Σύμφωνα με έρευνα του Skroutz

Τα προϊόντα που προτιμούν να αγοράζουν οι Έλληνες online και τις συνήθειές τους στις διαδικτυακές αγορές κατέγραψε το Skroutz.

Η έρευνα για τα προϊόντα και τα χρήματα που διέθεσαν οι καταναλωτές στο online shopping βασίστηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν τους τελευταίους τρεις μήνες (28/12/2021-28/3/2022), σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα.

Με βάση αυτά τα στοιχεία, σύμφωνα με το Skroutz, στην κορυφή των προτιμήσεων είναι τα είδη της κατηγορίας «Μόδα & Αξεσουάρ». Οι καταναλωτές αναζητούν και αγοράζουν κυρίως ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες και ανδρικά φούτερ ανά σειρά προτεραιότητας.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία «Κινητά Τηλέφωνα & Αξεσουάρ». Οι καταναλωτές ξοδεύουν κατά μέσο όρο 265 ευρώ για αγορά κινητών τηλεφώνων.

Αυτό το διάστημα οι Έλληνες φαίνεται να επενδύουν και σε ηλεκτρονικά είδη, καθώς η αγορά laptop, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών σκαρφάλωσαν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων τους. Κατά μέσο όρο οι καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 600 ευρώ για την αγορά laptop και περίπου 500 ευρώ για κάρτες γραφικών.

Δημοφιλής είναι και η κατηγορία «Είδη σπιτιού/ έπιπλα». Η αγορά καναπέδων καταλαμβάνει την κορυφή στην κατηγορία και οι καταναλωτές ξοδεύουν κατά μέσο όρο περίπου 300 ευρώ.

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Πηγή: lifo.gr