Στην έμμεση επιβεβαίωση του «σπασίματος» συμβολαίων με συνεργάτες της προχωράει με ανακοίνωσή της η Nike.

Η εταιρεία δεν αναφέρεται στην ταμπακιέρα, δηλαδή στη διαμάχη που έχει προκληθεί μετά την απόφασή της να διακόψει τη συνεργασία της με πάνω από 90 συνεργάτες – καταστήματα που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Απλά περιορίζεται να ενημερώσει το καταναλωτικό της κοινό που μπορεί να βρει τα προϊόντα της.

Ειδικότερα, στην ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει:

«Η Nike οραματίζεται την αγορά του μέλλοντος προσαρμοσμένη στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Στο πλαίσιο της στρατηγικής ‘Consumer Direct Acceleration’ που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com <http://nike.com/> και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».

 

 

 

Πηγή: capital.gr