Τα μοντέλα αντικαθίστανται με άλογα ακόμα και στις τρυφερές περιπτύξεις και τα ερωτήματα που γεννιούνται είναι περισσότερα από τις απαντήσεις.

Aλογα σε πισίνες, σε εναγκαλισμούς με ανθρώπους και ανάμεσα σε αυτοκίνητα, κολλημένα στην κίνηση. Με φόντο ένα ρετρό Λος Άντζελες, επίκεντρο το εμβληματικό ξενοδοχείο Chateau Marmont και σάουντρακ ένα κομμάτι του 1968, το «Everybody’s Talkin», ο Γιώργος Λάνθιμος στήνει ένα γνώριμο και ταυτόχρονα πρωτόγνωρο σουρεαλιστικό σύμπαν για τη νέα καμπάνια του Gucci για την κολεξιόν A/K 2020, έναν φόρο τιμής στην «ελευθερία έκφρασης» κατά το brand και μια «γιορτή του παραδόξου».

#OfCourseAHorse, «φυσικά ένα άλογο», είναι το όνομα της καινούριας εκστρατείας με τον πολυτάλαντο Alessandro Michele στην καλλιτεχνική διεύθυνση και τον διεθνούς εμβέλειας Έλληνα δημιουργό στη σκηνοθεσία. Με συνέπεια στην τεχνοτροπία του, για μία ακόμα φορά ο Λάνθιμος γεννά περισσότερα ερωτήματα αντί να δίνει απαντήσεις παραδίδοντας ένα εικονοκλαστικό πρότζεκτ-συνομιλία ανάμεσα στο στυλ και την τέχνη του κινηματογράφου. Προβοκατόρικο, ειρωνικό, αισθησιακό, διονυσιακό, ευφάνταστο και ταυτόχρονα κομψό.

Για την ιστορία, δεν είναι η πρώτη συνεργασία του σκηνοθέτη με τον οίκο. Το κοινό βιογραφικό τους μετρά ήδη τη φωτογράφιση της κολεξιόν Gucci’s Cruise 2020 στην γκαλερί Leda της Villa Albani Torlonia στη Ρώμη και το artbook «Ωοτοκία» από τον εκδοτικό οίκο IDEA Books.

Δείτε φωτογραφίες από τη νέα καμπάνια:

http://www.instagram.com/p/B7I1EHsgcwe/?utm_source=ig_embed

http://www.instagram.com/p/B7GznLjiy1t/?utm_source=ig_embed

http://www.instagram.com/p/B7HP1tDhYIt/?utm_source=ig_embed

http://www.instagram.com/p/B7Ix0rvghTJ/?utm_source=ig_embed

http://www.instagram.com/p/B7G_5j5gTfZ/?utm_source=ig_embed

Πηγή:womantoc.gr