ΠΡΕΜΙΕΡΑ: Σάββατο 2 Μαρτίου – 21:00’

Κάθε  Σάββατο  στις  21:00’   &   Κυριακή  στις  20:00’

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: Κανονικό: 8 €

Εκπτωτικό:  5 €  (*)

                                          (*): (φοιτητικό, ανέργων, ΑΜΕΑ, πολυτέκνων) & ομαδικό (πάνω από 10 άτομα).

Κρατήσεις θέσεων: Τηλέφωνο 23510.74371

Θέατρο ΠΗΓΑΣΟΣ:    Αγ. Αικατερίνης 16 – Κατερίνη

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ 

ΜΑΡΤΙΟΣ:  2-3 / 9-10 / 16-17 / 23-24 / 30-31

ΑΠΡΙΛΙΟΣ: 6-7 / 13-14 / 20-21

 

 

Σκηνοθεσία:

Βοηθός σκηνοθέτη:

Σκηνικά/Κοστούμια:

Μουσική επιμέλεια:

Κινησιολογία:

Φωτισμοί:

Χειρισμός φώτων & ήχου:

Δημιουργία  Προγράμματος/Αφίσας:

Μακιγιάζ:

Γιώργης Μπαλιάκας

Σοφία Αγαθαγγελίδου

Βέτα Χαΐλατζίδου

Νατάσα Ιωαννίδου / Γιώργης Μπαλιάκας

Μαρία Στεφανίδου

Κώστας Παπουτσίδης

Κώστας Παπαδόπουλος

Κώστας Μπαλιάκας

Όλγα Παπανάκου

 

 

Διανομή

Μωρήν Φόλαν:

Μαγκ Φόλαν:

Πάτο Ντούλεϋ:

Ρέη Ντούλεϋ:

Δανάη Αμανατίδου

Άννα Γκούντα

Αντώνης Καρράς

Διονύσης Ζαρώτης

Το έργο εκτυλίσσεται στη δεκαετία του 1990 στη δυτική ιρλανδική επαρχία, όπου η Μωρήν, μία 40χρονη γυναίκα, ζει με την 70χρονη δυσκίνητη μητέρα της, Μαγκ. Τα δυο πρόσωπα, Μητέρα και Κόρη, αλληλοσπαράσσονται με κάθε δυνατό τρόπο. Σε μια στιγμή, η μίζερη καθημερινότητά τους ανατρέπεται από την «εισβολή» ενός παλιού φλερτ της κόρης, του Πάτο, ενός Ιρλανδού οικοδόμου που εργάζεται στο Λονδίνο, οπότε και αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση στη σχέση των δύο γυναικών. Ένα γράμμα για τη Μωρήν που φέρνει ο Ρέη, ο αδερφός του Πάτο, δε φτάνει ποτέ στα χέρια της, αφού η Μαγκ το καίει και μαζί του καίει κάθε ευκαιρία της κόρης της για λυτρωμό. Όταν όμως, η Μωρήν ανακαλύπτει ότι η μάνα έκοψε τις γέφυρες με τη μοναδική ελπίδα να αλλάξει η ζωή της …

Πρόκειται για μια μαύρη κωμωδία με φρικιαστικές ανατροπές. Η Μητέρα, συνεχώς ανικανοποίητη, δύστροπη, πονηρή και εντελώς εγωκεντρική και χειριστική, είναι ο κινητήριος μοχλός της κακίας, της βίας και της απέραντης μοναξιάς. Είναι αυτή η αφόρητη μοναξιά που στη Μητέρα έχει μετατραπεί σε μίσος προς την Κόρη, αν και ζει γαντζωμένη πάνω της για να επιβιώσει, εξαρτημένη από τη Μωρήν. Τη βασανίζει, ραδιουργεί, λέει ψέματα. Η Κόρη, ανήμπορη να κόψει τον ομφάλιο λώρο, ζει σε μια σχέση εξάρτησης στην οποία η βία είναι αμοιβαία.

Η Μωρήν αναβάλλει την επιθυμία της ως δυνατότητά της να ζει. Αναβάλλει, γιατί πραγματοποίηση σημαίνει τέλος. Μέσα στην αναβολή, ο άνθρωπος διατηρεί την επιθυμία άκαυτη και πάντα διαθέσιμη για την αντιμετώπιση της πραγματικότητας και ταυτόχρονα ως πραγματοποιημένη εντός του. Υπάρχει μια κατάθλιψη που ακολουθεί ή προηγείται του αποκλεισμού της επιθυμίας, ένα χρόνιο πένθος, όπως αυτό του σύγχρονου ανθρώπου που πενθεί την ψυχή του. Ο μελαγχολικός, ο καταθλιπτικός, ο διαρκώς θυμωμένος, εκφράζει το πένθος για το απραγματοποίητο όνειρο της φυγής από τη δυσφορία του.

 

 

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:

Ο Μάρτιν ΜακΝτόνα είναι ένας από τους σημαντικότερους βρετανούς συγγραφείς και σκηνοθέτες της νεότερης γενιάς. Τα έργα του έχουν κερδίσει την αγάπη του θεατρόφιλου κοινού και πολυάριθμα βραβεία. Γεννήθηκε στο Λονδίνο το 1970, από ιρλανδούς γονείς και μεγάλωσε σε μια κοινότητα με ισχυρό το ιρλανδικό στοιχείο. Απέρριψε νωρίς την παραδοσιακή εκπαίδευση, εγκατέλειψε το σχολείο στα 16 του και άρχισε να γράφει. Έγινε γνωστός σε ηλικία 25 χρόνων με το έργο “Η βασίλισσα της ομορφιάς” (1996) και κέρδισε τέσσερα βραβεία Τόνι. Είναι ο μόνος συγγραφέας μετά τον Σαίξπηρ που είδε να ανεβαίνουν στο Λονδίνο μέσα στην ίδια χρονιά τέσσερα έργα του. Ανάμεσα στα έργα του είναι  “Ο Πουπουλένιος”,  “Ο Υπολοχαγός του Ίνισμορ”,  “Μοναξιά στην άγρια Δύση”. Το 2004, πέρασε με επιτυχία στον κινηματογράφο με τις ταινίες “Six Shooter” (βραβείο Όσκαρ), “Αποστολή στη Μπριζ” (2008),  “Επτά Ψυχοπαθείς” (2012) και “Οι Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι” (2017).