Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα για το αλκοόλ και την οδήγηση, η Heineken αποφάσισε να τρολάρει τη δημιουργία της European Super League.

Εδώ και αρκετά χρόνια, η διάσημη ολλανδική ζυθοποιία είναι εκ των βασικών χορηγών του Champions League και συνηθίζει να αναρτά ευφάνταστα tweets σχολιασμού της ποδοσφαιρική επικαιρότητας.

Αυτή τη φορά, δεν θα μπορούσε να αφήσει ασχολίαστα όσα συμβαίνουν με την European Super League.

Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα περί υπεύθυνης οδήγησης, η Heineken γράφει: «Μην πίνετε και δημιουργείτε λίγκες», προσθέτοντας το hashtag #Better Together (καλύτερα μαζί).

 

Πηγή: lifo.gr