Η Π.Ε. Πιερίας επιταχύνει τις διαδικασίες υποβολής αιτήσεων από τις πληγείσες επιχειρήσεις
ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ:
Η Περιφερειακή Ενότητα με την πρωτοβουλία της να δεχθεί αιτήσεις των πληγεισών επιχειρήσεων, επιταχύνει τις διαδικασίες αυτοψιών και καταγραφής των ζημιών.
Με εντολή της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας, κ. Σοφίας Μαυρίδου, για την επιτάχυνση των διαδικασιών καταγραφής και βεβαίωσης των ζημιών, όλες οι πληγείσες επιχειρήσεις, για τους μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα φορείς, καθώς και για τις γεωργικές εκμεταλλεύσεις οι οποίες επλήγησαν από το έντονο πλημμυρικό φαινόμενο στις 04 & 05 Μαρτίου 2024 στον Δήμο Κατερίνης και Δήμο Δίου – Ολύμπου, παρακαλούνται ΑΜΕΣΑ όπως:
Οι πολίτες των οποίων οι επιχειρήσεις επλήγησαν από τα πρόσφατα ακραία καιρικά φαινόμενα στις 04-05 Μαρτίου στον Δήμο Κατερίνης και Δήμο Δίου-Ολύμπου, της Π.Ε Πιερίας, μπορούν να υποβάλλουν Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση:
α) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο τμήμα Πολιτικής Προστασίας ΠΕ Πιερίας ([email protected]), ή
β) μέσω ταχυμεταφορικής εταιρείας ή ταχυδρομείο, είτε με φυσική παρουσία στο τμήμα Πολιτικής Προστασίας της ΠΕ Πιερίας, Γραφείο 409 επί της οδού 28ης Οκτωβρίου 40, 4ος όροφος – Τ.Κ. 60132, τηλ: 2351 351 249),
προσκομίζοντας δικαιολογητικά:
1. Φορολογικές δηλώσεις και δηλώσεις Φ.Π.Α
2. Ασφαλιστήριο συμβόλαιο περιουσίας για την κάλυψης της ζημίας και σε περίπτωση μη ύπαρξης, υπεύθυνη δήλωση του πληγέντα – και σε περίπτωση μη ατομικής επιχείρησης του νόμιμου εκπροσώπου – περί μη ύπαρξης ασφαλιστηρίου συμβολαίου
3. Απογραφή προηγουμένου έτους
4. Βιβλίο παγίων
5. Τιμολόγια αγοράς πρώτων υλών, εμπορευμάτων κ.λπ. λαμβάνοντας υπόψη και τις πωλήσεις στο ενδιάμεσο διάστημα μέχρι την επέλευση της θεομηνίας (βιβλία αποθήκης κ.α.). Σε περίπτωση μη ύπαρξης αυτών, αναζητούνται από τους προμηθευτές.
6. Τιμολόγια αγοράς μηχανολογικού εξοπλισμού συνοδευόμενα από κατάσταση στην οποία θα αναγράφεται ο χρόνος απόσβεσης και η κατάσταση του μηχανήματος
7. Σε περίπτωση ζημιών σε αυτοκίνητο επαγγελματικής χρήσης, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του οχήματος κατά την περίοδο της θεομηνίας και αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος
8. Άδειες λειτουργίας και άλλες άδειες που προβλέπονται από το θεσμικό πλαίσιο που διέπει κάθε κλάδο
9. Κάθε άλλο πρόσφορο μέσο για την εκτίμηση της ζημιάς και του κόστους αποκατάστασης
10. Φωτογραφικό υλικό ή υλικό βιντεοσκόπησης
11. Πρόσφατη εκτύπωση των στοιχείων της επιχείρησης από την Ανεξάρτητη Αρχή δημόσιων Εσόδων (my AADE- Μητρώο και Επικοινωνία – Στοιχεία Επιχείρησης με τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας ΚΑΔ)
Περισσότερες πληροφορίες για την παραλαβή της αίτησης καθώς και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, παρακαλούμε όπως επικοινωνείτε με το τμήμα Πολιτικής Προστασίας ΠΕ Πιερίας, στο email: [email protected] ή/και στο τηλέφωνο του Περιφερειακού Συντονιστή Κρατικής Αρωγής: 2351 351 249
Επισημαίνεται ότι οι ζημιές σε κτιριακές εγκαταστάσεις από φυσικές καταστροφές μετά την 26.09.2021 δεν καλύπτονται πλέον από την Διεύθυνση Κρατικής Αρωγής. Για τις εν λόγω ζημίες πλέον αρμόδια είναι η Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ.).
[περισσότερες πληροφορίες στην Διεύθυνση: Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Β.Ε. / Ναυαρίου 28 Καλαμαριά 55131 και στο email: [email protected]]
Σημειώνεται επίσης, ότι η διαδικασία για τις κατοικίες, παραμένει ευθύνη και αρμοδιότητα των οικείων Δήμων.
Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση – Δικαιολογητικά