Στην καμπάνια του ΕΟΤ και η απαράμιλλη ομορφιά της Στερεάς Ελλάδας

Εντός του 2022 θα πραγματοποιηθεί τουριστική καμπάνια ύψους 2 εκ ευρώ για την Βόρεια Εύβοια, είπε σήμερα Πέμπτη ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

Ειδικότερα, την ένταξη των προορισμών της Στερεάς Ελλάδας στην καμπάνια του ΕΟΤ, γνωστοποίησε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στην διάρκεια της συνάντησης που είχε με τον περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό.

Ο υπουργός Τουρισμού χαρακτήρισε ως απαράμιλλης ομορφιάς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τονίζοντας ότι πρέπει να «φωτιστούν» οι προορισμοί της και να καταστούν επισκέψιμοι καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Για την Βόρεια Εύβοια
Στο πλαίσιο αυτό, γνωστοποίησε ακόμη την τουριστική καμπάνια για τη Βόρεια Εύβοια, ύψους 2 εκατ. ευρώ, η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός του 2022.

Διαβάστε επίσης: Κικίλιας – Αυτοί είναι οι 4 πυλώνες για τον τουρισμό
«Μια καμπάνια αλλαγής της εικόνας της Βόρειας Εύβοιας και στήριξης των κατοίκων και όλων των επαγγελματιών της περιοχής, καθώς τα έσοδα από τον τουρισμό δεν αφορούν μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και τις μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις, την εστίαση και τα εμπορικά καταστήματα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας, ο οποίος έκανε γνωστό ότι θα επισκεφθεί σύντομα την περιοχή μαζί με τον κ. Φραγκάκη.

Ανερχόμενη τουριστική δύναμη
Από την πλευρά του, ο κ. Σπανός ευχαρίστησε τον υπουργό Τουρισμού και τόνισε ότι η Στερεά Ελλάδα είναι μια ανερχόμενη τουριστική δύναμη, με πολιτιστικά τοπόσημα (Δελφοί, Θερμοπύλες), χιονοδρομικά κέντρα και πλήθος εναλλακτικών προορισμών. «Στόχος μας, με τη συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ, είναι να ενισχύσουμε τη δυναμική μας και να γίνουμε Περιφέρεια γνωστή για τους πολλούς και καλούς προορισμούς της», τόνισε χαρακτηριστικά.

Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα Τουρισμού, Αθλητισμού και Εθελοντισμού Ηλίας Μπουρμάς. Μάλιστα, ο κ. Φραγκάκης ενημέρωσε από την πλευρά του ότι ο ΕΟΤ έχει εγκρίνει τη δωρεάν συμμετοχή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε όλες τις εκθέσεις του 2022, όπως είχε κάνει και το 2021, και επισήμανε ότι ο Οργανισμός είναι έτοιμος, υπό την καθοδήγηση του υπουργείου Τουρισμού, να υλοποιήσει τις προτάσεις θα καταθέσει η Περιφέρεια σε συνεργασία με την Marketing Greece.

 

Πηγή:in.gr