Είχε πάρει κατά λάθος τη βαλίτσα άλλου επιβάτη

Ένας 28χρονος λέει ότι αναγκάστηκε να χακάρει την ιστοσελίδα ινδικής αεροπορικής εταιρείας, προκειμένου να μπορέσει να βρει τη χαμένη βαλίτσα του.

Ο Ναντάν Κουμάρ διαπίστωσε όταν γύρισε στο σπίτι του από το αεροδρόμιο με τη βαλίτσα άλλου επιβάτη. Αρχικά, ο 28χρονος μηχανικός λογισμικού ακολούθησε την «ορθή» οδό. Τηλεφώνησε στην IndiGo- την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους με την οποία είχε ταξιδέψει- ζητώντας να τον βοηθήσουν να εντοπίσει τον άλλο επιβάτη.

Αυτό που ήθελε ήταν ένας τρόπος να επικοινωνήσει με το εν λόγω άτομο, τα στοιχεία του οποίου είχε βρει από το ταμπελάκι στη βαλίτσα. Όμως, από την εταιρεία αρνήθηκαν να του δώσουν αυτή την πληροφορία, επικαλούμενοι τους κανόνες προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

«Με διαβεβαίωσαν ότι θα μου τηλεφωνήσουν όταν μπορέσουν να επικοινωνήσουν με αυτό το άτομο. Αλλά το τηλεφώνημα δεν έγινε ποτέ», λέει στο BBC. Έτσι, την επόμενη ημέρα άρχισε να ψάχνει στην ιστοσελίδα της IndiGo, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία από το ταμπελάκι.

Δεν κατάφερε να βρει τίποτα, παρότι δοκίμασε διάφορους τρόπους αναζήτησης. Ο 28χρονος λέει ότι δεν είναι επαγγελματίας χάκερ, αλλά κάτι έπρεπε να κάνει για να βρει τη βαλίτσα του. «Έπειτα από όλες τις αποτυχημένες προσπάθειες, ενήργησε το ένστικτο προγραμματιστή που έχω», ανέφερε. Κάπως έτσι, εντόπισε το τηλέφωνο του άλλου επιβάτη, επικοινώνησε μαζί του και αντάλλαξαν βαλίτσες.

Όμως, ο Κουμάρ επισημαίνει ότι τα δεδομένα στην ιστοσελίδα της εταιρείας θα έπρεπε να είναι κωδικοποιημένα, καθώς το site επιτρέπει στον καθένα να έχει πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες.

Από την IndiGo ανέφεραν στο BBC ότι η ιστοσελίδα της εταιρείας δεν παραβιάστηκε. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, επεσήμανε η αεροπορική, ακολούθησε το πρωτόκολλο όταν αρνήθηκε να δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του άλλου επιβάτη. Ακόμη, υποστήριξε ότι έγιναν προσπάθειες να διευκολυνθεί η ανταλλαγή των αποσκευών, αλλά δεν στάθηκε δυνατό επειδή οι κλήσεις της δεν απαντήθηκαν.

 

 

Πηγή: lifo.gr