Γαύδος: Οι αντιφάσεις του οδηγού και τα στοιχεία που μπορεί να δώσει το νεκρό σκυλί για το δυστύχημα
Η νέα τροπή που παίρνει διαρκώς η υπόθεση του τροχαίου στη Γαύδο, οι αντιφατικές καταθέσεις του 40χρονου και οι πληροφορίες που μπορεί να δώσει το νεκρό σκυλί. Διαρκές εξελίξεις φαίνεται ότι έχει η υπόθεση του τροχαίου στο Βαθυ Σελί της Γαύδου, εκεί όπου έχασε τη ζωή της η 28χρονη Κορίνα…
Μιλώντας για τις εξελίξεις της υπόθεσης, ο δικηγόρος της οικογένειας της Κορίνας, Φίλιππος Σκαμπαρδώνης λέει πως την Παρασκευή το πρωί θα μεταβεί στα Χανιά για να πάρει στα χέρια του την δικογραφία που σχηματίζεται. Όπως λέει ο ίδιος στο newsit.gr: «Δεν θέλουμε επ’ ουδενί να στοχοποιήσουμε προδικάσουμε, καταδικάσουμε και στηθούμε απέναντι στον 40χρονο. Δεν είναι αυτός ο ρόλος μας. Ο ρόλος ο δικός μου, τον οποίο θα υπηρετήσω μέχρι τέλους είναι να δοθούν όλες οι απαντήσεις γύρω από αυτό το τραγικό συμβάν. Αυτό που βλέπουμε πάντως για την ώρα είναι ότι οι καταθέσεις του 40χρονου είναι αντιφατικές».
Σημειώνεται εδώ ότι στην αρχική του κατάθεση, ο 40χρονος έλεγε ότι λύθηκε, για λόγο που ο ίδιος δεν γνώριζε, το χειρόφρενο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα το όχημα να κατακρυκυλήσει στον γκρεμό. Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Λύθηκε το χειρόφρενο δεν ξέρω πως, πάντως έγινε και βρεθήκαμε στον γκρεμό». Λίγες ημέρες αργότερα, όταν και αποκαλύφθηκε ότι το αυτοκίνητο είχε τη δευτέρα «κουμπωμένη» στο κιβώτιο των ταχυτήτων, ο 40χρόνος ισχυρίστηκε πως πράγματι το όχημα είχε αυτή την ταχύτητα, κάτι που σύμφωνα με τον ίδιο συνέβη μοιραία όταν και έθεσε σε λειτουργία την μηχανή για να ανάψει το καλοριφέρ και να ζεσταθούν.
Ο 40χρονος φέρεται να αναφέρει πως: «Όντως, έτσι είναι γιατί έκανα το λάθος όταν γύρισα το κλειδί της μηχανής να πατήσω ταυτόχρονα και το αμπραγιάζ του συμπλέκτη, κάτι που συνηθίζουν πολύ παλιοί οδηγοί, με αποτέλεσμα να εκτιναχθεί το ΙΧ προς το γκρεμό πριν προλάβω να κάνω οτιδήποτε… Κρυώναμε, το ίδιο και η Κορίνα που τη ρώτησα και έτσι αποφάσισα να ανοίξω το καλοριφέρ για να ζεσταθούμε».
Κατά τον ίδιο, το αυτοκίνητο ήταν σταθμευμένο σε κατηφόρα. Κάτοικος του χωριού πάντως, αναφέρει πάντως πως η συγκεκριμένη τοποθεσία δεν είναι κατηφόρα αλλά η άκρη του γκρεμού που είναι ίσιο σημείο. «Πρέπει να καταλήξει σε ένα συμπέρασμα ο οδηγός και να μην φτάνουν στα αυτιά της οικογένειας αντιφατικές καταθέσεις που ταράζουν τους συγγενείς της Κορίνας μέσα στο πένθος τους» λέει χαρακτηριστικά ο κος Σκαμπαρδώνης, ο οποίος προσθέτει ότι οι τοξικολογικές εξετάσεις του 40χρονου -απ’ ο, τι φαίνεται θα είναι έτοιμες αύριο- αλλά και το πόρισμα του τεχνικού συμβούλου που έχει ορίσει η οικογένεια, θα ρίξουν φως και στην κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο οδηγός του αυτοκινήτου αλλά και στις συνθήκες του τροχαίου.
Τι πληροφορίες μπορεί να δώσει το νεκρό σκυλί
Κατά τον κο Σκαμπαρδώνη, μια ακόμα πολύτιμη πιθανόν πληροφορία που μπορεί να εξαχθεί για τις συνθήκες τέλεσης του συμβάντος είναι το νεκρό σκυλί του 40χρονου, το οποίο βρέθηκε κοντά στο σμπαραλιασμένο αυτοκίνητο. Όπως εξηγεί ο ίδιος: «Ένας από τους τρεις ανθρώπους που βρέθηκαν στο σημείο γύρω στις 06.00 με 06.30, μού ανέφερε πως όταν κούνησε λίγο με το πόδι το πάνω στο νεκρό σκυλί, διαπίστωσε ότι το σώμα του άψυχου ζώου ήταν σαν ένα κουφάρι, μετακινούνταν πολύ εύκολα δεξιά και αριστερά, ήταν κοκκαλωμένο. Σύμφωνα με τον χωριανό, είναι δύσκολο να είχε ‘πετρώσει’ έτσι το σκυλί μέσα σε μια μόλις ώρα». Τι σημαίνει αυτό;
Ότι κατά τον κο Σκαμπαρδώνη, αμφισβητείται και η ίδια η ώρα τέλεσης του τροχαίου και πως η υπάρχει πιθανότητα το δυστύχημα να μην έγινε στις 05.00- 05.30 όπως ήταν η αρχική εκδοχή αλλά κάποιες ώρες νωρίτερα, μέσα στη νύχτα. Ο κος Σκαμπαρδώνης τονίζει μάλιστα, ότι αυτό που μπορεί να ειπωθεί με βεβαιότητα είναι ότι τόσο η Κορίνα, όσο και ο 40 χρόνος ήταν πλήρως ντυμένοι κατά την ώρα του συμβάντος.
Ο δικηγόρος της οικογένειας πάντως τονίζει: «Αυτή η υπόθεση πρέπει να πάει μέχρι τέλους. Να φανεί αν ήταν ατύχημα και η κακιά στιγμή, αν ήταν αμέλεια ή άλλη ενέργεια, αν υπήρξε δόλος. Η εμπειρία μου, μού έχει δείξει ότι πολλά αλλάζουν τελευταία στιγμή σε τέτοιες υποθέσεις. Δεν προδικάζουμε όπως είπα ξανά, αλλά πρέπει να φανεί τι έγινε. Μας απασχολεί το ίδιο έντονα και είναι και θέμα συνολικής ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, η ολιγωρία των σωστικών μέσων. Άνθρωποι που βρίσκονται σε πόστα ευθύνης έχουν σε αρκετές περιπτώσεις χαμηλό δείκτη ενδιαφέροντος έως και ανύπαρκτο για τέτοια συμβάντα. Πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους».