Η Disney λανσάρει τη Χριστουγεννιάτικη Καμπάνια «Από Την Οικογένειά Μας Στη Δική Σας» υποστηρίζοντας το Make-A-Wish® με την ταινία μικρού μήκους, κινουμένων σχεδίων «Νέος Μπαμπάς»
- Με επίκεντρο την οικογενειακή θαλπωρή, η εορταστική ταινία μικρού μήκους «Νέος Μπαμπάς» ακολουθεί το ταξίδι μιας οικογένειας, καθώς βιώνουν τα πρώτα τους Χριστούγεννα μαζί
- Η διαφήμιση εξυμνεί τη δύναμη της αφήγησης, να εμπνεύσει τη φαντασία και τη μαγεία που δημιουργείται όταν διαβάζουμε παρέα
- Ο βραβευμένος με βραβείο Grammy, μουσικός της τζαζ, Gregory Porter ερμηνεύει το πρωτότυπο soundtrack «Love Runs Deeper», που κυκλοφόρησε ως φιλανθρωπικό single για την υποστήριξη του Make-A-Wish® International
- Ο δημοφιλής καλλιτέχνης Ησαΐας Ματιάμπα, χάρισε τη φωνή του στην ελληνική απόδοση του θεματικού single της ταινίας για την υποστήριξη του Make-A-Wish® (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
- Στην ταινία, οι θεατές μπορούν να εντοπίσουν κρυμμένα «Easter Eggs», όπως ζωγραφιές παιδιών που υποστηρίζονται από το Make-A-Wish®
Αθήνα, 4 Νοεμβρίου 2021: Η Disney κυκλοφόρησε τη μαγική, νέα, εορταστική διαφήμιση για να σηματοδοτήσει την έναρξη της εορταστικής περιόδου. Η συγκινητική ταινία με τίτλο «Νέος Μπαμπάς» είναι μια ιστορία κινουμένων σχεδίων διάρκειας τριών λεπτών, για την οικογενειακή θαλπωρή και τη δύναμη της αφήγησης.
Σε συνέχεια της περσινής ταινίας με τίτλο «Λόλα», που εστίαζε στις εορταστικές παραδόσεις που περνούν από γενιά σε γενιά, η νέα, ταινία μικρού μήκους έκανε πρεμιέρα την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021, σε τηλεοπτικό και digital περιβάλλον όπως και στα κανάλια της Disney σε 45 χώρες σε όλη την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αμερική και την Ασία. Η διαφήμιση αποτελεί μέρος της εορταστικής καμπάνιας της Disney με τίτλο «Από Την Οικογένειά Μας Στη Δική Σας» για την υποστήριξη του φιλανθρωπικού μη-κερδοσκοπικού οργανισμού Make-A-Wish®.
Μετά την πρώτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση καταναλωτικών προϊόντων της Disney το 2020, η οποία πέτυχε περισσότερες από 106 εκατομμύρια θεάσεις, η φετινή συνέχεια της ταινίας, εστιάζει στην ενήλικη πλέον Νικόλ, την εγγονή της «Λόλα» και τα δύο της παιδιά, Μαξ και Έλλα, καθώς ο νέος θετός πατέρας, Μάικ μετακομίζει στο σπίτι τους.
Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο ιστοριών – ένα πολύτιμο αντικείμενο που έχει ο Μαξ στην κατοχή του, από τον πατέρα του. Το βιβλίο αναδεικνύει τη δύναμη της αφήγησης και πώς αυτή μπορεί να χτίσει οικογενειακούς δεσμούς καθώς και τη μαγεία που δημιουργεί η ανάγνωση μαζί, με ιστορίες της Disney και της Pixar να «απογειώνονται» από τις σελίδες εξάπτοντας την οικογενειακή φαντασία και κοινό θαυμασμό. Οι θεατές θα δουν την οικογένεια να κάνει ένα συγκινητικό ταξίδι καθώς συνδυάζουν εορταστικές παραδόσεις, ενόψει των Χριστουγέννων.
Η καμπάνια υποστηρίζει για μια ακόμα φορά τον μακροχρόνιο συνεργάτη της Disney, φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®, βοηθώντας την εκπλήρωση ευχών που αλλάζουν τη ζωή παιδιών με σοβαρές ασθένειες, και αποτελούν σημαντικό μέρος της διαδικασίας θεραπείας. Από το 1980, η Disney έχει βοηθήσει το Make-A-Wish® να εκπληρώσει περισσότερες από 145.000 ευχές σε όλο τον κόσμο – φέρνοντας φως, ελπίδα και χαρά στα παιδιά και τις οικογένειες που υποστηρίζονται από το Make-A-Wish.
Ο δύο φορές βραβευμένος με βραβείο Grammy, Gregory Porter, ερμηνεύει μια συγκινητική απόδοση του πρωτότυπου κομματιού «Love Runs Deeper» που γράφτηκε για τη διαφήμιση, το οποίο προσφέρει μια μελωδική αφήγηση της ταινίας μέσα από τα μάτια του Μάικ, εμπλουτίζοντας τη διαφήμιση με λέξεις και συναισθήματα.
Στην Ελλάδα για την υποστήριξη του ελληνικού παραρτήματος Make-A-Wish® (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), η απόδοση του τραγουδιού πραγματοποιήθηκε από τον δημοφιλή καλλιτέχνη Ησαΐα Ματιάμπα, ο οποίος ερμήνευσε το τραγούδι «Μιλάει η Αγάπη» και μετέφερε μελωδικά όλα τα συναισθήματα, τη μαγεία και την αγάπη που κατακλύζουν την ταινία. Η ελληνική εκδοχή, με τη φωνή του Ησαΐα Ματιάμπα, είναι διαθέσιμη στο YouTube κανάλι Disney Greece.
Το τραγούδι «Love Runs Deeper» θα είναι διαθέσιμο για λήψη από τις 3 Νοεμβρίου 2021. Για κάθε λήψη έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021, το 100% των εσόδων θα διατεθεί στο Make-A-Wish® International για να συμβάλει στην εκπλήρωση επιθυμιών που θα αλλάξουν τη ζωή παιδιών που υποστηρίζει, με στόχο να αποκτήσουν τη σωματική και τη συναισθηματική δύναμη που χρειάζονται για να παλέψουν με τα κρίσιμα θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν.
Η Disney θα προσφέρει υποστήριξη άνω των 2 εκατομμυρίων δολαρίων στον φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish® και στο δίκτυο Συνεργατών του σε όλο τον κόσμο. Η υποστήριξη, που αποτελείται από οικονομικές δωρεές, διάθεση διαφημιστικού χρόνου και δώρα σε είδος, θα βοηθήσει το Make-A-Wish® να πλησιάσει πιο κοντά στην επίτευξη του οράματός του: να πραγματοποιήσει μια ευχή για κάθε παιδί που πληροί τις προϋποθέσεις. Οι fans θα μπορούν επίσης να αγοράσουν το παιχνίδι και ημερολόγιο «Skating Minnie Mouse» εμπνευσμένο από τη διαφήμιση, αποκλειστικά στο shopDisney.eu
Καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας μικρού μήκους, οι παρατηρητικοί θεατές θα μπορούν να εντοπίσουν μία σειρά από «Easter Eggs» της Disney και του Make-A-Wish®, συμπεριλαμβανομένων δύο χειροτεχνιών που δημιουργήθηκαν από παιδιά που υποστηρίζονται από τη φιλανθρωπική οργάνωση. Το ένα προέρχεται από τον 13χρονο Dylan, του οποίου η φωτογραφία ενός γατόπαρδου φαίνεται στο ψυγείο της οικογένειας. Η επιθυμία του Dylan να γίνει animator εκπληρώθηκε από τα Flux Animation Studios, τα οποία ανέπτυξαν το δημιουργικό της διαφήμισης.
Η Tasia Filippatos, SVP Disney EMEA δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίζουμε για ακόμα μια φορά τον μακροχρόνιο συνεργάτη μας, φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish® μέσω της καμπάνιας μας για την εορταστική περίοδο. Η ανάγνωση μαζί με τους αγαπημένους μας, μπορεί να είναι μια πραγματικά μαγική εμπειρία και η διαφήμισή μας εξυμνεί αυτή την παράδοση, τον θαυμασμό και τη φαντασία που εμπνέει. Ελπίζουμε ότι η ιστορία θα έχει απήχηση σε οποιονδήποτε έχει βιώσει τη μαγεία που αναδύεται από τις σελίδες ενός βιβλίου, μέσα από τα μάτια ενός παιδιού».
Ο Ησαΐας Ματιάμπα, που ερμήνευσε για την Ελλάδα το τραγούδι «Μιλάει η Αγάπη» δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος και βαθιά συγκινημένος που συμμετέχω στη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Disney, για την υποστήριξη του Make-A-Wish Ελλάδος. Ο κάθε στίχος του τραγουδιού και η αφηγηματική του διάσταση μεταφέρουν δυνατά συναισθήματα με επίκεντρο την αγάπη! Είναι σημαντικό να δείχνεις σε εκείνους που νοιάζεσαι ότι είσαι εδώ, κάθε μέρα, κάθε στιγμή, μέσα από απλές πράξεις γεμάτες αγάπη!»
Ο Luciano Manzo, President and CEO του Make-A-Wish® International δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι για τη μακροχρόνια συνεργασία μας με την Disney και είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε και στη φετινή εορταστική καμπάνια. Το κοινό μπορεί επίσης να συμμετάσχει δίνοντας ένα δώρο ελπίδας και χαράς σε παιδιά με κρίσιμες ασθένειες εκ μέρους αγαπημένων προσώπων αυτές τις γιορτές. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να ομορφύνουν τη μέρα κάποιου και να στείλουν μια ηλεκτρονική κάρτα φιλανθρωπικού χαρακτήρα που βοηθάει το Make-A-Wish να εκπληρώσει ευχές που αλλάζουν τη ζωή».
Η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish Ελλάδος, δήλωσε: «Η Disney στέκεται στο πλευρό του Make-A-Wish® International για 41 χρόνια και έχει ήδη βοηθήσει να πραγματοποιηθούν τόσες πολλές ευχές παιδιών σε όλο το κόσμο, που μόνο τιμή και χαρά μπορούμε να νιώθουμε γι’ αυτό. Ευχαριστούμε το ελληνικό γραφείο της Disney που είναι πάντα δίπλα μας, γεμάτοι αγάπη, υποστήριξη, σε κάθε δυσκολία μας»
Πάνω από 200 συνεργάτες λιανικής πώλησης και brands, υποστηρίζουν την καμπάνια του 2021 της Disney «Από Την Οικογένειά Μας Στη Δική Σας», συμπεριλαμβανομένων των Pandora, Primark και Vodafone που θα έχουν επίσης τις δικές τους ιστορίες κινουμένων σχεδίων με τους Μάικ, Νικόλ, Μαξ και Έλλα.
Η διαφήμιση αναπτύχθηκε και υλοποιήθηκε από τη δημιουργική ομάδα της Disney EMEA (Ευρώπης-Μέσης Ανατολής-Αφρικής), με επικεφαλής την Angela Affinita, Director Brand Marketing and Creative, σε συνεργασία με τα Flux Animation Studios στη Νέα Ζηλανδία.
Τέλος
Για περισσότερες πληροφορίες ή επισκεφθείτε:
Την ιστοσελίδα www.disney.gr
Τη σελίδα της Disney στο Facebook el-gr.facebook.com/DisneyGreece
Το κανάλι της Disney στο YouTube www.youtube.com/disneygreece
Για επιπλέον φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε:
Email: [email protected]
Σημειώσεις για τους συντάκτες:
- Τα έσοδα από το φιλανθρωπικό single«LoveRunsDeeper» θα διατεθούν στο Make-A-Wish® International. Για κάθε λήψη πριν τις 31 Δεκεμβρίου 2021, το 100% των εσόδων από τη λιανική τιμή θα διατεθεί στο Make-A-Wish® International με στόχο την υλοποίηση των παιδικών ευχών. Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις. Για περισσότερα επισκεφτείτε το thewaltdisneycompany.eu/fromourfamilytoyours
- Άλλα κρυμμένα αντικείμενα «EasterEggs» που μπορούν να εντοπίστούν στην ταινία είναι το αυθεντικό παιχνίδι Μίκυ Μάους της Λόλα από την περσινή διαφήμιση, το οποίο είναι μια από τις δέκα φιγούρες Μίκυ που εμφανίζονται στην ταινία, καθώς και αντικείμενα με άλλους αγαπημένους χαρακτήρες της Disney, όπως Στιτς, Κεραυνός ΜακΚουίν, Όλαφ ο Χιονάνθρωπος, Spider-Man και Black Panther
- Ένα ουράνιο τόξο, ζωγραφιά στο ράφι της παιδικής κρεβατοκάμαρας, σχεδιάστηκε από την 8χρονη Bethany που υποστηρίζεται από το Make-A-Wish® UK, η οποία επιθυμούσε να έχει μια ολοκληρωμένη συλλογή από σύνεργα ζωγραφικής, που θα την βοηθούσε να ολοκληρώσει το πάθος της για το σχέδιο, κάτι που αποτέλεσε αποτελεσματικός τρόπο έκφρασης και διασκέδασης, όταν δεν μπορούσε να παρευρεθεί σε πάρτι ή να επισκεφτεί φίλους λόγω του αυξημένου κινδύνου λόγω της υγεία της
- Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το έργο του Οργανισμού στο www.makeawish.gr
- Φέτος τα Χριστούγεννα, η Disney ζωντανεύει ιστορίες και χαρακτήρες μέσω καινοτόμων προϊόντων σε περισσότερες από 100 κατηγορίες, από παιχνίδια και ρούχα μέχρι κοσμήματα και προϊόντα τεχνολογίας
- Το shopDisney περήφανα αποτελεί πηγή όλων των πληροφοριών για την εορταστική καμπάνια της Disney «Από Την Οικογένειά Μας Στη Δική Σας» για την υποστήριξη του Make-A-Wish®. Περισσότερα στο eu/makeawish
Σχετικά με τα Καταναλωτικά Προϊόντα, Παιχνίδια και Εκδόσεις της Disney
Ο τομέας Καταναλωτικά προϊόντα, Παιχνίδια και Εκδόσεις της Disney (CPGP) φέρνει τη μαγεία των brands και franchise της The Walt Disney Company – συμπεριλαμβανομένων των Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic μεταξύ άλλων – στην καθημερινή ζωή των οικογενειών και των fans σε όλο τον κόσμο μέσω προϊόντων και εμπειριών σε περισσότερες από 100 κατηγορίες λιανικής πώλησης από παιχνίδια και μπλουζάκια έως εφαρμογές, βιβλία, βιντεοπαιχνίδια και άλλα. Ως τμήμα του Disney Parks, Experiences and Products (DPEP), οι δραστηριότητες παγκοσμίως του CPGP περιλαμβάνουν: τη μεγαλύτερη επιχείρηση εκχώρησης πνευματικών δικαιωμάτων στον κόσμο, μία από τις μεγαλύτερες παιδικές εκδοτικές μάρκες, κορυφαίο πάροχο περιεχομένου διαδραστικών παιχνιδιών σε πλατφόρμες και την πλατφόρμα ηλεκτρονικής πώλησης shopDisney.
Σχετικά με το Make–A–Wish®
Ο φιλανθρωπικός μη-κερδοσκοπικός οργανισμός Make-A-Wish® πραγματοποιεί ευχές για παιδιά 3-18 ετών με σοβαρές ασθένειες. Με έτος ίδρυσης το 1980, το Make-A-Wish αποτελεί ένα παγκόσμιο οργανισμό πραγματοποίησης παιδικών ευχών, έχοντας υλοποιήσει πάνω από 500.000 σε περίπου 50 χώρες. Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) λειτουργεί από το 1996 στη χώρα μας και είναι μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Make-A-Wish®. Από το 1996 που ιδρύθηκε έχει εκπληρώσει περισσότερες από 2.700 ευχές, 202 εκ των οποίων πραγματοποιήθηκαν το 2020 παρά τους περιορισμούς λόγω Covid-19. Σκοπός του Make-A-Wish® είναι η μετάδοση της δύναμης της ευχής σε κάθε παιδί με σοβαρή ασθένεια, γιατί η εμπειρία της ευχής μπορεί να βελτιώσει τη συναισθηματική και τη φυσική υγεία. Περισσότερες πληροφορίες για το Make-A-Wish America στο wish.org για το Make-A-Wish International στο worldwish.org και για το Make-A-Wish Ελλάδος στο makeawish.gr
Σχετικά με τον Κοινωνικό Σκοπό της Disney
Εκτός από μια υπεύθυνη επιχείρηση, η Disney είναι αφοσιωμένη στην παροχή έμπνευσης σε όσους έχουν ανάγκη ενώ δημιουργεί έμπνευση και ευκαιρίες για όσους θέλουν να βελτιώσουν τον κόσμο τους. Η μακροχρόνια συνεργασία της Disney με το Make-A-Wish® αποτελεί παράδειγμα του πώς, μέσα από τη συνεργασία με άλλους, βοηθάμε στη δημιουργία συναισθηματικής ανθεκτικότητας. Μαζί φέρνουμε τη δύναμη του brand, των ιστοριών και χαρακτήρων μας για να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε «Στιγμές που Έχουν Σημασία» για τα παιδιά και εκείνους που βρίσκονται πιο κοντά σε αυτά, όταν το χρειάζονται περισσότερο. Το 2020, δημιουργήσαμε πάνω από 39.000 στιγμές που αλλάζουν τη ζωή, σε όλη την Ευρώπη. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματά μας και τους μακροχρόνιες φιλανθρωπικές συνεργασίες μας, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.thewaltdisneycompany.eu
(Δελτίο τύπου)