Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους ακόμα και στην ελληνική αγορά ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και άλλες εταιρείες έχουν τις δικές τους προτάσεις που καθημερινά αυξάνουν σε αριθμό.

 

Η RCH είναι μία ελληνική εταιρεία που κατασκευάζει διάφορα οχήματα

 

Ηλεκτρικές… βλέψεις

Η RCH είναι μία ελληνική εταιρεία με έδρα την Κατερίνη που κατασκευάζει διάφορα οχήματα όπου στην Οι συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ προχωρημένο στάδιο… συντριπτική τους πλειοψηφία πωλούνται στο εξωτερικό. Ετησίως παράγει πάνω από 30 οχήματα και η ζήτηση χρόνο με το χρόνο αυξάνει σημαντικά.

Όλα της τα μοντέλα εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όμως οι σκέψεις και ο σχεδιασμός φαίνεται πως πέφτει και στην ηλεκτροκίνηση.

Να σημειώσουμε πως εδώ και λίγο καιρό δίπλα στον ιδιοκτήτη και επικεφαλής Ηλία Γαγανέλη βρίσκεται και ο Σωκράτης Γαγανέλης ο οποίος επέστρεψε από σπουδές του εξωτερικού και έχει άλλες.. βλέψεις!

 

Ο σχεδιαστής Νίκος Μανάφης έχει βάλει στο… χέρι του σε πολλές κατασκευές που αφορούν στο ό,τι κινείται

 

Τρία μοντέλα

Το ρεπορτάζ του zougla.gr δείχνει πως η ελληνική εταιρεία δεν μένει με σταυρωμένα χέρια αλλά σχεδιάζει ήδη Στα σχέδια υπάρχει μικρό μονοθέσιο πόλης μέχρι και τετραθέσιο Crossover… όχι ένα αλλά τρία ηλεκτρικά μοντέλα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες το τελικό αποτέλεσμα θα αφορά μία συνεργασία με τον σχεδιαστή Νίκο Μανάφη ο οποίος έχει αρκετά προχωρημένες σχεδιαστικές αντιλήψεις σε… ό,τι κινείται και όχι μόνο.

Τα σχέδια παραμένουν προς το παρόν κρυφά καθώς έχουν υπογραφεί ρήτρες εχεμύθειας αλλά όπως γνωρίζουμε, οι προτάσεις ηλεκτρικών θα αφορά από μονοθέσιο πόλης, τριθέσιο και τετραθέσιο με την σχεδίαση των δύο τελευταίων να θυμίζει οχήματα τύπου Crossover.

 

Οι Ηλίας (δεξιά) και Σωκράτης Γαγανέλης οδηγούν, όπως φαίνεται, την RCH σε νέα εποχή

 

Από 10.000 ευρώ

Οι σκέψεις των ανθρώπων της RCH είναι να μεταφέρουν την παραγωγή στη Θεσσαλονίκη έχοντας στόχο την Στόχος της ετήσιας παραγωγής είναι τα 700 οχήματα…παραγωγή 700 μονάδων ετησίως με τις τιμές να κυμαίνονται μεταξύ 10.000 και 12.000 ευρώ. Μάλιστα για την παραγωγή των μπαταριών ενδέχεται να υπάρξει συνεργασία με ελληνική εταιρεία (που ήδη δραστηριοποιείται στον κλάδο των μπαταριών), καθώς ο Ηλίας Γαγανέλης έχει κάνει ξεκάθαρο πως θέλει το τελικό αποτέλεσμα να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο ελληνικό.

Αυτό που μένει είναι να υπάρξει σχετική νομοθεσία που να βοηθά μία τέτοια επιχειρηματική κίνηση, κάτι που άλλωστε έχει ανακοινώσει και η ίδια η Κυβέρνηση για όσους έχουν στόχο να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση. Το όλο project βρίσκεται σε καλό στάδιο και δεν αποκλείεται να ανακοινωθούν σύντομα και επίσημα τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας που έχει αποδείξει στην πράξη τι μπορεί να κάνει…