Πώς γίνεται

Εκατομμύρια δολάρια φαίνεται ότι βγάζουν δημιουργοί που ασχολούνται με ψηφιακά αυτοκόλλητα.

Στην Line, την πιο δημοφιλή εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων στην Ιαπωνία, την Ταϊβάν και την Ταϊλάνδη, τα αυτοκόλλητα αποτελούν τη βάση για μια ακμάζουσα οικονομία δημιουργών. Η Line χρησιμοποιείται κυρίως για ανταλλαγή μηνυμάτων και τα αυτοκόλλητα είναι κινούμενα σχέδια σε στυλ manga που προσφέρουν στους χρήστες έναν τρόπο να εκφράσουν την προσωπικότητά τους.

Η Line κυκλοφόρησε το 2011 με τα δικά της αυτοκόλλητα, αλλά η οικονομία των αυτοκόλλητων απογειώθηκε το 2014 όταν η εταιρεία άνοιξε την αγορά της στους δημιουργούς.

Μόνο το 2020, η Line συγκέντρωσε 200 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από αυτοκόλλητα, με 4 εκατομμύρια σχεδιαστές να δημιουργούν αυτοκόλλητα στην πλατφόρμα.

Τα αυτοκόλλητα συνήθως διατίθενται σε συσκευασίες των 40 που κοστίζουν 1 έως 5 δολάρια Η Apple ή το Android λαμβάνουν χρέωση 30% για την αγορά, ενώ το υπόλοιπο 70% μοιράζεται 50/50 μεταξύ της Line και του δημιουργού.

Όπως κάθε αγορά, η οικονομία αυτοκόλλητων της Line ακολουθεί έναν νόμο ισχύος — με τους 10 κορυφαίους δημιουργούς αυτοκόλλητων να πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 10 εκατομμύρια δολάρια σε συνολικές πωλήσεις.

Καθώς, όμως, τα έσοδα από αυτοκόλλητα αυξάνονται, αρχίζει και ο κορεσμός, καθώς οι παλιοί και νέοι καλλιτέχνες συνεχίζουν να δημιουργούν.

Με πληροφορίες The Hustle

Πηγή:lifo.gr