Παραμένουν τα προβλήματα ηλεκτροδότησης στην Αττική, μετά την επέλαση της κακοκαιρίας «Μήδειας», περίπου 3.500 χιλιάδες σπίτια παραμένουν για 5η ημέρα χωρίς ρεύμα. Τι αναφέρει η η νέα ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ.

Χιλιάδες είναι τα νοικοκυριά στην Αττική τα οποία παραμένουν για 5η ημέρα χωρίς ρεύμα, μετά το σαρωτικό πέρασμα της κακοκαιρίας «Μήδεια». Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ, η σφοδρή χιονόπτωση που έπληξε τις περιοχές των Βορείων Προαστίων, συνεχίζει να προκαλεί πτώσεις δέντρων λόγω του συσσωρευμένου όγκου χιονιού.

Οι εργασίες των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ συνεχίζονται στις γραμμές Μέσης Τάσης στις περιοχές Εκάλη, Διόνυσο, Αγ.Στέφανο, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμο, για την επανηλεκτροδότηση άλλων περίπου 3.500 νοικοκυριών, σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση.

Παράλληλα, ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης.

Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να γίνει:

τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500,

μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους

μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).

 

Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ

«Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι συνεχίζονται οι εργασίες των συνεργείων του στις γραμμές Μέσης Τάσης στις περιοχές Εκάλη, Διόνυσο, Αγ.Στέφανο, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμο, για την επανηλεκτροδότηση άλλων περίπου 3.500 νοικοκυριών. Να σημειωθεί ότι η σφοδρή χιονόπτωση που έπληξε τις περιοχές των Βορείων Προαστίων, συνεχίζει να προκαλεί πτώσεις δέντρων λόγω του συσσωρευμένου όγκου χιονιού.

Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης.

Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500, μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).»

 

Μειωμένος λογαριασμός ρεύματος για όσους επλήγησαν

Μηδενική χρέωση δικτύου διανομής τον Φεβρουάριο για όλους τους πελάτες ηλεκτρικής ενέργειας που επλήγησαν από την κακοκαιρία ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.

«Ο ΔΕΔΔΗΕ, αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων νοικοκυριών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, αποφάσισε να αφαιρέσει από τους λογαριασμούς τη Χρέωση Δικτύου Διανομής, που αντιστοιχεί στον μήνα Φεβρουάριο», αναφέρει ο Διαχειριστής.

Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμούς πελατών που επλήγησαν, ανεξάρτητα από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας. Ο ΔΕΔΔΗΕ θα αφαιρέσει το ποσό που αναλογεί στη χρέωση αυτή από τους λογαριασμούς των συγκεκριμένων πελατών και θα το αποστείλει στους προμηθευτές.

Η μείωση θα ενταχθεί στους λογαριασμούς που θα λάβουν οι καταναλωτές στο επόμενο διάστημα, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης του κάθε προμηθευτή.

O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ Γιώργο Στάσση και του ζήτησε «ως μία κίνηση καλής θέλησης να εξετάσει μία μείωση στο λογαριασμό του ρεύματος για το μήνα Φεβρουάριο για τα νοικοκυριά εκείνα τα οποία έμειναν χωρίς ρεύμα τις τελευταίες μέρες».

Η έκπτωση δίνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ προκειμένου να ισχύσει για τους πελάτες όλων των προμηθευτών ρεύματος.

 

 

Πηγή: dikaiologitika.gr