.

Ενδεχομένως σε λίγα χρόνια να αποτελέσει όλο αυτό ένα νέο δεδομένο που αλλάζει πολλά στον τομέα της σωστής διατροφής αλλά και της καλύτερης και ασφαλέστερης κατανάλωσης μεταποιημένων αγροτικών προϊόντων!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΟΝΙΔΗΣ