Ο Κόμπι Μπράιαντ είναι νεκρός και εκτός από την τεράστια κληρονομιά του στην ιστορία του μπάσκετ, αφήνει πίσω του και μία ολόκληρη “αυτοκρατορία” από επιχειρήσεις με δισεκατομμύρια έσοδα.

Αποτέλεσε έναν από τους κορυφαίους παίκτες όλων των εποχών στο παγκόσμιο μπάσκετ, με πολλούς να τον θεωρούν τον καλύτερο, τοποθετώντας τον ακόμη και πάνω από τον Μάικλ Τζόρνταν.

Κόμπι Μπράιαντ: Προκαλεί δέος! Η ταινία για τη ζωή του που κέρδισε το Όσκαρ (video)

Το legacy του Κόμπε Μπράιαντ θα μείνει για πάντα στις… πρώτες σελίδες της ιστορίας του μπάσκετ, αλλά από εκεί και πέρα, ο “Black Mamba” ήταν και ένας από τους διασημότερους αθλητές του κόσμου, όντας το πρόσωπο πολλών μεγάλων brand.

Και ο ίδιος όμως ήταν ιδιαίτερα δραστήριος επιχειρηματικά, δημιουργώντας μία αυτοκρατορία πίσω από το όνομά του, με δισεκατομμύρια ευρώ για έσοδα.

Η επιχειρηματική δράση του Κόμπε Μπράιαντ

Το 2013 ο Μπράιαντ ίδρυσε την εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων Bryant Stibel μαζί με τον ιδρυτή του Web.com, Jeff Stibel. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα περιουσιακά στοιχεία άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με επενδύσεις σε δεκάδες εταιρείες τεχνολογίας, μέσων ενημέρωσης και δεδομένων.
Παράλληλα ο ίδιος ο Κόμπε είχε προσωπικές επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ στο λανσάρισμα ενός αθλητικούς ενεργειακού ποτού με την επωνυμία, Body Armor.

Το 2016, ο Μπράιαντ ίδρυσε επίσης το Granity Studios, μια εταιρεία μέσων ενημέρωσης που επικεντρώνεται στη δημιουργική αφήγηση γύρω από τον αθλητισμό. Μέσα από αυτή την εταιρεία, έγραψε και διηγήθηκε και την βραβευμένη με Όσκαρ ταινία μικρού μήκους το 2018.
Ο θρύλος του NBA έχει δημιουργήσει και τη δική του τεράστια αθλητική ακαδημία με το όνομα Mamba Academy, στην οποία και κατευθυνόταν με τη μοιραία πτήση του ελικοπτέρου.

Μέσω αυτής ξεκίνησε ένα πρωτάθλημα μπάσκετ για τους νέους που ονομάζεται Mamba League με στόχο να δώσει σε εκατοντάδες παιδιά δωρεάν πρόσβαση στο άθλημα.

Το 2003, ο σούπερ σταρ των Λέικερς υπέγραψε για πρώτη φορά συμφωνία και με τη διάσημη αθλητική εταιρεία Nike, βοηθώντας την να εδραιώσει τη θέση της στον κόσμο του μπάσκετ.

Τέλος, ο “Black Mamba” είχε επίσης εμπορικές συνεργασίες με μια σειρά άλλων κορυφαίων εμπορικών σημάτων καθ ‘όλη τη διάρκεια της καριέρας του, συμπεριλαμβανομένων των McDonald’s (MCD), της Sprite, της Nintendo (NTDOF) και της Turkish Airlines.

Πηγή:newsit.gr