Με εντολή της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας, κ. Σοφίας Μαυρίδου, για την επιτάχυνση των διαδικασιών καταγραφής και βεβαίωσης των ζημιών, ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ όλες οι πληγείσες επιχειρήσεις (βιομηχανικές και βιοτεχνικές μονάδες, εμπορικά καταστήματα, αγροτικές εκμεταλλεύσεις, επιχειρήσεις που ασκούν νόμιμη οικονομική δραστηριότητα, ανεξάρτητα από τη μορφή τους, συμπεριλαμβανομένων και των ατομικών επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών, καθώς και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή,

μεταποίηση ή εμπορία προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, οι δημόσιες επιχειρήσεις, δημοτικές ή κοινοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις, ανώνυμες εταιρείες των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης), φορείς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα (νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες ιδιωτικού δικαίου,

τα οποία επιδιώκουν κοινωφελείς ή άλλους σκοπούς που ενδιαφέρουν το κοινωνικό σύνολο και δεν επιδιώκουν κέρδος, όπως φιλανθρωπικά σωματεία, κοινωφελή ιδρύματα και αστικές εταιρείες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα), καθώς και γεωργικές εκμεταλλεύσεις (γεωργικές και κτηνοτροφικές μονάδες,

οι οποίες ανήκουν σε ένα ή περισσότερα φυσικά πρόσωπα ή και σε νομικά πρόσωπα) που υπάγονται στους δικαιούχους κρατικής αρωγής του άρθρου 3 του ν. 4797/2021 (ΦΕΚ Α’ 66/23-04-2021) που έχουν υποστεί ζημιές από το έντονο πλημμυρικό φαινόμενο με την ονομασία BORA που έπληξε την Π.Ε. Πιερίας από τις 30 Νοεμβρίου 2024, να υποβάλουν ΑΜΕΣΑ  και έως 02 Φεβρουαρίου 2025 Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση:

α) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο τμήμα Πολιτικής Προστασίας ΠΕ Πιερίας ([email protected]), ή

β) μέσω ταχυμεταφορικής εταιρείας ή ταχυδρομείο, είτε με φυσική παρουσία στο τμήμα Πολιτικής Προστασίας  της ΠΕ Πιερίας, Γραφείο 409 επί της οδού 28ης Οκτωβρίου 40, 4ος όροφος – Τ.Κ. 60132, τηλ: 2351 351 249),

προσκομίζοντας δικαιολογητικά:

    1. Φορολογικές δηλώσεις και δηλώσεις Φ.Π.Α
    2. Ασφαλιστήριο συμβόλαιο περιουσίας για την κάλυψης της ζημίας και σε περίπτωση μη ύπαρξης, υπεύθυνη δήλωση του πληγέντα – και σε περίπτωση μη ατομικής επιχείρησης του νόμιμου εκπροσώπου – περί μη ύπαρξης ασφαλιστηρίου συμβολαίου
    3. Απογραφή προηγουμένου έτους
    4. Βιβλίο παγίων
    5. Τιμολόγια αγοράς πρώτων υλών, εμπορευμάτων κ.λπ. λαμβάνοντας υπόψη και τις πωλήσεις στο ενδιάμεσο διάστημα μέχρι την επέλευση της θεομηνίας (βιβλία αποθήκης κ.α.). Σε περίπτωση μη ύπαρξης αυτών, αναζητούνται από τους προμηθευτές.
    6. Τιμολόγια αγοράς μηχανολογικού εξοπλισμού συνοδευόμενα από κατάσταση στην οποία θα αναγράφεται ο χρόνος απόσβεσης και η κατάσταση του μηχανήματος
    7. Σε περίπτωση ζημιών σε αυτοκίνητο επαγγελματικής χρήσης, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του οχήματος κατά την περίοδο της θεομηνίας και αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος
    8. Άδειες λειτουργίας και άλλες άδειες που προβλέπονται από το θεσμικό πλαίσιο που διέπει κάθε κλάδο
    9. Κάθε άλλο πρόσφορο μέσο για την εκτίμηση της ζημιάς και του κόστους αποκατάστασης
    10. Φωτογραφικό υλικό ή υλικό βιντεοσκόπησης
  • Πρόσφατη εκτύπωση των στοιχείων της επιχείρησης από την Ανεξάρτητη Αρχή δημόσιων Εσόδων (my AADE- Μητρώο και Επικοινωνία – Στοιχεία Επιχείρησης με τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας ΚΑΔ)

Για περισσότερες πληροφορίες για την παραλαβή της αίτησης καθώς και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, παρακαλούμε όπως επικοινωνείτε με το τμήμα Πολιτικής Προστασίας ΠΕ Πιερίας, στο email: [email protected] ή/και στο τηλέφωνο του Περιφερειακού Συντονιστή Κρατικής Αρωγής: 2351 351 249

Επισημαίνεται ότι οι ζημιές σε κτιριακές εγκαταστάσεις από φυσικές καταστροφές μετά την 26.09.2021 δεν καλύπτονται πλέον από την Διεύθυνση Κρατικής Αρωγής. Για τις εν λόγω ζημίες πλέον αρμόδια είναι η Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ.). [περισσότερες πληροφορίες στην Διεύθυνση: Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Β.Ε. / Ναυαρίου 28 Καλαμαριά 55131 και στο email: [email protected]]

Σημειώνεται, επίσης, ότι η διαδικασία για τις κατοικίες αποτελεί ευθύνη και αρμοδιότητα των οικείων Δήμων.

Αίτηση