ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

 

Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (Π.Ο.Τ.Α.Π.)  ανταποκρινόμενος από τη μια πλευρά στους σκοπούς του και ενισχύοντας από την άλλη τις δεξιότητες των μελών του, πραγματοποίησε σε συνεργασία με την Google, στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, ανοιχτή ενημερωτική συνάντηση – σεμινάριο με στόχο τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος της Πιερίας και την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή του. 

Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε η πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» της εταιρείας Google για τη διαδικτυακή ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού. Η δράση αυτή εντάσσεται στη συνεργασία της Google με το υπουργείο Τουρισμού, τον Ε.Ο.Τ. και το ΣΕΤΕ και έχει ως στόχο να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία, που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου.

Στο σεμινάριο συμμετείχαν επιχειρήσεις της Πιερίας που ασχολούνται με τον τουρισμό, είτε άμεσα (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία), είτε έμμεσα (εστιατόρια, ενοικιαστήρια αυτοκινήτων, καταστήματα).

Μιλώντας στην παρουσίαση του προγράμματος «Grow Greek Tourism Online»,   οι  σύμβουλοι της Google έδειξαν τους τρόπους και τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν όλοι όσοι έχουν μια μεγάλη είτε μικρή τουριστική επιχείρηση, προκειμένου να μπουν στο χάρτη της ψηφιακής πραγματικότητας και να γίνουν ανταγωνιστικοί.

«Γνωρίζοντας τις ανάγκες και τις επιθυμίες των ενδιαφερομένων, μπορεί κανείς να φτιάξει ένα πιο ελκυστικό τουριστικό προϊόν και αν το αναδείξει σωστά, να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα», όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google στην Ευρώπη, το 37% των πωλήσεων στο τουριστικό προϊόν γίνονται μέσω του διαδικτύου. Επίσης, οι αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα έχουν αυξηθεί κατά 19% σε σχέση με πέρυσι, ενώ αντίστοιχα η ίδια αναζήτηση μέσω κινητών τηλεφώνων έχει αυξηθεί κατά 72%.

Η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, κα Σοφία Μαυρίδου, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες και  μίλησε για μια σημαντική πρωτοβουλία της Google «η οποία με το κύρος και τις γνώσεις της συμβάλλει στο να καταρτιστούν ιδανικά στελέχη και επιχειρηματίες της περιοχής και να αυξήσουν ποιοτικά τις δραστηριότητές τους.

Η Πιερία έχει κατορθώσει τα τελευταία χρόνια μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης και σε συνεργασία με όλους τους τουριστικούς φορείς να τοποθετηθεί στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Όλοι μαζί, Περιφερειακή Ενότητα, Π.Ο.Τ.Α.Π., φορείς και επαγγελματίες, έχουμε κατορθώσει να αυξήσουμε το τουριστικό ρεύμα και να δημιουργήσουμε ένα νέο δυναμικό οικοσύστημα επιχειρηματικότητας γύρω από αυτή τη θετική εξέλιξη.

Αυτό που μας ενδιαφέρει στη συνέχεια είναι να ενδυναμώσουμε και άλλο το ανθρώπινό μας κεφάλαιο και να παρέχουμε στους επιχειρηματίες της Πιερίας τα εργαλεία εκείνα που θα κάνουν τη δική τους δουλειά καλύτερη και αποδοτικότερη».

«Ο ψηφιακός κόσμος», συμπλήρωσε η κα Μαυρίδου, «είναι ο κόσμος του παρόντος αλλά και του μέλλοντος και ευχαριστούμε τη Google γι αυτή τη σύμπραξη και την προσπάθεια γιατί επενδύει μαζί μας».