Κατασκευάζονται οι στάσεις προαστιακού σε Μακρύγιαλο και Παραλία Σκοτίνα – Παντελεήμονα
odelalis,
8 Φεβρουαρίου, 2012
4 λεπτά ανάγνωσης
Με ανακοίνωση του Υπ. Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων επιβεβαιώνεται η ανακοίνωση του Βουλευτή Πιερίας Θ. Παπαγεωργίου (18-1-2012) πως συντονίζονται οι ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιών (ΤΡΕΝΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ) για την ωρίμανση του έργου ώστε να συντομευθεί ο χρόνος κατασκευής των δύο σταθμών Το κόστος του έργου είναι 1.000.000 ευρώ και ο χρόνος ολοκλήρωσής του σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ θα είναι 18 μήνες.
Ο κ. Παπαγεωργίου είχε ξεκινήσει την προσπάθεια για την προώθηση των δύο σταθμών ζητώντας με επιστολή του προς τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππα να γίνει η στάση στην περιοχή του Μακρυγιάλου. Ακολούθησαν ερωτήσεις, αναφορές για τους δύο σταθμούς (Μακρυγιάλου και παραλίας Σκοτίνας – Παντελεήμονα) και επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή (6-6-2011) στην οποία ο Υφυπουργός κ. Ι. Μαγκριώτης απάντησε πως «είναι στις προτεραιότητες της ΤΡΕΝΟΣΕ να γίνουν οι στάσεις του προαστιακού σε Μακρύγιαλο και παραλία Σκοτίνας – Παντελεήμονα».
Επειδή για πολλούς μήνες οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν προχώρησαν σε ενέργειες για την υλοποίηση του σημαντικού αυτού έργου για την Πιερία, ο κ. Παπαγεωργίου έστειλε επιστολή στον Υπουργό κ. Μ. Βορίδη (1-12-2011) και είχε αλλεπάλληλες συναντήσεις με την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων για το θέμα.
Η διαβεβαίωση του υφυπουργού κ. Μαγκριώτη στις αρχές Ιανουαρίου πως το έργο θα προχωρήσει επιβεβαιώνεται με την επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου μετά από την σύσκεψη που είχε ο κ. Μαγκριώτης με τους προέδρους της ΕΡΓΟΣΕ και της ΤΡΕΝΟΣΕ.
ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΟΥ: Να προχωρήσει πιο γρήγορα η κατασκευή των Σταθμών του ΟΣΕ σε Μακρύγιαλο – Σκοτίνα
– Με ανακοίνωσή του ο Υφ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ι. Μαγκριώτης γνωστοποιεί ότι οι εργασίες κατασκευής των σταθμών θα διαρκέσουν 18 μήνες.
– Το συνολικό κόστος δεν θα ξεπεράσει το 1.000.000€
Συγκρατημένα αισιόδοξη εμφανίστηκε για την εξέλιξη αυτή η Βουλευτής Πιερίας κα Μαρία Μίχου. «Πρόκειται για δύο σημαντικά έργα, για τα οποία εργαστήκαμε συστηματικά εδώ και αρκετό καιρό. Είναι γεγονός ότι ο σιδηρόδρομος είναι ένα μέσο το οποίο προσφέρει ασφαλή, οικονομική και γρήγορη μετακίνηση του επιβατικού κοινού, χωρίς να επιβαρύνει το περιβάλλον. Πιστεύω ότι οι δύο νέοι σταθμοί του ΟΣΕ σε Μακρύγιαλο και Σκοτίνα θα συμβάλουν καθοριστικά στην αύξηση της τουριστικής κίνησης.
Πρέπει, όμως να προχωρήσουν πολύ πιο γρήγορα οι διαδικασίες. Η θερινή τουριστική περίοδος σε λίγους μήνες ξεκινά και νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ολοκληρωθούν τα έργα πριν το καλοκαίρι».
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΗΣ κας ΜΙΧΟΥ
– 15-3-2010: Συναντά τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δ. Ρέππα για την ανάγκη αύξησης των δρομολογίων του Ο.Σ.Ε. στην Πιερία ιδιαίτερα μετά τον αποκλεισμό λόγω των κατολισθήσεων στα Τέμπη όπου προκλήθηκαν μεγάλα οικονομικά προβλήματα στην περιοχή μας. Ο Υπουργός θεώρησε δίκαιο το αίτημα και δεσμεύτηκε να το εξετάσει ουσιαστικά για να δοθεί λύση.
– 26-10-2010: Φέρνει το θέμα στη Βουλή στα πλαίσια της ομιλίας της για την Αναδιάρθρωση και Εξυγίανση του Ο.Σ.Ε..
– 9 και 10-6-2011: Επισκέπτεται και πάλι τον π. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππα ο οποίος την διαβεβαιώνει για την πρόθεσή του να υλοποιηθούν και οι δύο σταθμοί. Την αμέσως επόμενη μέρα επισκέπτεται τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Α. Ζηλιασκόπουλο ο οποίος βλέπει θετικά το εγχείρημα και προχωρά σε μια πρώτη ενημέρωση για τους σταθμούς και τις προοπτικές τους. Δεσμεύεται, μάλιστα, σε σύντομο χρονικό διάστημα να παρουσιάσει συγκεκριμένη πρόταση.
– 26-6-2011: Επισκέπτεται με τον κ. Ζηλιασκόπουλο τις περιοχές Μακρυγιάλου και Σκοτίνας όπου θα κατασκευαστούν οι σταθμοί ώστε να έχει την καλύτερη δυνατή εικόνα του χώρου.
– 18-7-2011: Λίγες μέρες μετά, επισκέπτεται τον π. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ι. Ραγκούση μαζί με τον κ. Ζηλιασκόπουλο ο οποίος παρουσιάζει ένα συγκεκριμένο πλάνο υλοποίησης των δύο σταθμών στον Υπουργό. Ο κ. Ραγκούσης αποφαίνεται θετικά και την διαβεβαιώνει ότι θα συμβάλει για την ταχύτερη υλοποίηση των έργων.
– 1-11-2011: Συμμετέχει σε σύσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με θέμα τον συντονισμό των ενεργειών που απομένουν έτσι ώστε να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατό η κατασκευή τω
ν σταθμών. Στην σύσκεψη συμμετέχουν οι κ.κ.: Ν. Χατζηεργάτης (Διευθυντής του π. Υπουργού Μεταφορών κ. Γ. Ραγκούση), Α. Ζηλιασκόπουλος (Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ), ο κ. Ι. Πετρόπουλος (Πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ) και η κα Ε. Ζαχαράκη (Σύμβουλος π. Υπουργού Μεταφορών κ. Γ. Ραγκούση).
ν σταθμών. Στην σύσκεψη συμμετέχουν οι κ.κ.: Ν. Χατζηεργάτης (Διευθυντής του π. Υπουργού Μεταφορών κ. Γ. Ραγκούση), Α. Ζηλιασκόπουλος (Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ), ο κ. Ι. Πετρόπουλος (Πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ) και η κα Ε. Ζαχαράκη (Σύμβουλος π. Υπουργού Μεταφορών κ. Γ. Ραγκούση).
– 19-12-2011: Επισκέπτεται τον Αν. Περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας κ. Δ. Ψωμιάδη ο οποίος την διαβεβαιώνει ότι το έργο θα ενταχθεί στο Π.Ε.Π. Κεντρικής Μακεδονίας. Πλέον, μένει μόνο η ολοκλήρωση της μελέτης από την ΕΡΓΟΣΕ.
– 17-1-2012: Επισκέπτεται τον νέο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μ. Βορίδη μαζί με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο κ. Ζηλιασκόπουλος ενημερώνει τον Υπουργό για τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα επισημαίνοντας πως το μόνο που λείπει για να ξεκινήσουν τα έργα σε Μακρύγιαλο και Σκοτίνα είναι η ολοκλήρωση των αντίστοιχων μελετών από την ΕΡΓΟΣΕ. Ο κ. Βορίδης εκφράζει την στήριξή του στην προσπάθεια αυτή και δεσμεύεται ότι θα δώσει εντολή για να ολοκληρωθούν άμεσα οι σχετικές μελέτες.