Η σκηνή που έκανε και τον ίδιο να αναρωτηθεί «τι έχω γράψει;»

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αποκάλυψε πότε θα προβληθεί η επόμενη σεζόν του «Maestro», απάντησε για την συμπερίληψή της σειράς στο Netflix αλλά και μοιράστηκε στιγμές από τα παρασκήνια των γυρισμάτων.

Τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν θα γίνουν στην Αθήνα και τους Παξούς, όπως είπε στον Alpha. «Τέλος Μαρτίου με αρχές Απριλίου ξεκινάμε γυρίσματα. Το αργότερο 1η Απριλίου θέλω να ξεκινήσουμε τα γυρίσματα, γιατί μετά το Πάσχα θέλω να πάω Παξούς, γιατί η σεζόν στους Παξούς είναι τίγκα. Οπότε θέλω να γυρίσουμε εκεί και μετά να έρθουμε Αθήνα» σημείωσε, σχετικά με το χρονοδιάγραμμα.

«Ο δεύτερος κύκλος έχει Αθήνα και μετά από Σεπτέμβρη – Οκτώβρη να πάμε πάλι Παξούς. Θα το δούμε σε ένα χρόνο από τώρα. Είναι όπως στο εξωτερικό, που ένα χρόνο αφού τελειώνει η σεζόν, τον επόμενο έρχεται η επόμενη σεζόν» συμπλήρωσε.

Ερωτώμενος για το εάν «ψωνίστηκε» που η σειρά του θα προβάλλεται σε όλο τον κόσμο μέσω του Netflix, απάντησε πως ήταν τόσο μεγάλος το στρες για την προβολή των τελευταίων επεισοδίων του πρώτου κύκλου που δεν πρόλαβε να το επεξεργαστεί.

«Δεν έχω προλάβει από την ώρα που τελείωσε το επεισόδιο στο Mega, είχα καλέσει κόσμο στο σπίτι να έρθει. Δεν θυμάται τίποτα από εκείνο το βράδυ. Ήταν τέτοιο το στρες που προβάλλεται και σε λίγες μέρες θα παιχτεί και στο Netflix. Όταν ξαφνικά είδα ένα τρέιλερ που ήταν μεταγλωττισμένο στα αγγλικά, στα γαλλικά, τα ισπανικά, τα τουρκικά…».

Αλλά, έκανε λόγο για «μεγάλη νίκη που το Maestro» καθώς «είναι η πρώτη τηλεοπτική δουλειά που ταξιδεύει έξω και θα μας δουν στα πέρατα του κόσμου. Δεν προλαβαίνεις να ψωνιστείς με αυτό. Πιο πολύ αγχώθηκαν με αυτά που γράφω τώρα. Γράφω κάτι που θα δουν περισσότερα μάτια, δεν είναι μόνο οι Έλληνες, που με ξέρουν και τους ξέρω».

Παράλληλα, ερωτήθηκε για τις σκληρές σκηνές ενδοοικογενειακής βίας στη σειρά, αναφέροντας πως επηρεάστηκε και ο ίδιος.

«Δεν είναι αυτοσκοπός να πεις στην ιστορία κάτι ακραίο. Το ακραίο είναι ένα όχημα, προκειμένου να αφηγηθείς κάποια πράγματα, να γυρίσεις το κεφάλι του θεατή. Έτσι χρησιμοποίησα αυτό το ακραίο μοντέλο του Γιάννη Τσορτέκη (…) και πάρα πολλές φορές στο γύρισμα έλεγα: τι έχω γράψει Χριστέ μου, τι είναι αυτά τα πράγματα, τι θα δουν οι άνθρωποι, αλυσίδες, χτυπήματα;».

«Κάναμε γύρισμα και την ώρα αυτής της βίαιης σκηνής, που υπήρχε αυτό το μούδιασμα ακόμη και σε μένα (…) καθόμουν στο μόνιτορ και ξαφνικά γίνεται μία παύση. Και ακούγεται κάποιος από το συνεργείο και λέει: ‘εμάς Παπακαλιάτη μας είπαν να ‘ρθουμε να γυρίσουμε, ρε παιδιά, κι εδώ γυρνάμε Οικονομίδη’» κατέληξε.

 

 

Πηγή:lifo.gr