Θλίψη σκόρπισε στη Κεφαλλονιά ο θάνατος του Παναγή Στρίντζη, από καρδιά σε ηλικία 80 ετών.

Την είδηση γνωστοποίησε μέσω της προσωπικής του σελίδας στο Facebook ο καλός του φίλος και επικοινωνιολόγος Παύλος Παπαδάτος.

 

Ο εφοπλιστής ήταν συνιδρυτής της Strintzis Lines και Blue Star Ferries

«Έφυγε ένας πραγματικός άρχοντας της ναυτιλίας και συνιδρυτής της Strintzis Lines. Τίμησε την ελληνική ναυτιλία όσο ελάχιστοι. Γενναιόδωρος με τους εργαζομένους τους, μποέμης με τους φίλους του και καρδιοκατακτητής. Άρχοντας στην εμφάνιση αλλά γεμάτος και από ψυχική καλοσύνη. Ο Παναγής ήταν φίλος μου. Πραγματικός φίλος.. Καλό σου ταξίδι άρχοντα».

Ήταν ένας από τους συνιδρυτές, μαζί με τον Μάκη Στρίντζη, της Strintzis Lines αλλά και της Strintzis Ferries που για πολλά χρόνια δραστηριοποιούταν στις γραμμές της Κεφαλλονιάς, του Ιονίου, του Αιγαίου και της Αδριατικής.

Η δράση της ξεκίνησε με τη δρομολόγηση του «Άγιος Γεράσιμος» στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλλονιάς γινόταν μέσω του Πειραιά.

Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα. Φυσικά το εγχείρημα στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.Πέντε χρόνια μετά, στα 1965, η δρομολόγηση του νεότευκτου «Κεφαλληνία» θα αποτελούσε την απαρχή μίας χρυσής εποχής.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη.

Ο στόλος της περιλαμβάνει τα πλοία:

– «Επτάνησος»
– «Ionian Sun»
– «Κεφαλλονιά»
– «Superferry»
– «Superferry II»
– «Ionian Galaxy»
– «Ionian Island»
– «Superferry Hellas»
– «Ionian Victory»/»Ionian Sky»
– «Ionian Bridge»
– «Sea Jet Ι»
– «Sea Jet ΙΙ»

Δώδεκα συνολικά πλοία δρομολογημένα στις γραμμές της Αδριατικής, του Ιονίου και του Αιγαίου.

Η εταιρεία έχει προχωρήσει στην παραγγελία πέντε νέων πλοίων:

– «Superferry Atlantic»

– «Supeferry Pacific»

– «Superferry Ithaki»

– «Superferry Myconos»

– «Superferyy Chios»

Από αυτά τα πλοία τα τρία πρώτα θα δρομολογούνταν μέσα στο 2000.

Τα δύο πλοία προορίζονταν για τις γραμμές της Αδριατικής, το «Superferry Atlantic» και το «Supeferry Pacific» και το τρίτο, το «Superferry Ithaki» προρίζονταν για τις γραμμές της Κεφαλλονιάς.

Η συνέχεια ήταν πολύ διαφορετική από ότι αρχικά αναμενόταν. Αρχικά στα τέλη του καλοκαιριού του 1999 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις Επιχειρήσεις Αττικής και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλη του 2000.

Η οικογένεια Στρίτζη όμως επιστρέφει ξανά. Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries ξανά από τους αδελφούς Παναγή, Κώστα, Μπάμπη και τον Διονύση Στρίντζη. Η έδρα της ήταν το λιμάνι του Πειραιά και τα κεντρικά της γραφεία βρισκόταν στο Μαρούσι. Το λογότυπο της και τα σινιάλα των πλοίων της είχαν το αρχικό γράμμα Σ το οποίο συμβόλιζε το αρχικό γράμμα της λέξης Strintzis.

Οι δραστηριότητες της εταιρίας στην ακτοπλοΐα ξεκίνησαν με τη δρομολόγηση του πλοίου F/B Επτάνησος στη γραμμή Κυλλήνης – Κεφαλλονιάς τον Αύγουστο του 2003, και επεκτάθηκε τον Νοέμβριο του 2004, με τη δρομολόγηση του F/B Κεφαλλονιά στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη. Τα δρομολόγια της εταιρείας στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη σταμάτησαν στις 31/10/2012 όταν η Strintzis Ferries ανέστειλε της δραστηριότητες της σε όλα της τα δρομολόγια.

 

Πηγή: patrasevents.gr