Την πρώτη θέση στον τοπικό και περιφερειακό Τύπο όσον αφορά την εμπιστοσύνη για την ενημέρωσή τους δίνουν οι πολίτες στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έκθεσης του Ινστιτούτου Reuters 2022

Στην ενότητα Brand trust scores της ετήσιας έκθεσης Digital News Report 2022 Reuters, στην οποία αποτυπώνεται η εμπιστοσύνη, o Τοπικός – Περιφερειακός Τύπος κατατάσσεται στην πρώτη θέση, με 55%, μπροστά από όλα τα Μέσα Ενημέρωσης στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι τοπικές – περιφερειακές εφημερίδες, η δεύτερη θέση ανήκει στα dikaiologitika.gr και ακολουθούν η kathimerini.gr και η ενημέρωση της ΕΡΤ.

Όπως αναφέρεται στην ετήσια έκθεση Digital News Report 2022 Reuters, η πιο αξιόπιστη επωνυμία ειδήσεων είναι ένα τοπικό ή περιφερειακό μέσο. Η Ελλάδα βρίσκεται πολύ πίσω από τις περισσότερες χώρες όσον αφορά την εμπιστοσύνη στις ειδήσεις και σημειώθηκε περαιτέρω πτώση (-5 ποσοστιαίες μονάδες) φέτος. Η εμπιστοσύνη σε πολλές επωνυμίες ειδησεογραφικών μέσων μειώθηκε επίσης κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Όπως φαίνεται από τα στοιχεία της έκθεσης για την Ελλάδα, η ενημέρωση από τα ψηφιακά μέσα είναι κατακερματισμένη καθώς όλο και περισσότεροι επιλέγουν τις ιστοσελίδες ενημέρωσης, αλλά 7 στους 10 ενημερώνονται και από τα… social media.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τα τέλη του Ιανουαρίου μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου του 2022. Τα στοιχεία βασίζονται σε μια μεγάλη διαδικτυακή δημοσκόπηση δείγματος μεγαλύτερου των 2.000 ατόμων ανά χώρα. Το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού κάθε χώρας που διαθέτει σύνδεση στο διαδίκτυο (στην Ελλάδα το ποσοστό είναι 78%) και όχι αντιπροσωπευτικό του συνολικού πληθυσμού. Στην Ελλάδα το δείγμα φέτος ήταν 2.004 άτομα.