Συνεχίζονται οι εκδηλώσεις με μεγάλη συμμετοχή των παιδιών, σε μία απ’ αυτές ήταν πάνω από 50.

Πραγματοποιήσαμε τις πρώτες έξι εκδηλώσεις του Δικτύου Ελληνικών Βιβλιοθηκών, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη. Για φαντάσου…

Στις 03/7 Ταξιδέψαμε στο παρελθόν, στην αρχαία Αθήνα του Περικλή! Εξετάσαμε το χάρτη. Στη συνέχεια φτιάξαμε μια μακέτα που απεικόνιζε κομμάτι της αρχαίας Αθήνας. Είδαμε φωτογραφίες των μνημείων, μιλήσαμε για όσα έχουμε επισκεφτεί και επισημάναμε τις διαφορές.

Στις 5/7 Ταξιδέψαμε στα μυστικά του νου! Μιλήσαμε για τον εγκέφαλο, διαβάσαμε λέξεις με γρήγορο ρυθμό, δοκιμάσαμε καραμέλες και μαντέψαμε τις γεύσεις, κάναμε πειράματα!

Στις 10/7 Ανακαλύψαμε τα υλικά και τον ήχο της γλώσσας μας. Παίξαμε με βάση το αλφάβητο. Συνδέσαμε την έννοια με τον ήχο και τη δημιουργία σκηνικού χώρου με στόχο την ενίσχυση της φαντασίας.

Στις 12/7 Κατασκευάσαμε τις βαλίτσες μας αφού χωριστήκαμε σε 5 ομάδες, φτιάξαμε και βρήκαμε το εισιτήριό μας και περιπλανηθήκαμε στα βιβλία! Αφού τοποθέτησαν τα βιβλία στις βαλίτσες, τα παιδιά παρέλαβαν τα εισιτήριά τους για το ταξίδι.

Στις 17/7 Πραγματοποιήσαμε μικρά ξυπνήματα! Διαβάσαμε το βιβλίο «Μικρά ξυπνήματα». Ζωγραφίσαμε νυχτερινό ουρανό με αστέρια σε πολλά σχήματα και χρώματα, όπως τα φανταστήκαμε!

Στις 19/7 Εξερευνήσαμε τον πλανήτη Άρη! Διαβάσαμε για τους πλανήτες, απαντήσαμε σε ερωτήσεις στα φυλλάδια εργασιών και φτιάξαμε τα δικά μας τηλεσκόπια! ΚΕ2019gr