Η πλατφόρμα Novoville κερδίζει την εμπιστοσύνη των δημοτών – 2301 χρήστες «επικοινωνούν» με τον Δήμο Κατερίνης μέσω της «έξυπνης» εφαρμογής
Κώστας Κουκοδήμος: «Μαζί κάνουμε την καθημερινότητα στο Δήμο μας καλύτερη!»
Την επικοινωνία και, κυρίως, την εξυπηρέτηση των πολιτών, με την συνδρομή της Νovoville, της ηλεκτρονικής πλατφόρμας καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης δήμου-δημότη βελτιώνει καθοριστικά ο Δήμος Κατερίνης «επενδύοντας» ταυτόχρονα στην ψηφιακή στρατηγική του.
Από τον περασμένο Νοέμβριο, οπότε και ξεκίνησε η λειτουργία της εφαρμογής ο Δήμος Κατερίνης έχει να επιδείξει θεαματική άνοδο στην αξιοποίησή της, με τους χρήστες να φθάνουν ήδη στους 2301, ενώ για να καταστεί δυνατή η λειτουργία της εκπαιδεύθηκαν στελέχη του Δήμου από όλες τις υπηρεσίες.
Όπως τονίζει ο Δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος: «Μαζί κάνουμε την καθημερινότητα στο Δήμο μας καλύτερη! Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, οικοδομούμε σταδιακά μία ουσιαστική σχέση ανάμεσα στους δημότες και στις υπηρεσίες του δήμου, καθώς το στοιχείο, που κυρίως κάνει τη διαφορά με τη Novoville είναι η άμεση και αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων που υποβάλλουν οι πολίτες για προβλήματα στο δήμο. Έχουμε πλέον στη διάθεσή μας απτά δεδομένα για τα πιο σημαντικά θέματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στην καθημερινότητά τους, καθώς και για την απόκριση των υπηρεσιών μας».
Συγκεκριμένα, το σύνολο των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί έως σήμερα είναι 859 από τα οποία τα 445, δηλαδή το 51,8% έχουν επιλυθεί, τα 98, δηλαδή το 11,4% βρίσκονται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθούν εντός των ημερών, ενώ τα 306 αιτήματα, δηλαδή το 35,6% των συνολικών αιτημάτων βρίσκονται σε εκκρεμότητα.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, κατεβάζοντας το συγκεκριμένο application στο κινητό του, κάθε δημότης μπορεί να αναφέρει άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα στην πόλη, από μια λακκούβα και ένα δημοτικό λαμπτήρα που δεν λειτουργεί, έως ένα αυτοκίνητο που πρέπει να απομακρυνθεί. Η αναφορά του δημότη φθάνει άμεσα στον δήμο και προωθείται στον αρμόδιο υπάλληλο σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, σύντομα ο χρήστης λαμβάνει ενημέρωση από τον δήμο μέσω της ίδιας εφαρμογής για τον τρόπο και τον χρόνο λύσης του προβλήματος που τον απασχολεί.
Ο μέσος χρόνος επίλυσης των προβλημάτων είναι 1 εβδομάδα 3 ημέρες και 8 ώρες, χρόνος, ο οποίος με την επικείμενη άφιξη των εργαζομένων των κοινωφελών προγραμμάτων αναμένεται να μειωθεί αισθητά. Τα συχνότερα αιτήματα αφορούν στο Δημοτικό φωτισμό και σε πεζοδρόμια ή δρόμους τα οποία έχουν υποστεί φθορές, ενώ ακολουθούν οι υπηρεσίες πρασίνου και καθαριότητας. Σημειώνεται ότι η επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων που παράγονται καθημερινά δίνουν τη δυνατότητα στις υπηρεσίες του Δήμου να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους εξοικονομώντας πόρους και προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες προς τους Δημότες.
Τέλος, ο δήμος μπορεί μέσω της εφαρμογής να ενημερώνει δημότες και επισκέπτες για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, για έκτακτες ανακοινώσεις ή να ζητά τη γνώμη τους για διάφορα θέματα μέσω σύντομων διαβουλεύσεων.