Επιβεβαιώθηκε πλήρως το ρεπορτάζ του ΝΤΕΛΑΛΗ σχετικά με τους διορισμούς αντιδημάρχων στον Δήμο Δίου-Ολύμπου για το έτος 2025. Όπως είχαμε αποκαλύψει την προηγούμενη εβδομάδα, βασικά στελέχη του συνδυασμού του Δημάρχου, Βαγγέλη Γερολιόλιου, αρνήθηκαν να αναλάβουν θέσεις ευθύνης.

Οι Απόστολος Τζόβας, Γιώργος Καραλής και Κώστας Σαμαράς, σύμφωνα με τις πληροφορίες, αρνήθηκαν  την πρόταση του Δημάρχου να συμμετάσχουν στη διοίκηση του δήμου, ενώ εκτός βρέθηκε και ο κ. Στέργιος Τζήμας.

Οι ίδιες πληροφορίες του ΝΤΕΛΑΛΗ ανέφεραν ότι η άρνηση των εν λόγω στελεχών να αναλάβουν θέσεις ευθύνης δεν οφείλεται μόνο σε προσωπικούς λόγους, αλλά και σε διαφωνίες σχετικά με τη στρατηγική και τη διαχείριση της νέας δημοτικής αρχής.

Διαβάστε τα σχετικά δημοσιεύματα: 

Δ. Δίου Ολύμπου: «Γυρίζουν την πλάτη» στον Γερολιόλιο «πρωτοκλασάτα» στελέχη της παράταξής του – Αρνήθηκαν θέσεις Αντιδημάρχων

Έρχεται… ανασχηματισμός στον Δήμο Δίου Ολύμπου – Όλα τα ονόματα Αντιδημάρχων και Διοικήσεων Δημοτικών Επιχειρήσεων

Ο ορισμός των νέων Αντιδημάρχων

Ορίστηκαν με απόφαση του Δημάρχου Δίου-Ολύμπου Βαγγέλη Γερολιόλιου οι αντιδήμαρχοι και τα καθήκοντα που αντιστοιχούν στο χαρτοφυλάκιό τους, για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2025 έως και 31 Δεκεμβρίου 2025.

Ο Δήμαρχος κ. Γερολιόλιος ευχαριστεί τους κ.κ. Βασίλη Βροχαρίδη, Σοφία Ζουρζούρα, Θανάση Καλαϊτζή, Κώστα Κουριάτη, Δημήτρη Πατσιαρίκα, Γιάννη Πούλιο, Αστέριο Τζήμα και Απόστολο Τζόβα, που υπηρέτησαν τον Δήμο από τη θέση ευθύνης του αντιδημάρχου την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2024 έως και 31 Δεκεμβρίου 2024, για τις συνεχείς και επίπονες προσπάθειες που κατέβαλαν και για το σύνολο του έργου τους.

 

Ακολουθεί η απόφαση του Δημάρχου:

Θέμα: «Ορισμός Αντιδημάρχων για το χρονικό διάστημα από 01.01.2025 μέχρι και 31.12.2025 – Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων»

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΙΟΥ – ΟΛΥΜΠΟΥ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 «Αρμοδιότητες του δημάρχου» του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87Α) «Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 59 «Αντιδήμαρχοι» του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87Α), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 του ν. 5056/2023 (ΦΕΚ 163 Α).
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει αναφορικά με την αντιμισθία.
  4. Τις διατάξεις των άρθρων 1 και 2 του ν. 3852/10 (ΦΕΚ 87Α) σύμφωνα με τις οποίες ο Δήμος Δίου – Ολύμπου έχει τρεις (3) Δημοτικές Ενότητες
  5. Την 123794548/06.11.2023 εγκύκλιο (ΑΔΑ: 9Ξ9Ζ46ΜΤΛ6-ΑΞΔ) του Υπουργείου Εσωτερικών «Γνωστοποίηση διατάξεων του ν. 5056/2023 (163 Α) για την αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης των δήμων και την κατάργηση των δημοτικών ν.π.δ.δ.»
  6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 για το Δήμο Δίου-Ολύμπου, σύμφωνα, με τα οποία ο πληθυσμός του Δήμου Δίου – Ολύμπου ανέρχεται στους 23.955 κατοίκους.
  7. Το γεγονός ότι στο Δήμο Δίου – Ολύμπου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του ν. 5056/2023 (ΦΕΚ 163 Α) και την 1333/110822/2023 (ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) εγκύκλιο, μπορεί να ορισθούν έως έξι (6) αντιδήμαρχοι που λαμβάνουν αντιμισθία και έως δύο (2) άμισθοι.
  8. Το από 17.12.2023 πρακτικό ορκωμοσίας δημάρχου, δημοτικών συμβούλων και συμβούλων δημοτικών κοινοτήτων.
  9. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Δίου – Ολύμπου (ΦΕΚ 443 Β/05.02.2021) και τις τροποποιήσεις του (ΦΕΚ 3707 Β/08.06.2023).

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τους κάτωθι δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Δίου – Ολύμπου, με θητεία από 01.01.2025 μέχρι και 31.12.2025, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

  1. Ορίζεται Αντιδήμαρχος ο κ. Αθανάσιος Καλαϊτζής, προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Κατά τόπο (για τη Δημοτική Ενότητα Δίου)

  • η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
  • η εποπτεία και ευθύνη θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής μέριμνας, των υπηρεσιών που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας,
  • η υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας,
  • η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
  • η μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
  • η συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,
  • η ευθύνη επί των θεμάτων αστικής και δημοτικής κατάστασης και η έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και  η υπογραφή της συναφούς αλληλογραφίας,
  • η εποπτεία, ευθύνη και ο συντονισμός των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ., των παιδικών χαρών της Δ. Ε. Δίου,
  • η τέλεση πολιτικών γάμων και η υπογραφή σχετικών αδειών και πιστοποιητικών,
  • η ευθύνη σύνταξης και υπογραφής των συμβολαιογραφικών πράξεων μεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών, κληρονομιών και λοιπών πράξεων που συντάσσονται ενώπιον συμβολαιογράφου και αφορούν τη ΔΕ Δίου.

β) Καθ’ ύλην

  • η εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και ο συντονισμός καλής λειτουργίας της άρδευσης και των συστημάτων αυτής (αντλιοστάσια, δεξαμενές κ.λπ.), στο Δήμο Δίου Ολύμπου,
  • η εποπτεία και ευθύνη για τα θέματα πρωτογενούς τομέα (αγροτικής ανάπτυξης, κτηνοτροφίας, αλιείας),
  • η προώθηση της έρευνας και μελέτης κάθε θέματος για την ανάπτυξη της γεωργίας, κτηνοτροφίας, και αλιείας καθώς και προγραμμάτων εγκατάστασης νέων αγροτών,
  • η ενημέρωση του αγροτικού πληθυσμού για τις βελτιωμένες μεθόδους παραγωγής και οργάνωσης των εκμεταλλεύσεων για την αντιμετώπιση των τεχνικών, οικονομικών και διαρθρωτικών προβλημάτων στο πλαίσιο των προγραμμάτων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και για κάθε άλλο θέμα που αφορά την αγροτική παραγωγή,
  • η προώθηση έργων τεχνικής υποδομής, τοπικής σημασίας, που αφορούν στην αγροτική ανάπτυξη,
  • δύναται να παραλαμβάνει με δελτίο εξαγωγής από την αποθήκη του δήμου υλικά της αρμοδιότητάς του για την εξυπηρέτηση αναγκών του τομέα του,
  • η ευθύνη υπογραφής, των σχετικών με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες διοικητικών πράξεων, εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων κ.λπ., πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία,
  • η εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του από κοινού με τους προϊσταμένους των υπηρεσιών στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή, μετά από ενημέρωση του Δημάρχου.

 

  1. Ορίζεται άμισθος Αντιδήμαρχος ο κ. Γεώργιος Πολυχρός, προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Κατά τόπο (στη Δημοτική Ενότητα Ανατολικού Ολύμπου)

  • η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
  • η εποπτεία και ευθύνη θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής μέριμνας, των υπηρεσιών που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας,
  • η υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας,
  • η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,

η μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,

  • η συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,
  • η ευθύνη επί των θεμάτων αστικής και δημοτικής κατάστασης και η έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και η υπογραφή της συναφούς αλληλογραφίας,
  • η εποπτεία, ευθύνη και ο συντονισμός των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ., των παιδικών χαρών της Δ. Ε Ανατολικού Ολύμπου,
  • η τέλεση πολιτικών γάμων και η υπογραφή σχετικών αδειών και πιστοποιητικών,
  • η ευθύνη σύνταξης και υπογραφής των συμβολαιογραφικών πράξεων μεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών, κληρονομιών και λοιπών πράξεων που συντάσσονται ενώπιον συμβολαιογράφου και αφορούν τη ΔΕ Ανατολικού Ολύμπου.

 

  1. Ορίζεται Αντιδήμαρχος η κ. Σοφία Ζουρζούρα, προς την οποία μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Κατά τόπο (στη Δημοτική Ενότητα Λιτοχώρου)

  • η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
  • η εποπτεία και ευθύνη θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής μέριμνας, των υπηρεσιών που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας,
  • η υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας,
  • η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
  • η μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
  • η ευθύνη επί των θεμάτων αστικής και δημοτικής κατάστασης και η έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και η υπογραφή της συναφούς αλληλογραφίας,
  • η εποπτεία, ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ., των παιδικών χαρών της Δ. Ε Λιτοχώρου,
  • η τέλεση πολιτικών γάμων και η υπογραφή σχετικών αδειών και πιστοποιητικών,
  • η ευθύνη σύνταξης και υπογραφής των συμβολαιογραφικών πράξεων μεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών, κληρονομιών και λοιπών πράξεων που συντάσσονται ενώπιον συμβολαιογράφου και αφορούν τη ΔΕ Λιτοχώρου.

β) Καθ’ ύλην

  • η εποπτεία και ευθύνη για θέματα παιδείας και δια βίου μάθησης,
  • η εποπτεία και ευθύνη για θέματα λειτουργίας όλων των σχολικών μονάδων του Δήμου,
  • η μέριμνα  για την καθαριότητα και τη φύλαξη των σχολικών κτιρίων,
  • η ευθύνη για τη λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Προσχολικής Αγωγής (Δημοτικό Παιδικοί Σταθμοί Λιτοχώρου, Λεπτοκαρυάς και Ν. Εφέσου),
  • η ευθύνη για τη λειτουργία βιβλιοθηκών και Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών,
  • η ευθύνη τουριστικής προβολής του Δήμου,
  • η μέριμνα για την εκπόνηση, υλοποίηση και τη συμμετοχή σε προγράμματα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής του Δήμου και την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού (πολιτιστικού, θρησκευτικού, γαστρονομικού κ.λπ.),
  • η ευθύνη και παρακολούθηση του προγράμματος «Γαλάζια Σημαία».
  • η εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των ΚΕΠ του Δήμου Δίου Ολύμπου,
  • η οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση,  ο συντονισμός και έλεγχος των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού,
  • η μέριμνα για το σχεδιασμό/συντονισμό/παρακολούθηση κοινωνικών πολιτικών,
  • η οργάνωση, ο συντονισμός και η εφαρμογή προγραμμάτων προώθησης της ισότητας των φύλων,
  • η προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης και η υποβοήθηση του έργου της κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης του Δήμου,
  • η εποπτεία εφαρμογής του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»,
  • η μέριμνα για την προστασία και προαγωγή της δημόσιας υγείας,
  • η μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την προώθηση του τοπικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους,
  • η μέριμνα για τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων στο Δήμο,
  • η μέριμνα για τη συντήρηση και διαχείριση αθλητικών εγκαταστάσεων (δημοτικά γυμναστήρια, αθλητικά κέντρα και δημοτικοί χώροι άθλησης),
  • δύναται να παραλαμβάνει με δελτίο εξαγωγής από την αποθήκη του Δήμου υλικά της αρμοδιότητάς της για την εξυπηρέτηση αναγκών του τομέα της,
  • η ευθύνη υπογραφής, των σχετικών με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες διοικητικών πράξεων, εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων κ.λπ., πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία,
  • η εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς της από κοινού με τους προϊσταμένους των υπηρεσιών στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από ενημέρωση του Δημάρχου.

 

  1. Ορίζεται Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας, και Ηλεκτροφωτισμού, ο κ. Λαπάτσης Νικόλαος, προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
  • η οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των τεχνικών έργων του Δήμου,
  • η αρμοδιότητα σε θέματα συντήρησης των κτηρίων των σχολικών μονάδων και των κτηρίων διοίκησης του Δήμου,
  • η αρμοδιότητα συντονισμού και διάθεσης των μηχανημάτων έργου του Δήμου καθώς και των μισθωμένων μηχανημάτων ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν,
  • η αρμοδιότητα σε θέματα ηλεκτρομηχανολογικών έργων και συγκοινωνιών,
  • η αρμοδιότητα σε θέματα περιβάλλοντος,
  • η εποπτεία, και συντονισμό των θεμάτων, που αφορούν τα θέματα πολεοδομίας χωρικού σχεδιασμού,
  • η αρμοδιότητα των θεμάτων που αφορούν τον ηλεκτροφωτισμό του Δήμου,
  • δύναται να παραλαμβάνει με δελτίο εξαγωγής από την αποθήκη του Δήμου υλικά της αρμοδιότητάς του για την εξυπηρέτηση αναγκών του τομέα του,
  • η ευθύνη υπογραφής, των σχετικών με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες διοικητικών πράξεων, εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων κ.λπ., πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία,
  • η εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του από κοινού με τους προϊσταμένους των υπηρεσιών στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από ενημέρωση του Δημάρχου.

 

  1. Ορίζεται Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Διαχείρισης Πρασίνου, ο κ. Νικόλαος Σπαθάρης προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
  • η ευθύνη καθαριότητας (αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών) στο σύνολο του Δήμου,
  • τη διαχείριση του προσωπικού που καθαριότητας και πρασίνου του Δήμου
  • ο συντονισμός, ο έλεγχος και η εποπτεία της διαχείρισης πρασίνου, όλων των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται,
  • δύναται να παραλαμβάνει με δελτίο εξαγωγής από την αποθήκη του Δήμου υλικά της αρμοδιότητάς του για την εξυπηρέτηση αναγκών του τομέα του,
  • η ευθύνη υπογραφής, των σχετικών με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες διοικητικών πράξεων, εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων κ.λπ., πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία,
  • η εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του από κοινού με τους προϊσταμένους των υπηρεσιών στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από ενημέρωση του Δημάρχου.

 

  1. Ορίζεται Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών και Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς, ο κ. Ιωάννης Πούλιος προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
  • αρμοδιότητες σε θέματα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Μισθοδοσίας,
  • αρμοδιότητες σε θέματα Ταμειακής Διαχείρισης,
  • αρμοδιότητες σε θέματα Εσόδων,
  • η ευθύνη εισηγήσεων που αφορούν τέλη ανταποδοτικού ή μη χαρακτήρα,
  • αρμοδιότητες αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων,
  • η εποπτεία, η ευθύνη και ο συντονισμός των θεμάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα,
  • η ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας των Λαϊκών Αγορών, εμποροπανηγύρεων και άσκησης υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων του Δήμου,
  • δύναται να παραλαμβάνει με δελτίο εξαγωγής από την αποθήκη του Δήμου υλικά της αρμοδιότητάς του για την εξυπηρέτηση αναγκών του τομέα του,
  • η ευθύνη υπογραφής, όλων των σχετικών με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες διοικητικών πράξεων, εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων, συμβάσεων, του τεκμηριωμένου αιτήματος των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου, δικαιολογητικών, σύνταξης βεβαιωτικών καταλόγων, προσόδων, τελών, ταμειακών βεβαιώσεων, φορολογητέας ύλης, εγγράφων προϋπολογισμού, λογιστηρίου, προστίμων, τελών, αδειών κοινοχρήστων χώρων, αδειών αιγιαλού, τυχόν αναλογούντων πρόστιμων κ.λπ., εκτός των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται και ασκούνται  σύμφωνα με το άρθρο 204 παρ. 2 του ν. 4555/2018 (133 Α),
  • η εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του από κοινού με τους προϊσταμένους των υπηρεσιών στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από ενημέρωση του Δημάρχου.

 

  1. Ορίζεται Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Προμηθειών, Αμαξοστασίου και Πολιτισμού, ο κ. Κωνσταντίνος Κουριάτης, προς τον οποία μεταβιβάζονται οι παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
  • ο συντονισμός και η επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών που συμβαίνουν στα διοικητικά όρια του Δήμου,
  • η μέριμνα για την διατύπωση εισήγησης για το σχεδιασμό πολιτικής προστασίας του Δήμου, στο πλαίσιο του ετήσιου εθνικού σχεδιασμού και η εφαρμογή των προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού,
  • η αρμοδιότητα σε θέματα προμηθειών υλικών / εξοπλισμού / υπηρεσιών,
  • ο συντονισμός της λειτουργίας του αμαξοστασίου του Δήμου,
  • η αρμοδιότητα της συντήρησης και επισκευής του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και οχημάτων και διαχείρισης υλικών, καυσίμων και ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου,
  • η αρμοδιότητα για τη διαχείριση υλικών από τις αποθήκες του Δήμου (εξοπλισμός, οικοδομικά υλικά, τροφή αδέσποτων κ.λπ.),
  • η μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα του πολιτισμού για την προστασία και ανάδειξη του τοπικού πολιτισμού, την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο,
  • η ευθύνη διοργάνωσης συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων,
  • η προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών, σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία,
  • δύναται να παραλαμβάνει με δελτίο εξαγωγής από την αποθήκη του Δήμου υλικά της αρμοδιότητάς του για την εξυπηρέτηση αναγκών του τομέα του,
  • η ευθύνη υπογραφής, των σχετικών με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες διοικητικών πράξεων, εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων κ.λπ., πλην αυτών που άλλως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία,
  • η εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του, από κοινού με τους προϊσταμένους των υπηρεσιών στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή, μετά από ενημέρωση του Δημάρχου.

 

  1. Ορίζεται άμισθος Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης και Προγραμματισμού ο κ. Δημήτριος Πατσιαρίκας, προς τον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
  • η εποπτεία και η ευθύνη σε θέματα Ανάπτυξης Προγραμματισμού και ειδικότερα:

-η ευθύνη εκπόνησης και ωρίμανσης μελετών ανάπτυξης και  η εποπτεία αυτών,

-η παρακολούθηση της υλοποίησης όλων των προγραμματικών συμβάσεων στις οποίες συμμετέχει ο Δήμος,

-η μέριμνα για την υλοποίηση εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης,

-η αρμοδιότητα του σχεδιασμού και της υποβολής φακέλων υποψηφιότητας σε προγράμματα, την εποπτεία της ενημέρωσης των οργάνων διοίκησης του Δήμου για τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης των αναπτυξιακών προγραμμάτων του Δήμου (προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, προγράμματα της ΕΕ, εθνικά προγράμματα κ.λπ.),

  • η εποπτεία των θεμάτων προγραμματισμού, οργάνωσης, πληροφορικής, επικοινωνίας και διαφάνειας,

 

Β. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

Γ. Όλοι οι αντιδήμαρχοι έχουν και το δικαίωμα υπογραφής των αντίστοιχων διοικητικών πράξεων αρμοδιότητάς τους, σύμφωνα με την 1333/110822/2023 (ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) εγκύκλιο.

Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Δήμαρχος.

Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αθανάσιος Καλαϊτζής, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο.

ΣΤ. Στους ανωτέρω οριζόμενους Αντιδημάρχους, ανατίθεται εκ περιτροπής η τέλεση πολιτικών γάμων που γίνονται στα διοικητικά όρια του Δήμου Δίου –Ολύμπου, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν. Δ. 321/1982.

Ζ. Οι ανωτέρω αντιδήμαρχοι μπορούν να θεωρούν το γνήσιο της υπογραφής.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Κ. ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ

Η παρούσα απόφαση αναρτήθηκε στο Πρόγραμμα «Διαύγεια»: 9ΟΚΔΩ9Δ-ΣΟΧ